![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Siitä ei oo muuta kokemusta kun intistä, hyvin ne siä meni, mut renkaista ei mitään käryä...
Mulla itellä on T4-koppanen...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() 16 tuuma syncroon -90
moi,
mulla 14 " päivitetty 16 " vanteisiin renkaina 215 - 70 - 16 ( leveämpikin käy ) Vanne MEFRO, löytyy maahntuoja Espoo suomenoja, trailerikeskus jonka nimeä en muista Ei mitään ongelmia t janne saarinen 0400-704310 syncro -90 1,9 tdi 110 hp Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() www.busman.de
Kandee muuten kysellä tolta mieheltä(Mike on nimi) T3 osaa yms. On hyvät kontaktit Suomeen ja itekki nukkunu miehen olkkarin lattialla, sohvalla en saanu maata, kun en oo ikinä omistanu T3:sta
![]() Tarkasti kun katotte myytävänä olevia autoja, niin ei voi paljon arvata väärin,et mistä maasta suurin osa autoista on lähtösin ![]() Viimeksi muokannut Marcus78 : 10.01.2010 00:55 |
|
||||
|
||||
![]()
Tölkki miesten kannattaa tutustua http://www.oberschlachter.fi Tölkki Foorumi
|
||||
|
||||
![]()
http://www.nettikone.com/volkswagen/...toauto/1180933 Onko kellään mitään kokemuksia?? kaivinkonehuoltoautoksi... Kulutus? AJETTAVUUS? kestävyys? tyyppiviat, jne... aika tärkeä tekijä on tuo ajettavuuskin, jos ihan hirveitä niin sitten ei tuollaista... Olis vaan kova sana neliveto, lava, ja doppelihytti samassa paketissa
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
vw transporter syncron jouset | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.02.2009 10:00 | |
VW Syncron lootaöljyt? | Vilkutin | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.03.2008 21:16 |
Syncron tasauspyörästön lukko.... | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.03.2007 18:41 | |
Lj:n turbon päivitys. | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.02.2007 18:24 |
O: Syncron 16" vanteet/hki | O/M/V Muut | 3 | 20.03.2005 20:25 |