![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
86´ hojossa oli ainakan kaks suuntanen pto mut 87´hojossa ei moista enää ollut..
__________________
mikäs siihen nyt tuli? No taasko se hajos |
#27
|
||||
|
||||
![]()
On tainnu joku sinne moisen vaihtaa. Nappinelikko hojoissa on ykssuuntanen jo ainakin loppuvuodesta -85 lähtien. Ja yläkauttahan sen vaijerin kuuluu sinne kelalle mennä.
|
#28
|
||||
|
||||
![]()
näin minäkin se ajattelin että ylä kautta sen pitäs tulla kun eteen päin meno vaihteilla kelaa ala kautta ja pakilla ylä kautta. Tarvii löytää käypänen kaksisuuntainen PTO.
|
#29
|
||||
|
||||
![]()
mitäs väliä sillä on kummalta puolelta se vaijeri sinne menee?
ittellä on 2suuntanen pto ja laitoin vaijerin sillain että kelaa alapuolelta! sai vedon kymmenisen senttiä alempaa. syöksyy nokka vähemmän maan sisään! |
#30
|
||||
|
||||
![]()
löytys 1kpl lahdesta jos kiinostaa0405475774
|
#31
|
||||
|
||||
![]()
Eli kela pyörii nelosella ikäänkuin eteenpäin? Kun vaijeri tulee alakautta, vetää. Käsittääkseni nelonen on tarkotettu vinssaamiseen, vinssin kardaanin kierrokset olisivat samat koneen kierrosten kans. Pakilla voi sitten kelata ulos tarvittaesa. Vai olenko väärässä?
|
#32
|
||||
|
||||
![]()
Noin se tais olla eteenpäin vaihtella kelas alakautta ja pakilla toiste päin. Tulipahan joka pakauksessa vaihettua kaksisuuntainen PTO. Nyt liikku keppi eteen ja taakse päin.
Kuvassa uusi PTO kahdella rattaalla ja vanha yhdellä. Viimeksi muokannut Wille87 : 15.01.2010 20:31 |
#33
|
||||
|
||||
![]()
Pitäs alkaa miettimään miten tuon läjän oikeen maalais. Pohjavärinä toimisi musta, mutta jotain kuviointia pitäs kehitellä kylkeen. Antakaahan vinkkejä millasta kuvioo ja värin kuvioiden värin suhteen.
![]() |
#34
|
||||
|
||||
![]()
Oiskohan joku tumman punanen hyvä väri? Samalla värillä sitten puskurit ja helmat.
|
#35
|
||||
|
||||
![]()
mitäs turboo tähän kannattais alkaa miettimään ja ehtimään? Mites jos laittaa vakio turboon isomat hilut sisään?
|
#36
|
||||
|
||||
![]()
Jotain taas tallissa näkyny tapahtuvan.
Etupuskuri pohjamaalissa ja etupään vetopisteet.(aika suttunen kuva) Takapuskurin mallia. Oven korjailua. |
#37
|
||||
|
||||
![]()
Pari kuvaa ovien rakentelusta lisää
Mikä tarkotus noilla kolmella pikku putkella tuossa täyttöputkessa on? |
#38
|
||||
|
||||
![]()
taitaa olla tankin huohotusta varten.
__________________
oy puute ja kurjuus pa |
#39
|
||||
|
||||
![]()
aika monta putkee tarvii siihen käyttöö, mut kait ne sitten on niitä.
|
#40
|
||||
|
||||
![]() Vaihdelaatikolle tommonen kannatinkumi samalla laatikon taka pää nous ylös. Ovissa kittiä hommia aloteltu. Ja vähän muutenkin. Toisinsanoen koko auto kitattu jo. Toinen kylki. |
#41
|
||||
|
||||
![]()
ei siinä kuiteskaa oo yhtään suoraa peltiä ekan reissun jälkee
|
#42
|
||||
|
||||
![]()
No tässä oli kyl keppinelikko.. ei ollu nappulaa
__________________
mikäs siihen nyt tuli? No taasko se hajos |
#43
|
||||
|
||||
![]()
Nyt tää ois jos pohjamaalissakin.. taitaa valmistua ihan käsiin.
|
#44
|
||||
|
||||
![]() |
#45
|
||||
|
||||
![]()
Pakoputkeen rakkennettu kiiltävä osa. reikä on 3" et kait siitä sopii tulemaan savut ulos? Pitääköhän putkeen saaha vastapainetta et laittaako pienempää vai ihan 3" putki alusta loppuun? Saako nykyään ulostulo olla oikealla puolella helman alla? Vaimennin tehtiin vähän sillä mallilla että se käy aika mukavasti oikealle puolelle runkon viereen. Tiiä tuosta sitten että mitä se vaimentaa.
![]() |
#46
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se putki saa olla auton oikealla puolella, mutta se ei saa tupruttaa suoraa sivulle. Itellä oli viistosti alas ja se ainakii kelpas konttorilla..
|
#47
|
||||
|
||||
![]()
näin minäkin sen olen ymmärtänyt ja se ois tulussa vähän silleen ala viistoon sinne ja jos ei kelpaa niin helppohan se on siitä sitten vetää taakse asti.
|
#48
|
||||
|
||||
![]()
Just eilen tuli hyvästeltyä läjän vanha putki rautalavalle, tilalle tuli joku mätänetin pari tuumanen pitkä, ohut pönttö. Katkasin putken apparin penkin kohdalla olevan laipan jälkeen. Eikä ole pahat äänet, aika maltillista pörinää.
Vanha putki oli kaiketi vielä tukossa, vetää nyt paremmin ja kulutuskin näky tippuvan. Viimeksi muokannut mhk : 26.02.2010 17:36 |
#49
|
||||
|
||||
![]()
Putkihan saa loppua nykyisin vaikka auton alle, kunhan ei puhalla suoraan korirakenteisiin eikä suoraan maahan(kattiautot)... Ja ulostulo saa olla sivuilla tai takana.
MUTTA AKE:sta sanoivat minulle ainakin että inssillä on harkinnanvarainen oikeus puuttua putken asemointiin oman näkemyksensä mukaisesti!!!??? Tätä siis puhelimitse selvittelin kun Jeepin putki kelpasi toiselle inssille ja toinen käski muuttaa alle jäävän putken taakse tai sivulle, vedoten mahdollisesti ohjaamoon kiertävällä pakokaasulla... ![]() |
#50
|
||||
|
||||
![]()
Nyt tämä keksintö on saanut maalin pintaan, värinä on kiiltävää mustaa harmaata ja oranssia.Kuuleman mukaan ihan siisti on tullut. (Kuvia tulee kuhan saan kameran käsiin) Sitten alkaakin se mielenkiintoinen vaihe kun on toinen purkanut koko auton niin koita sitten itse saada se kasaan, saattaa olla että ei ihan kaikki pultit ja mutterit löydä paikkaansa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
Purkki-UAZin ehostusta | tommy_Z | Maasturiprojektit | 18 | 06.01.2010 14:25 |