![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Jenkki vetokoukun 4 " pudotusOstetaan eli moinen käkkyrä hakusessa, saapi tarjota 040 728 27 26 PekkoOstetaan
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ite oon parikin tollasta joutunu ostamaan, edellisessä Suburbanissa droppia piti olla 8" että koukku oli oikealla korkeudella.. Melkosen kalliita noi on, varsinkin siihen nähden että on mun mielestä melkoisen heppoista tekoa! Tein itseasiassa omaani vähän aikaa sitten ite uuden, paljon vahvempi kuin yksikään tehdastekoinen, hintaa tuli 0€ jos kuulan hintaa ei huomioida. Droppia taitaa olla just toi 4". Ja jos meinaat pee oikeasti vedellä 3,5t kärryjä oikeasti laillisesti niin vetokuulan D-arvo pitää olla 31. Halvin minkä mä löysin makso kovan tinkimisen jälkeen 60€, lähtöhinta yli seittemän kymppiä...
Mulla saattais olla vielä yx joku rimpula ylimääräisenä, kaippa sillä jotain kevyttä Muulia vetelee... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ vetokoukun "pudotus" alemmas ja sähköt 24V->12V | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 06.06.2014 13:21 |
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan | juba | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2010 20:28 |
Myyty Jenkki vanteet 15/8" | joa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 19.01.2009 20:44 |
Vetokoukun irrotus | MattiH | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.11.2008 19:33 |
Vetokoukun "painoista" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.05.2005 22:24 |