![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Range 740joo elikkäs alotin yhen tutun kans semmosen rojektin. missä me nostetaan volvon kori rangen rungolle.. mites parantais rangen etenemistä?? mistä kannattaa ettiä vikaa ku keskilukko ei pelaa?? kannattaako periä hitsata lukkoon?? koroteltu on ja muuta näpertämistä vielä piisaa vaikka kuinka mut tämmössii kysymyksiä tähän välliin.. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei kannata hitsailla lukkoperiä.
Tiiätkö kuinka helposti tupakki katkeaa?? Rangen vetari katkeaa helpommin.. ![]()
__________________
Terveisiä Perseestä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
keskitasauspyörästön lukko toimii alipaineella,katso että letkut on kiinni eikä ole murtumia
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() kuulostaa muuten mielenkiintoselta rojektilta.. laitas tonne rojekti osioon juttua tästä.. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Alipaine vuoto tuli ensimmäisenä mieleen tuohon lukon toimimattomuuteen. Kyllä sinne taka-aksulalle voi kemppiläisen lukon hitsata, vetarit kestää sen mitä ne sattuu kestämään
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Volver?
Uudemmis oli keskitasauksen lukitus jakolaatikon kepakossa,joten jos ei toimi ni sisiuskalut esiin. Juu paljon parjatut rangen vetarit ei hitsilukkoa kaipaa,ei kestä vetarit missään akselissa jos kemppi lukko.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tärkein on kuitenkin on yrittää nipistää Volvon kopasta paino minimiin, jotta auton kokonaispaino putoo alle orggis rangen, jolloin ne "tupakki-vetarit" kestää taas vähän paremmin ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() juupelis
joo tää on tällänen matalan budjetin rojekti eli ei mitään kovin kalliita palikoita aleta ostelemaan oiskos kellään vara perää myydä jos ois niin uskaltais hitsuuttaa.. volvon korista on poistettu jo etu palkit miltei kokonaan ja lokasuojien kaaret edestä kori tulee sen verran ylös ettei vastaile rattaat kaariin rengastusta mietiskelin jotain insa turbo saharaa.. ym ym eli joku 33tuumaa tullee siitä vaan aika härskin näkönen peli.. jos viittin niin voisin tuonne rojekti osioon jotain päiväkirjaa alkaa pitämään.. mut ainakin profiiliin lisäilen kuvia kunhan saan aikaiseksi..
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() joo
ja ikä oli 83 eli alipaineellahan se lukko toimii..
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Tuohon Rangen vetareiden kestävyyteen, notta kyllä neki vaan kummia kestää kun o kuskilla järki päässä.
Nimimerkillä: 10 spline kemppilukolla + 37"-12,5", eikä yhtää vetarin tumppia. PS. Onhan mullakin toki kasa HJ:n akseleita tuolla odottomassa, eikähän mikään vehe säry ku on varaosa. ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
On noita periä tarjolla, miultakin taitaa löytyy pari kappaletta.
|
#12
|
|||
|
|||
![]() perää
joo eo ne haittona olis jos niitä pari ois ylimäärästä..
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Löytys valmiiks hitsattukin kymppiboori perä,ja varmaankin pari/kolme avointa
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#14
|
|||
|
|||
![]() perää
paliokos pyytelet valmiilla lukolla ja kahella avoimella?
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
täältäkin vois löytyä periä. yms. Ja löytyy yks valmiiksi hitsattukki.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
#16
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]() kartaani
kannattaako kartaania näperrellä traktorin nivelakselista??
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M.Range-72 | T.T.T | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.10.2007 10:04 |
m:range-79 | jeepwillys | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 16.08.2007 18:47 |
m/range -76 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.04.2007 17:53 | |
M: Range 72 | range_72 | O/M/V Muut | 19 | 08.06.2005 21:00 |