![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Patrollin kampiakselin hihnapyörän pultti/mutteriTuossa kun aamulla sudittelin kohti työpaikkaa aloin ihmettelemään että miksi ohjaus on raskas ja laturin merkkivalo vilkkuu kun rattia kääntää. ![]() No kampuran hihnapyörä pyöri tyhjää ja oli tippumaisillaan, sormilla koitin että pultti/mutteri on vielä paikallaan mutta nyt visainen kysymys millä vitulla? Ja minkä kokoinen hylsy mahdetaan tarvita sen kiristämiseen kun täytyy tässä työpäivän aikana käydä hakemassa että pääsee jatkamaan matkaa... niin ja onkos siellä jotain kiilaa? 3.3turbo -86
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt tulee lonkalta mutta muistaakseni 41mm hylsy sopii.
Ja on kiilalla. Tais olla niin et tarpeeks kun löystyy ja pääsee siiva ulos niin ei ota enää kiila uraansa. Tämä kaikki mielenvikaisesta ulkomuistista sitten.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 15.04.2010 09:54 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
siellä on kiila ja voi olla että pudonnut pois välistä kokonaan. Hylsy on joko 41 tai 48 jompikumpi.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Sitten siellä on mutterin alla sellainen hauska kartioholkki jonka mutteri kiristää, eli ei kannata väkisin vetää siivapyörää irti jos jostain haaska koneesta meinaa kiilan nyysiä...
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jeps, huomattiin... ja huomattiin myös jotain muuta...
Joku kiva kyläseppä on ilmeisesti joskus vähän "parannellut" joskus tota kiinnitystä JA kiilauraa on paranneltu luonnollisesti jollain rälläkällä ![]() hihnapyörä oli sen näköinen että on pyörinyt ennenkin elikkä vaihtoon menee. Sitten jatkokysymys, kun villi huhu kertoo että turbossa ja vaparissa on hihnapyörät erillaisia.. pitääkös paikkansa ja ero!?!?
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Muistaakseni taitaa olla erinlaiset.mulla ainakin oli vapari kone jossa oli erinlainen alapyörä kuin turbossa.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Juu mutta myöhempien empiiriste tutkimusten perusteella huomattu että myös uudemmissa vapareissa on tuon oikean puoleisella jaolla olevaa siivaa... Eli haarttu spekuleit mikä sopii ja mistä
![]()
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#9
|
||||
|
||||
![]()
tarttee huomenissa availla kaikista patikoista pellit ja ihmetellä...
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu SD33 kampiakselin siivapyörän mutteri. | bluevan | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 10.10.2009 22:32 |
Ostetaan Gr patrollin kampiakselin hihnapyörä. | juhoke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 30.08.2008 00:18 |
12H-T perusremppa ja hihnapyörän irroitus | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 18.12.2007 06:42 |
Keino irroittaa kampiakselin kiree pultti | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.07.2007 09:54 |
Hiluxista katkes kampiakselin pultti. | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 25.02.2007 19:47 |