![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
no tuossa romppeeen mailissa tais olla kaikki oleellinen...
sähkösauna on lämpimänä illan, 10€ / hlö... eli sauna asiaakaan ei tarvi sen enempää miettiä. OMAT PYYHKEET MUKAAN. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mä olen lähettänyt kolme sähköpostia kahden viime viikon aikana ilman vastausta. Ei tunnu Hämeen Helmeä kiinnostavan asiakkaiden yhteydenotot. |
|
||||
|
||||
![]()
Tämä ei nyt taida olla yrityksen toimintaan liittyvä tapahtuma? Noh eiköhän sinne pääse mukaan jos on ilmoittautunut ja ottaa tarvittavan määrän käteistä. Oli tullut sähköpostia tai ei.
|
||||
|
||||
![]()
Tullaan ajeleen.
Osoite näyttäisi olevan näin: Hämeen Helmi Oy Kokous- ja elämysmatkailukeskus Kaitamontie 295 36660 Laitikkala |
|
||||
|
||||
![]()
Njoo, mul työkaluja kaikenlaisia matkassa, hitsikonetta myöten... Jos joku viittis ottaa mukaan aggrekaatin, kun mulle ei enää mahu...
![]() Meinaan jos vaiks joltain hajoo jtn, niin ihan six vaan... ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() rikki
Eilen hajos defen moottori tai jotain.... Savuttaa niin per*****! Koitan kuitenkin tulla karkottaan itikoita paikanpäälle
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia hyvin järjestetystä ajopäivästä.
Teknisten murheiden saattelemana lähdettiin ennemmin kotiin.. (rengas puhki,panhard tangon pultti poikki,pitkittäistuesta putosi pultti ![]() Ajamalla kuitenkiin selvittiin lähtöalueelle takaisi.kiitoksia kaikille avusta ja mukavasta seurasta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kuveja???? (Tikinmaalla oli aikas hiljasta)
|
||||
|
||||
![]() Kivaa oli... Kiitos järjestäjille.
Hyvin se tojo liikkuu takavedollakin, ja sit tua tulleessaan noit enklannin-ihmeitäkin...
![]() ![]() Mut mun kortonki jäi saamatta Geggulilta saamatta... ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 31.10.2009 18:22 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Taisi vaan naisihminenkin ajella pikkupyöräisellä enklannin ihmeellä paremmin loppupätkän ojanylityksen? Isoilla pyörillähän korvataan yleensä vaan ajotaidon puutetta ![]() Kiitoksia safarin järjestäjälle ja maanomistajille. Toivotaan että alue jatkaa kehittymistä safarimaastoina,puitteet ainakin on otolliset. Itse käännettiin kesken reitin vankkurit ympäri hämärän tulless, ja lähdettiin kotiin hoitamaan zoolandiaa. Viimeksi muokannut Racingrabbit : 31.10.2009 18:42 |
|
|||
|
|||
![]()
Eipä siellä35 " tarvinnu 31":llä pärjäs 5/0
Käytiin vielä siellä "pahemmille reiteillä" Sielt löyty yks oja josta meni suurin osa heittämällä yli ja muutamaa vinssattiin kunnolla. Sit pienii kivii ja yks mäki.Eli helpompaa kun sillä helpommalla reitillä. Pankaas laittaen kuveja kehiin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hauskaa oli, uudestaan vaan...
|
||||
|
||||
![]()
Kuvia kuvia !!!!!!!!!!!!!!!! ne on niin kivoja
|
||||
|
||||
![]()
Rolpatilla on ainaskin viteoo, lupas laittaa jossain vaiheessa...
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mie voin ainakin laitella kuvia jos vaan keksin miten se homma tapahtuu. Itse olin nimim. lamankan vinssiapina siellä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Vissiin sun tarvii rekkaroitua ensin tänne...
|
||||
|
||||
![]()
Dodii, kotiuduttu on.
Kivaa oli, pääsin itekkin hiukan ajeleen r2reen hoojiilla. Suht mukavat reitit oli tehty, ei turhaa ryskäämistä. Tämmösiä vaan jatkossakin. |
|
||||
|
||||
![]()
Mitä witsiä, misäs sää olit, kun en huamannu??? Vai ookkos kuihtunu nuin pienex, ettei huomaa???
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kuka niistä apinoista???
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kotiuduttu ollaan. Kuvia ei kauheasti tullu otettua ku oli suurimman osan ajasta ratin takana.
Kiitos tapahtuman järjestäjälle, letkan vetäjille ja maanomistajalle. Hauskaa oli ja tullaan varmasti toistekki jos vaan kutsutaan.
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksiva....itseni ja meidän juniorikuskin puolesta...
Juuri sopivaa settiä...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kiva et hääkin viihty.
|
|||
|
|||
![]() joo hyvät ajot
joo ei toi ryövärikään pettäny hyvin meni lisää ajoja ettei jumiudu kaikki puslat ja nivelet vaikka muutenkin ajaa . eikä tuo vinssi ja liinakaan ollu tarpeen kun pääsi paikat noin sukkasilteen mutta hyvä paikka ja lähellä ei tarvi miettiä noita kuskauksia kun voi ajella ja lähteä korjaan jos jää sinne mutta muillekin että voi tulla vaikka näillä 35 tuumaa kaljuilla mustilla ja pyöreilläkin tänne jossa on 4 mm pintaa ei ainakaan ollu itsellä onkelmia toivottavasti tää viesti menee oikeeseen paikkaan!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiekkapuhalluslaitteita Lainaksi Päijät-hämeen Alueelta? | HZJ73 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.07.2008 12:10 |
HIEKKAPUHALLUSTA PÄIJÄT-HÄMEEN SEUDULLA? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.08.2007 08:17 | |
o: avo kypärä! päijät hämeen alueelta | kristian | O/M/V Muut | 2 | 15.06.2007 22:54 |
SYYS-RESTAURANTAPÄIVÄT | snööri | Tapahtumat | 1 | 24.08.2006 07:24 |
Hämeen autosähkö oy ja DV 9000i häiriö | Mutamies | Chit-Chat | 8 | 18.01.2006 20:07 |