![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
¤offiosku¤ bongattu hämeenkyrön esson ympyräs.tahi ainaki susukia siinä vietiin trailerilla!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Täyty oikein itse kiertää eri kautta kotio että pääsi tutkiin ja OHITTAMAAN ![]() Kauan teillä meni Tampere-Seinäjoki välillä aikaa? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo suikka käytettiin Huittisissa kaarien taivuttelussa
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä siihen sellaset 3,5 tuntia suuntaansa meni ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Heh
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Bongattu tänään Raumalla harmaa HJ joka ajoi merivartioaseman ohi noin klo1500. Oli tulossa merikoululta päin. Takana RASOR tarra.
|
|
||||
|
||||
![]()
sumpehan tuollaisella kurvailee....
|
||||
|
||||
![]() Musta Defe
Kenelläkäs se on Joensuussa musta tumppi-Defender? Snorkkelia, dueleria, safaritelinettä ja vinssiä ainakin löytyi, mitä nyt kerkesin vilkasemaan pikasesti. Komian olonen vehjes oli, kun Anttilan kohdalla vastaan tuli.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vihreä Hilux bongattu Tikkurilassa... Offipalstan tarra takalasissa... rekkarai tais alkaa XMB- tai jotain
|
||||
|
||||
![]()
Valkonen pätkä pajero kikkaili nelivedolla uudella lumella la 19.12 Tervolassa illalla n.klo 22 aikoihin.oli isompaa rengasta ja korotusta+valoa.Oltiin menossa Kittilään ja pysähdyttiin tupakille ja venyttelemään..
EDIT: Bongattu oma auto lumikasan alta tänään viikon reissun jälkeen,kiitos auramiehet..
|
||||
|
||||
![]()
Tänään hämeenlinnassa näköhavainto aikas neitseellisestä metsä tuninki rättikatto suitsasta.
|
||||
|
||||
![]() himpun myöhässä...
ennen joulua Suonenjoen "torilla" parkissa musta hj, katolla nurkissa valoja... poijan köriläät huomas piti sit kirjastoreissun jälkeen käyntyä uudelleen kurkkimaan...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään n. 15.30 vanhalla ykköstiellä Sammatin Essolta lähti komea keltainen HJ60. Isot kummit ja katolla 4 isoa lisävaloa.
|
|||
|
|||
![]()
Tänään kolmostiellä Ikaalisissa , siinä kylpylän mäessa menossa kohti Parkanoa klo. 10.30 jälkeen ...
-Suzuki musta , oranssit kaaret korin ulkopuolella -Läjällä punainen , miehevät äänet Keitä mahtoivat olla ? Itte laskettelin tulemaan vilkkuautolla mäkeä alas .... |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt ei kyllä voi olla palden kello oikeassa ajassa
![]() ![]() Ja kyseessä siis olin minä ja ikkis oli läjällä. Mikäs vilkku auto oli punavalkoinen?
|
||||
|
||||
![]()
Tunnustaako joku ajaneensa tänään koekilpisellä Uazilla Pirkkahallin liikenneympyrässä? Itse olin vajaavetoisella mopoautolla liikkeellä.
Ja olikos jonkun palstalaisen HJ hyytynyt Rajasalmen sillan läheisyyteen?
|
||||
|
||||
![]()
Valkonen HDJ oli Joensuun risman parkissa tänään. Takalasissa PäHäMa -tarra.
|
|
||||
|
||||
![]()
taitaa olla jonezu kyläilemäs..!
|
|
||||
|
||||
![]()
reilu tunti sitten Tasavallankadulla Kuopiossa punainen soa HJ, itse ajoin vieressä noin metrin matalammalla mustalla hj;llä
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään ajoi valkonen, isoilla renkuloilla oleva HJ niin vallan perskuleesti pitkin Vanamonkatua
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Snorkkelilla, ARBin vinssi puskurilla ja karjarauta hässäkällä varustettu kohtuu korkea hdj 80 jollain pikku renkailla tuolla jyväskylässä on pörränyt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eilen illalla värtsilän nordic-asemalla keltainen ja korkee BJ bongattu ohiajaessa...
Kenenkäs laitos tuo mahtaa olla?
|
||||
|
||||
![]()
Tampereen suunnan USA Rock Crawler bongattu tänään kehä 3 neljän ruuhkassa menossa itään päin. Joku huhu kertoi, että saattoi olla matkalla Saksaan???????
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Menossa Karlsruheen Saksaan.
|
||||
|
||||
![]()
Mynämäellä mynälahden jäällä bongattu sininen Hj60, alla isohkot Mud Terrainit.
|
![]() |
Luokat |
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |