Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 23.04.2010, 18:06
GENOBI:n Avatar
GENOBI GENOBI ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 498
Perusasetus

päivitystä ym


tänään kauheella höyryllä rockkarin kimpppuun ja osiksi pitkin hallia.ei siinä montaa minuttia mennyt kun oli motti pois keulalta ja vanha turbiini irti. nyt taitaa olla uuden turbiinin stlaspeed 3000 rpm tietämissä.tuntu voima tuplaantuvan kun reviteltiin tasamaalla ja kivikossa. startti onkelmat ratkes yksi hiilistä umpi jumissa. sit pikku hifistelyä ilma tikkujen alapää siirrettiin olka-akselin ulkopuolelle ei ota enään kiinni runkoon kun hieman kallistelee . la pikku video kun poggeri pöyrii http://www.youtube.com/watch?v=-_a04C1jEnU ja mitä tuohon kaasuttimen toimintaan tulee nyt on kokemusta nokka pystyssä nokka alhaalla ja molemmilla kyljellä ei mitään onkelmaa käydä pätistää komeesti.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	DSC01139.jpg‎
Views:	551
Size:	94,7 Kt
ID:	12254   Click image for larger version

Name:	DSC01140.jpg‎
Views:	511
Size:	95,9 Kt
ID:	12255   Click image for larger version

Name:	DSC01141.jpg‎
Views:	531
Size:	97,3 Kt
ID:	12256   Click image for larger version

Name:	DSC01142.jpg‎
Views:	582
Size:	93,3 Kt
ID:	12257   Click image for larger version

Name:	DSC01143.jpg‎
Views:	624
Size:	97,2 Kt
ID:	12258  

__________________
TEAM KUTUNJUUSTO

Viimeksi muokannut GENOBI : 23.04.2010 18:12
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 25.04.2010, 11:37
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Pidä sitten laatikon lämpöjä silmällä
__________________
http://jangren.fi/

Tänään tehdään pönttö!

Kyllä jenkki on jees!
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 05.11.2010, 21:16
GENOBI:n Avatar
GENOBI GENOBI ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 498
Perusasetus

punkka ollaan tulossa


pientä pinta remonttia ossin kanssa ruvettiin tekemään rokkariin punkan ajoja varten ja taas lähti lapasesta!!! pelti perät vaihtu valu-aksuloihin.joka nurkkaan levy jarrut,ohjaustehostin touhut uusiksi,ym,ym pientä. ja pientä bling blingiä ratti pikalukolla,neste käsijarru.on se vielä hieno tuo kahva kun erottuu edukseen! nyt pääsee hiipimään kun ossi asensi jakolaatikon jossa on hidas ja nopee puoli.toivottavasti saadaan kuntoo 20,11 mennessä!! ainoa asia mihin ei koskettu oli hollikan kaasari!!
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	2010-11-05 19.10.29.jpg‎
Views:	576
Size:	88,1 Kt
ID:	15534   Click image for larger version

Name:	2010-11-05 19.10.58.jpg‎
Views:	615
Size:	89,5 Kt
ID:	15535   Click image for larger version

Name:	2010-11-05 19.12.33.jpg‎
Views:	624
Size:	89,7 Kt
ID:	15536  
__________________
TEAM KUTUNJUUSTO

Viimeksi muokannut GENOBI : 05.11.2010 22:05
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 05.11.2010, 23:07
JRpower:n Avatar
JRpower JRpower ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Sastamala(keikyä)
Viestit: 310
Perusasetus

eiks noi punaset vieterit oo yleensä madallus jousia???
koita ny si pitää se punkalla ehjänä et saadaan se kämmäkkään kans!!!
__________________
"ja taas kartaani pa***na!!!"


POWER TEAM

team PÖRÖ POWER
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 06.11.2010, 17:05
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JRpower Näytä viesti
koita ny si pitää se punkalla ehjänä et saadaan se kämmäkkään kans!!!
Erittäin hyvin sanottu.
Tänään olin Ossin kaverina Hämeenkyrössä. Ostoskoriin tarttui paljon mielenkiintoista osaa Rokkariin asennettavaksi. Siitä voi vielä tulla kiva häksätin ellei sitten käy kuten JMC:n, kun jonkun kohdan saa kuntoon, viedestä pamahtaa joku toinen. Silloin harvoin kun toimii, kannattaa ottaa niistä vähistä hetkistä mahdollisimman paljon irti. Todennäköisesti Punkka osoittautuu näiden molempien autojen kohdalla tälläkin kertaa voittamattomaksi.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 06.11.2010, 18:01
GENOBI:n Avatar
GENOBI GENOBI ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 498
Perusasetus

On se komia kun on kunnon kumi!!!säh
öt ja ilmavehkeet uupuu mut liikkuujo omin voimin
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	2010-11-06 15.48.31.jpg‎
Views:	643
Size:	91,5 Kt
ID:	15553  
__________________
TEAM KUTUNJUUSTO
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 06.11.2010, 18:09
Olkku:n Avatar
Olkku Olkku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.03.06
Sijainti: Vermuntila Rauma Finland.
Viestit: 1.900
Perusasetus

Meinaakko punkalle 44:lla?
__________________
RASOR
Rauman Seudun OffRoad ry
Vain kääpiöt madaltavat autojaan...
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 07.11.2010, 12:57
GENOBI:n Avatar
GENOBI GENOBI ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 498
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olkku Näytä viesti
Meinaakko punkalle 44:lla?
kyllä pidettiin kahvikuppi palaveri asiasta millä kumeilla matkaan ja picu päätti et 44" te sinne lähdette!
__________________
TEAM KUTUNJUUSTO
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 07.11.2010, 21:05
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Picu Näytä viesti
Todennäköisesti Punkka osoittautuu näiden molempien autojen kohdalla tälläkin kertaa voittamattomaksi.
Ei kai sentään.......trial radat tuli tänään koeajettu ratsunilla ja ihan ajettavissa. Niin tai olihan meillä Taren kans kyllä parissa kohtaa puhetta, että tuosta pääsi Ratsunilla ja "tossa" vieressä on sit Rokkarin kohta suorittaa portti, tai muuten laulaa täydet pisteet
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 13.11.2010, 16:53
GENOBI:n Avatar
GENOBI GENOBI ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.07.07
Sijainti: huittinen, Finland.
Viestit: 498
Perusasetus

controll panell


komia keskikonsiili tuli tehtyä ja vipuviidakko siihen liitettyä. sifterikin pultattiin käytännöllinen? no joo jos osaa!!! noi 44" pultattiin irti ja tilalle tuli ossin vanhat ja sen ensimmäiset isot renkaat. pikku juttuja vielä ja paljon kyllä me keretään punkalle puhtaasti!
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	2010-11-12 15.14.45.jpg‎
Views:	504
Size:	87,1 Kt
ID:	15647   Click image for larger version

Name:	2010-11-11 16.42.26.jpg‎
Views:	492
Size:	88,2 Kt
ID:	15648   Click image for larger version

Name:	2010-11-12 15.15.22.jpg‎
Views:	507
Size:	91,9 Kt
ID:	15649  
__________________
TEAM KUTUNJUUSTO
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 17.12.2010, 18:12
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Palataan vielä tähän projektiin, sillä Holleyn toimiessa erinomaisesti, on tullut aika parannella konehuoneen muuta tekniikkaa.

Tässä yksi hauska yksityiskohta. Konepelti on kuin lentoon lähdössä ja kaventaa samalla kuskin näkökenttää.


Syynä liian korkea jäähdytin, joka taitaa olla jostain vanhasta traktorista lähtöisin. Lämpöongelmat johtuvat ilmeisesti myös tuosta jäähdyttimen korkeudesta. Vesi ei kierrä riittävästi. Tälläinen tilattiin JEGSiltä. Tämän jälkeen saadaan kaksi asiaa kuntoon: konepelti vaakatasoon ja veden kierto paremmaksi.


Tähän eteen vielä kaksinopeuksinen puhallin, JEGSiltä sekin.

Sehän on tullut moneen otteeseen testattua, kiitos Genobin, että tuo Holley toimii kirjaimellisesti "riittävän" hyvin eri kallistuskulmissa. Punkallakin kaadon jälkeen Genobi sammutti auton itse, Holley olisi kyllä kyljelläänkin jaksanut hoitaa tehtävänsä. Mutta voimaa ei tunnu moottorista löytyvän. Nyt Ossin tarkoituksena on vaihtaa moottoriin uudet kannet, jakopää ja sytytyksen vahvistaja. Eli tässä vaihdettavat osat: (Hämeenkyrön puskista on hankittu nuo muut)


Tämän projektin jälkeen heppoja pitäisi laukata noin nafti 400. En usko mutta minun tehtäväni tässä projektissa on kuvata ja raportoida. Joten tulette näkemään ja mahdollisten videoiden siivittämänä kuulemaan miten projekti etenee.

Tässä lähtökohta. On rengas näemmä vähän pyörinyt kun Genobi on saanut jotain ruskeeta matskua kylkiin. Toivottavasti jatkossa pyörii vieläkin tirheemmin.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 17.12.2010, 23:03
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Picu Näytä viesti
(Hämeenkyrön puskista on hankittu nuo muut)
Kivinummi?
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 18.12.2010, 09:37
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Kivinummi?
Kyllä. Mielenkiintoinen kokemus. Olimme hänen molemmissa toimipisteissä ja näkemistä oli paljon. Kaverille pisteet myös siitä, että hän viitsi antaa neuvoja ja vinkkejä, eikä kehunut itseään niinkuin moni hänen asemassaan saattaisi tehdä.

Viitaten tuohon sanomaani Hämeenkyrön puskiin, suosittelen navikaattorin mukaan ottoa mikäli on ensi kertaa käymässä. Vaikka navikaattorimme kertoi meidän olevan ruutulipulla, emme siltikään ymmärtäneet missä se etsimämme kohde on. Viimeiset 50 m todellakin meni puskaan. Mutta sen vanhan navetan sisältö laittaa kovimmankin kasimiehen hiljaiseksi.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #39  
Vanha 19.12.2010, 12:52
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Eilisen päivän aikana Ossi irroitti vanhan jäähdyttimen ja alkoi sovittelemaan uudelle istuvaa paikkaa. Koska jäähdyttimet ovat täysin erinmalliset, muutostöiltä ei taaskaan vältytty. Eli rälläkkää, rautaa ja hitsikonetta tarvittiin jälleen kerran.


Vielä vähän lisää hitsuuttelua ja siistimistä, niin uuden jäähdyttimen paikka on siinä.

Seuraavaksi testaus että kaikki keulapellit tulevat sopimaan.


Näyttäisi siltä että tästä voisi vielä auton näköinen tulla.

Seuraavaksi on vuorossa auton purkaminen. Homma ei lähde käsistä vaikka se siltä kuulostaisikin. Rokkari on kuluneen vuoden aikana kokenut niin voimakasta rakentelua, korjailua ja parantelua, että se on pakko hiekkapuhaltaa ja maalata ylitse. Tuon näköisenä se on lähinnä auton irvikuva.

Ajattelin seurata tällä osiolla kaikki toimenpiteet, vaikka ideana alunperin olikin vain se heppojen lisääminen. Muuten tähän tulisi pitkä väli ennen kuin päästään seuraavan kerran konehuonetta rämpläämään.

Käsistä tämä homma lähti siinä mielessä, että ilman tuota hyvää Hollikkaa Genobi ei olisi edes päässyt Punkalla niin pahaan paikkaan. Ja kaikki vuoden aikana tehdyt toimenpiteet ovat enemmän tai vähemmän johtuneet parantuneesta konehuoneen tekniikasta. Eli olkoon tämä hyvä esimerkki siitä mitä tapahtuu kun joku kohta autosta alkaa toimimaan hyvin. Sen jälkeen pitää saada kaikki muukin samalle tasolle.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #40  
Vanha 19.12.2010, 15:28
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Vielä pikku parantelu ennen purkamista. Noi keulapellit eivät ole koskaan olleet kunnolla tuettu. Sen vuoksi ne ovat aina olleet solmussa pienemmänkin tällin jälkeen. Tällainen ratkaisu tukee hieman ja tähän putkeen on hyvä kiinnittää roiskesuojat maalauksen jälkeen.


Niin, mitään näyttelyautoa tästä ei tehdä. Jos joku on "vähän" vinossa tai muuten vaan huvittava, pitää muistaa että tämän auton rooli jatkossakin tulee olemaan nimensä mukaisesti Rock´n Roll. Viimeistään ensi kesänä Tuukka näyttää millai tälläisilla on ollut tapana ajella. Siinä ei sitten enää haittaa pienet kosmeettiset virheet.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #41  
Vanha 20.12.2010, 20:31
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Pitihän se arvata, että kun on kahdesta valita: auton purkua, hiekkapuhallusta ja pohjatöitä vs. kansien vaihto, kumpaan vaihtoehtoon aamulla kukonlaulun aikaan oli päädytty. Aamulla näkymä oli tällainen. Autoa oli purettu vain tämän verran.


