![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Saikkua loppuvuos... Saatanansaatana.
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
|
||||
|
||||
|
Tervetuloa joukkoon... :/
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
190 mersun loppumattomalta tuntuva hitsaus! ainakin 10 paikkaa jo hitsattu ja niitä tulee vaan lisää
|
|||
|
|||
|
Jälleen kerran ahdistuksen aiheuttaa "skorppari" ! !
|
|
|
||||
|
||||
|
Captain obvious.
|
|
|
||||
|
||||
|
Vituttaa kun ei osaa käyttää rullamittaa
|
|
|
||||
|
||||
|
Se onkin sit paha... :/ Mää voin huomenna opastaa sua, jos tuut sinne Hämeen Helmeen...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
On romut jo lastattu huomisaamua varten valmiiksi,tänään töissä tuli mukamas kiire että ehdin saada asiani valmiiksi ja nopiasti kotii tekemään viimehetken säätöjä offiautoon (tulpajohtojen ravistelua)..kiireessä mittailin töissä väärin ja nyt sitten maanantaina sää kärsiä kun selvittelee että miten mittavirhe korjataan
..
|
|
|
||||
|
||||
|
Kauhee energia ja touhu, mut pimeetä ja taloudessa ei yhtä ainutta valoa minkä sais johon päähä et näkis tusata autoo
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
SAATANA KAIKKI!!!!!!
|
||||
|
||||
|
Toinen kiuas patrolissa paikoillaa ja "uus" kytkin luistaa aewan vitusti!
Saat...linen purkaminen taas jotta saa kytkimen vaihdettua ja sekin tehtävä pihalla.tanakele.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mielipiteeni ovat omiani ja uskallan ne myös kirjoittaa. Minun ei tarvitse mennä kenenkään selän taakse mielipiteineni, eikä tarvitse olla samaa mieltä kenenkään kanssa, jos olen eri mieltä. Samoin on jokaisen täällä kirjoittajan kanssa. Heidän mielipiteensä ovat heidän omiaan. Vaikka jonkun mielipide saattaa nostattaa v..tusta/jotain muita kielteisiä tunteita, en sen takia rupea siitä eriksen kirjoittelemaan ja sormella osoitteleman ko. henkilöä. Kiitos! |
|
|
||||
|
||||
|
Kaks sivupersoonaa joiden nimet on: Meitsi ja Mä. Kuuluu tähtiyökkäysvitjaan: Minä, Meitsi ja Mä.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Kaikki saatanan pyhäautoilijat! Pysyisivät vittu kotipihoillansa vahaamassa sitä Corollan silmäterää mihin tulee 3tkm vuodessa. Saatana että sieppaa, kun joka päivä joutuu hyppäämään autosta ravistelemaan jotain maanteiden kuningasta. Loppukaneettina VITTU SAATANA
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() No mulla taaseen pillerikännikalahörhöt kompastelevat rajaaitaan ja ovat tukeutuneena 15m mun tontille,ja odottavat kiltisti poliisia.Kotirauhan rikkominen V***U. Kylän kanssa järjestetään kykänpeluuilta metrisillä haloilla,niinkuin hohtokeilailu ![]()
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Pitkään ja hartaasti rassattu Mopar360 + blower projekti jysähti tänään tulille, se aiheutti iloista mieltä. (kuten kasin jytinä aina)
Mutta ilo loppui lyhyeen kun huomattiin veden vuotaneen ulkotilojen lisäksi öljyjen sekaan. Imusarjan takanurkasta on tiivisteiden asennus epäonnistunut, voehan vitalis... eiku patti koneen päältä taas ylös kun on ensin kerätty inspistä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jenkkiautot ja niiden syylarit ja niiden hinnat. Sylettää.
|
||||
|
||||
|
Edellisen työpaikan verotarkastus ja kirje siitä kotiin........päivärahat saatana.......noo valitus tehty ja nyt odotellaan mitä tuleman pitää...
|
||||
|
||||
|
Vituttaa kaikki ahdasmieliset jarrut jotka mutisee selän takana eikä uskalla puhua asioita halki. Nuo samat tyypit ei oo valmiita kuitenkaan laittamaan itseään mitenkään likoon. Silti kaikki pitäisi kantaa suoraan nenän eteen.
|
||||
|
||||
|
Etuveto+liukasta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tää **tun lunssa ja toi hemmetin pikkuteiden suolaaminen, sitä hemmetin mäskiä lorotettu ihan jokapaikkaa viimeyönä ainaki tääl Lahden suunnalla.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
ihme flunssa tms sikatauti /väsymys ja kaikki lihakset kipeet painaa päälle eikä jaksa patrollin uusia työvaloja ym sälää asentaa+huoltaa. joutuu vaan kärsii sisällä ja kirota.. olis intoa tehdä mutta ei kuntoa
toinen mikä vituttaa on että päätin sunnuntaina hirveessä krapulassa että en ryyppää koko marraskuun aikana
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |