![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#676
|
||||
|
||||
![]()
Hallin lattiaan propata 3 pyörää kiinni ja nosturilla yks ilmaan ja tynnyri alle
![]()
__________________
|
#677
|
|||
|
|||
![]()
mulla tekee aussielockeri samaa ja kun on automaatti ja laittaa vaihteen päälle ni väliin alkaa lyömään yli jo siinä joten aussie hyllyyn avoin paikalle ja happee ni menee. pitää ajaa ilman kunnes on arppiin varaa muita lukkoja ei oo.
|
#678
|
||||
|
||||
![]()
Ei tullu tuosta kyseisestä hommasta kuvia otetuksi, mutta laitan kuvan Lockrightin manuaalista- tuollaiseksi suurinpiirtein hioin ne kolot. Ainakin siinä Quiclokissa nuo reiät oli melko tarkkaan pyöreät. Tällä kolon reunan viistoudella käsittääkseni saavutetaan suurempi voima painamaan lukon puolikkaita ulospäin ja siis vähemmän rutinaa.
Olisi paikka tuollaiselle Suzukin lukolle, että jos joku haluaa rutisevasta lukosta vähän rahaa, voisin koittaa saako sitä samallalailla elvytettyä ![]() |
#679
|
||||
|
||||
![]() tos ny ois tollane joustattelu kuvatus kuvassa on viel toine takapyörä ilmassa, mutta kun laski kaikkiin renkaisiin ns.mettäpaineet niin sai kaikki kolme tassua maahan
__________________
Montenegro #65 |
#680
|
||||
|
||||
![]()
Tuota lähdetään tavoitteleen
![]() ![]() Huomenna ihmetellä paremmin tuliko vaurioita ja pysykö paikat ehjänä ja sitten jatkaa leima kuntoon saattamista Onko toiselta puolelta otettua kuvaa?
__________________
|
#681
|
||||
|
||||
![]()
syyläri kiinni jo?
Joo lukko ei toimi, noissa isommissa perissä ei kuulemma tahdo noi palat pelata. Mutta susukin taka-akselissa pelaa kyllä todella hyvin, kunhan kaikki välykset ja laakerit kunnossa. LaaLaa, osaa kertoa siitä jotain, ainakin ne "ristitapit" pitää saada liikkumaan herkästi. Se kerran vois pitää ruksautuksen kun lyö lukonpäälle mutta toi kyllä hakkaa selvästi yli. Tähän voisin kommentoida sen verran että BJ akselissa, palalukko räikkäs kokoajan yli 39.5" kumeilla, nyt alla 35" creepyt ni pitää hienosti.
__________________
PäHäMa Pamaas SLCK Toyota Landcruiser BJ40 4.0 1980 Ex. Toyota Landcruiser BJ42 4.0 1982 Ex. Suzuki Jimny 2006 Ex. Toyota Landcruiser RJ70 Ex. Mercedes-Benz 300GD 1981 Ex. Hilux LN65 Ex. Volvo C303 Ex. Hilux LN65 Ex. Suzuki 413 Ex. Range 3.5L +hj akselit Ex. L200 Viimeksi muokannut Vilkutin : 03.05.2010 08:21 |
#682
|
||||
|
||||
![]()
Onko toiselta puolelta otettua kuvaa?
eipä tullu otettua ku ei ollu omaa kameraa mukana
__________________
Montenegro #65 |
#683
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo kiinni kun ei vielä olekkaan sitä matkahuollossa varmaan :/
Joo lukko murikka lähtee tonne yhdelle pajalle niin josko se sitten toimis kun sieltä tulee..
__________________
|
#684
|
||||
|
||||
![]()
__________________
|
#685
|
||||
|
||||
![]()
Jännän nautaraudan ootte vääntäny, erilainen kuin muilla.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#686
|
||||
|
||||
![]()
Eikö ne nykyään ole valotelineitä
![]() ![]()
__________________
|
#687
|
||||
|
||||
![]()
__________________
|
#688
|
||||
|
||||
![]()
Uutta jousta suikan alle kun oli painunut ihan nippuun jo vanhat..
68cm helmaan, mutta eiköhän se tuosta vielä laskeudu Iskarin kiinnityksiä täytyy varmaan vähän mulkata, kun loppuu ulost joustossa mitta ![]()
__________________
|
#689
|
||||
|
||||
![]()
Minkä noi uudet jouset on? Näyttäs kohtuu hyvän mittasilta.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#690
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan mersusta kun on noin paljon kieppejä.
|
#691
|
||||
|
||||
![]()
Skodan Favorit kohan se oli. Edessä ja takan erivahvuset jouset ja oliko niis 2mm pituus eroo
![]()
__________________
|
#692
|
||||
|
||||
![]() Snorkkelin visiointia.
__________________
|
#693
|
||||
|
||||
![]()
Pikkusta päivittelyy.
Tommonen taso tuli tehtyy katon rajaan. Tunkki ja lapio katolle. Kärsä kiinni.
__________________
|
#694
|
|||
|
|||
![]()
mistä vehkeestä noi iskarit on ?ja mistä olet tilanut? vois ittelle laittaa ainakin eteen samanlaiset.
|
#695
|
||||
|
||||
![]()
RS99227 ja Ebay.de
__________________
|
#696
|
||||
|
||||
![]()
No taas on kaikkee vähemmän ja enemmän hyödyllistä tullut tehtyä..
Apparille kauhukahvoja koppi täyteen. Tehostimelle lauhdutin täytyy viel mutka nipat käydä hommaamassa, kuumenee silti ihan järkyttävästi ja kiljuu, kun taisin porata vähän liian isoksi pumppua. Tommoset sovitin kärsäpelliin, kun kuumenee koko kiuas niin että jos hiukka ees pääsis lämpöö pois. Ja tämä kruunaa kaiken.. ![]()
__________________
|
#697
|
||||
|
||||
![]() Tuosta kuulee kuinka tehostin kiljuu.. Olis pitänyt vaan hiukan isontaa reikää, mut porasin heti kunnolla..
__________________
|
#698
|
||||
|
||||
![]()
joo niitä ei kannata kovin hätäseen porailla/ summis venytellä jousia. rupee kiljuun, ja jos saa painetta kunnolla niin kun vääntää ratin linkkuun halkee simpukka
![]() |
#699
|
||||
|
||||
![]()
Kuulostaa ihan et kokemuksesta puhuttais (muutaman haljenneen simpukka kuvan nähnyt)
![]()
__________________
|
#700
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kelpaa montuissakin ajella tiellä..
Kokeilla jos kestää noin kiinnikkeet niin hyvä jos ei niin sit tehään latasta tukevammat samalla perjaatteella.
__________________
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki sj413 | pohjoisenpoika | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2008 18:17 |
m:suzuki sj413 | Jukkis | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 14.05.2008 10:33 |
M:Suzuki SJ413 AVO | Trisi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.02.2008 20:19 |
M:Suzuki Sj413 LWB | Jyki | O/M/V Muut | 0 | 03.08.2005 08:04 |
Suzuki Sj413 levyjarrut | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.09.2004 18:23 |