Ja moottorityömaa näytti tältä.


Reportterin pitäisi olla aktiivisempi mikäli aikoo pysyä mukana tapahtumissa.

Tässä ei nyt hienostella. Olisihan tuota moottoria voinut pestä pari päivää, maalata kauniin punaiseksi ja kiillotella vielä päivä pari. Moottorin ollessa kuitenkin melkoinen rasvaprässi ja ottaen huomioon käyttöolosuhteet, tärkeintä on vain kiinnittää suurempaa huomiota varsinaisen vaihtotyön eri vaiheiden tunnolliseen työskentelyyn. Eli muistaa putsailla ja katsoa ettei roskia pääse moottorin tekniikkaan. Ja kyllä siinä asennustyön edetessä monenmoista tuubia tyhjeni ja spray suihkeita suihkittiin.






Tässä valmis paketti paikalleen nostettavaksi. Jos ei muuta hyötyä, niin auton paino tulee ainakin kevenemään hieman. Ja kaiken järjen mukaan noilla kansilla pitäisi väkisinkin muutama lisä heppa tulla. Dynoon sitä ei viedä vaikka sytytystulpat onkin merkattu viivoilla. Testit tulevat olemaan aistinvaraisia pihalla tapahtuvia, jossa kiinnitetään huomiota boggerin pyörimisnopeuteen.


Hieno yksityiskohta.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #42  
Vanha 20.12.2010, 20:50
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Jakopäätä ei vaihdettu, sillä pienen tarkastelun jälkeen näytti siltä että siitä ei olisi vastaavaa hyötyä. Sitäpaitsi uusi näytti heppoisemmalta kuin nyt paikoillaan oleva. Tässä kohtaa tietenkin voi myös todeta, että toivottavasti ei tarvitse katua.

Päivän toinen aikaansaannos valmistui osaksi omasta sorvista. Kardaanin tukilaakeri.


Laitan myynti-ilmoituksen tuonne myyntiosioon noista vanhoista kansista. Jos kiinnostaa, kannattaa käydä lukasemassa ilmo kunhan saan sen tästä seuraavaksi kyhättyä.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #43  
Vanha 01.01.2011, 19:50
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Parin viime päivän on tämäkin projekti edennyt askeleen lähemmäksi koeajoja.

Kansien vaihdon seurauksena, tuli aiheelliseksi asentaa uudet rullakeinuvivut.


Vanhat olisivat jääneet väärään kulmaan ja saattaneet aiheuttaa ongelmia aikojen saatossa.


Eli kuvastakin näkee hieman eron.

Seuraavaksi kevyttä hiekkapuhallusta, hiontaa ja peittelyä jotta saadaan uudet vellit niskaan.




Teamin kuuluisa sinapin keltainen väri on loppunut. Ison saavin pohja paistaa. Tässä kohtaa on hyvä vaihtaa koko väritys, sillä se sinappi väri ei soveltunut korkkarimaalaukseen ja oli sitäpaitsi turhan kallistakin. Nurkista löytyi muutama ämpäri jostain asiakantyöstä yli jäänyttä vanhaa rallin keltaista. Turha sitä olisi ollut enää vanhentaa ja kun värikin sattuu olemaan silmään sopiva ja helppo maalata, miksi enää enempiä miettimään. Tässä uusi teamin väritys.


Koska vaihdelaatikko vaatii huollon ja putsauksen, moottoria ei vielä laiteta paikoilleen. Ossi suoritti vain sellaista kevyttä kivaa kasailtavaa kuten tarrojen liimaus.




Pientä herkuttelua, nappistartti.


Varustelutason nosto: oviverhoilut!
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #44  
Vanha 03.01.2011, 14:58
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Miten noi oviputket oikeen menee?
Tai toi yks? O.o
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #45  
Vanha 03.01.2011, 17:30
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Miten noi oviputket oikeen menee?
Tai toi yks? O.o
Hyvä havainto. Tässä kuva sisäpuolelta.


Tätä ratkaisua tehdessä on otettu tietoinen riski että lopputulos ei ole hyväksyttävä mahdollisessa trial-katsastuksessa. Vai onko? Onko oviputkien taivuttaminen varsinaisesti kiellettykään? Sellaista kohtaa ei löydetty.

Kuvasta ainakin näkee sen että pääkaaren kiinnityspisteet ovat aika korkealla. Tuosta kun olisi tehty suora vinottaistuki oviaukkoon, kuskilla olisi voinut olla vaikeuksia päästä kajuutan puolelle. Tuo ratkaisu on lähinnä kuskin mukavuutta ajatellen.

Varsinaista trial kilpuria tästä ei tehdä, mutta olisihan se hienoa päästä kilpailemaan jos sille tuulelle tullaan. Ja muuhunkin kuin harrastestanuihin.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #46  
Vanha 03.01.2011, 18:27
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

"1.1.2007 jälkeen, tulee käyttää kuvien 253-9, 253-10 tai
253-11 mukaisia oviputkia. Oviputket voivat olla irrotettavia.
Piirroksia voidaan yhdistää ja kehikon tulee olla
symmetrinen molemmin puolin."

Toihan on yhdistelmä X (253-9) ja kolmio (253-10) ovikehikkoa...
Symmetriasta en edes arvaa mitään!!! Kuitenkin Genobi muokkaa sitä sen verran, jotta symmetriat on sitte "hifistely" autoissa!!

Jos ne rutisee katsastuksessa kaaresta, niin siitä ylemmän putken taivutuksesta, EHKÄ(PÄ)??

Ja laita Ossi hitsaamaan ristikkoon vahvikkeet, niin sitte ei rutise siitäkään!

"Taivutusten tai liitosten vahvistaminen Kuvan 253-34
mukaisella metallilevystä taivutetulla U-muotoisella
kappaleella on sallittu. Aineen vähimmäispaksuus on
1,0 mm ja putkea vastaan olevien sivujen pituus on 2-4
x suurimman vahvikkeeseen liittyvän putken halkaisija."
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #47  
Vanha 03.01.2011, 19:14
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Luulempa että mestari itse on päätöksensä tehnyt ja noilla mennään, kävi miten kävi.

Voipi olla että ensimmäiset kilpailut tuolla kokoonpanolla ovat Kuttulandian sitä sun tätä kisat, joten se taitaa olla mestarista itsestään kiinni kuinka tiukan katsastuspäällikön omiin kisoihinsa järkkää. Olishan se ikävää jos osallistuminen evättäisiin. Tai niin, nolla autona varmaankin on tarkoitus mennä.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #48  
Vanha 03.01.2011, 21:10
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Picu Näytä viesti
mestarista itsestään kiinni kuinka tiukan katsastuspäällikön omiin kisoihinsa järkkää
Eli varma hylky...

__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #49  
Vanha 03.01.2011, 21:26
mauriala mauriala ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 95
Perusasetus

käsijarru tässä autossa on rasitteena kilpailuita ajatellen.Monen näköisiä virityksiä tuli rakeneltua mut kaikista tuli liian isoja.Lipposelta tilailin renkaita yhteen rojektiin niin tuli puheeks siellähän niitä on eikä pahan hintasiakaan
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö"

VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI
Vastaa lainaten
  #50  
Vanha 03.01.2011, 21:37
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.711
Perusasetus

näyttää ihan wilwoodin mekaaniselta käsärisatulalta http://www.wilwood.com/Calipers/Cali...me=Mech%20Spot

joskus vuosia sitten tein hiluxiin evo1 version kardaanikäsijarrusta tuollaisella satulalla, kyllä sen sai toimimaan kun vipuvartta lisäili pariin kertaan mutta muuten en ollut siihen tyytyväinen. olisko hinta ollut 70-80e tai jotakin sen tapaista, saa molemman kätisiä.

jos kardaanijarruja meinaa niin tän sarjan satula on ziljoon kertaa parempi kuin wilwoodi http://www.allprooffroad.com/pickupbrakeupgrades/33

tuollainen paketti mulla on hiluxissa ollut käytössä reilun pari vuotta, pitää ja toimii. satulaa saa ostettua pelkästään ja pienellä tai isolla rakentelulla tollasen saa sovitettua mihin vaan.

sori topicin tilapäisestä ryöstöstä ja vastaamisesta vaikkei multa kysyttykään....mutta racers place Laakkonen mulle toimitti wilwoodin, näin ainakin muistelisin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Holley 750vac lasse228 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.05.2009 06:22
v: holley 650 tuplapumppu KG O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.05.2006 23:04
750 carter vai 600 holley? SamiN Tekniikka & Jutustelu 14 19.04.2006 22:22
Jeep 360 V8 + Holley? Make66 Tekniikka & Jutustelu 5 01.11.2005 12:15


Sivu luotu: 22:59 (GMT +2).