![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Nuorempi tyttöystävä"http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/f1_backstage/taustaa_uutiset?982359 Formula-Ecclestonella lähes 50 vuotta nuorempi tyttöystävä" Niin. Naismaailmassa "parasta ennen"-päivän jälkeen auttaa kummasti se, että miehellä on hallussa joko A) paljon rahaa, B) heinänsyöjän suvunjatkovärkit, C) molemmat. Ecclestonen tapauksessa paha lähteä sanomaan, että mistä on kyse... veikkaan kuitenkin kohtaa A. ![]() Paljonko teillä on ikäeroa? Naiseni on mua vuoden nuorempi
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Puoltoista vuotta vähemmän on emäntä ehtiny nähdä maailmaa...
|
||||
|
||||
![]()
meillä emäntä on 4 vuotta nuorempi ja reilu 10 vuotta on jo samaa polkua tallattu
![]()
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
||||
|
||||
![]()
9 vuotta nuorempi löytyy talosta
|
||||
|
||||
![]()
5 vuotta nuorempi akka lojuupi taloudessa
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
-2v
|
|
||||
|
||||
![]()
12 vuotta nuorempi vaimo löytyy
![]()
|
||||
|
||||
![]()
7v on tainnu olla täällä maksimi.
Ystävät hyvät, ikä on vaan numeroita. Peruukin alla on se, mikä ratkaisee. Niin no ja siellä lompakossa tietty.... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nuoret on notkeita..
|
|
|||
|
|||
![]()
12 vuottahan tuota on...
|
|
||||
|
||||
![]()
Olen yhdeksän vuotta lähempänä aikuisuutta, kuin minua huomattavasti kauniimpi, meillä vakituisesti asuva henkilö, joka ei ole sukua minulle.
|
||||
|
||||
![]()
11 vuotta nuorempi toi on, painaa aika tarkalleen 1/3 siitä mitä mä, ja on 40 senttiä lyhyempi :-D
|
||||
|
||||
![]()
2 kk vanhempi
![]() kyllä se audin mies oli minusta oikeassa ku vertas naista autoon! Sama asia! Aluksi on hirvee himo että tuo pittää saaha! Ensimmäiset vuodet pittää olla koko ajan hipelöimässä! Joka vuosi ajot vähenee pikku hiljaa joka johtuu siitä että vikaa alkaa ilmaantuun. Autoissa remonttia ja naisissa pää kipua ym joka haitaa käyttöä autoa alkaa iän myötä menettään ryhtinsä ja muotonsa kuten nainenkin! iän myötä alakaa kiinnostaan enemmän ja enemmän naapurin autot ja naiset sen myötä pitää taas alkaa kiertelemään ja etttimään nuorempaa! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ...Niin hepposesti menee lusikat jakoon nykyään muutenkin... Että eikös se ole sitten suoraan verrannollinen sen auton ulkonäkö/toimivuus siihen pirttihirmuun siellä kotona.. Vaikka meillä tosin ei yhtä niin hirveen näköstä/kuntosta naikkosta tästä talosta löydy joka vetäis vertoja noille rotiskoille tossa pihalla ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voisko paremmin asian sanoaLainaus:
![]() Inhorealisti |
|
||||
|
||||
![]()
avovaimo 2v vanhempi.!
KYM ## Ennen veti 4/4 nyt enää 1/2. Muta lentää silti samalla kaarella.! Viimeksi muokannut kj_temmes : 26.10.2009 08:56 |
|
|||
|
|||
![]()
Kannattais se pumpattava vaihtaa jo vähän tuoreempaan
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
10 vuotta vanhempi tällä hetkellä! Juu ei sillä iällä minusta ole mitään merkitystä kunhan synkkaa mahdollisimman hyvin tai muuten harrastuksetkin kärsii
![]() |
|
||||
|
||||
![]() eukoista kyse...??
itte oon aina pikkasen vanhemmista naisista tykänny... tuo meikäläisen kottarainen on 3kk vanhempi kuin ite..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
vaimo on 3kk vanhempi ja tyttöystävä 6 vuotta nuorempi.....
|
|
||||
|
||||
![]()
Kovis-nössö-nyypi-sika.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() no ilmankos..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tarinan opetus on hankkia itelleen riittävän painava emäntä, jotta saadaan niin paljon pelivaraa, ettei kolminkertainen paino vaan voi toteutua. |