![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() venäjän hummeriminkä merkkinen on venäläinen hummeria muistuttava auto joka pääsee menemää vaikka vedessä eli mikä kelluu veessä?
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Komiasti Kombat kelluu. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
upposhan se estoniakin
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
vai tuosta se hummeri on kopsattu
|
|
|||
|
|||
![]()
Se official löytyy tuolta http://www.youtube.com/watch?v=jG3TRv9dLIc toimitukset armeijalle on vihdoinkin alkaneet.
nyybinä myllis |
|
||||
|
||||
![]()
Muotokielestä kyllä enemmän mieleen Lambo kuin Hummeri.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei taida kellua ja eikä oikeen maastossakaan kulkea. Esittelyvideoilla kyllä vedetään nurmikoita rullallalle mutta tuollasen löysin:
http://www.youtube.com/watch?v=xACOR3DxdSE&NR=1 -Ei muuta kun isoja hiekkakasoja tarvittaessa rajalle nii siihen jäävät. Hyvä on sitte posautella KESsillä tai Apilaksella panssaroinneista läpi. Toisaalta...voi olla että 7,62 riittää. Onkos tämä nyt kuiteski tehty sen GAZin pohjalle? Eli alle 200hv diisseli kutonen ja painoa 5t!!
|
|||
|
|||
![]()
aton impulse viking??
|
|
||||
|
||||
![]()
tossa joku kelluva Aton-Impulse VIKING-2992
http://www.youtube.com/watch?v=Uf5m2...eature=related |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oli tuossa GAZiassa kohtalaisen roheat pyörän navat. Mutta olihan siinä kuorma-auton renkaatkin, 335/80R20 misukka.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
samaa kattelin, ikkunannostimena saa olla jo startti...
|
|
||||
|
||||
![]()
toi nerdon linkin auto nähtiin ladokassa, oli ukko hankkinut safari varusteitakin.
|
||||
|
||||
![]()
Kumeihin ei sitten ruplaakaan raaskinut...
|
|
|||
|
|||
![]()
Se riittää että renkaissa lukee extreme offroad
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mitenköhän pökkelöt ta insat toimii yli neljän tonnin alla ja siihen viel 180km/h nopeutta.. saattaa voblata viimisen kerran
![]()
|
||||
|
||||
![]()
On se vaan melkonen rumilus, viime syksynä vähän tarkemmin katselin ku sellanen oli parkissa kadun varrella.
|
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan siinä missä edellisen linkin BF:ätkin. Tuon kankun vehkeen katon varusteet kyllä jotenkin puhuvat jostain aivan muusta kuin vajaan kahdensadan kilsan vauhdeista...
|
|
|||
|
|||
![]()
juu se oli just toi aton-impulse viking-2992
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Venäjän hummeri eli purkki-Uaz -86 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 23.01.2009 09:05 |
Hummeri | Chit-Chat | 5 | 03.01.2009 21:57 | |
Hummeri | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 06.04.2008 13:33 |
Hummeri rampilla | Tomppa82 | Linkit | 6 | 14.01.2006 02:15 |
venäjän hummeri | Chit-Chat | 1 | 18.03.2005 16:28 |