![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() HJ 60 SYÖTTÖRUUVIMiksi ei juuri vaikutusta syöttöruuvin käänöillä? kääntää suuntaan tai toiseen vähä tai paljo, mut ei vaikutusta. ![]() onko oikea ruuvi kyseessä ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
niin siis sitä ruuvia olet pyöritelly joka vaikuttaa edicin liike rataan?
kolmella reijällä oleva lukitus mutteri ja joku m12 pultti? se alempi pumpun takapäässä on maksimi kierrosten säätö! |
#3
|
|||
|
|||
![]() ruuvi
Oikea ruuvhan se on. mutta ei tuossa rivipumpussa ole mitään
mahtavaa syöttöruuvia vaan diisseli määrät määrä 6 tappia eli elemenit riippuen missä asennossa ovat! elementit on kytketty toisiinsa karalla jota kuuskymppisessä liikuttelee kalvo! oon myös miettyny että tuo pakkosyötön ruuvin kääntely voi myös vaikuttaa ruiskutusajoitukseen koska mahtaa olla se elementin reuna muotoiltu niin että startatessa (pakkosyöttö päällä) on hiukan myöhemmällä. Kiitos ja anteeksi |
#4
|
||||
|
||||
![]()
tossa menee pakkosyöttö päälle siten että se kalvo pääsee liikkuun enempi ja kaasu menee päälle silloin enempi. ja pakkosyötön ruuvi vaikuttaa juuri sen kalvon maksimi liikerataan.
ja ei tolla pumpulla saa ku savua aikaseks jos siitä yrittää tehoja ruuvata. laittaa 61 pumpun tai custom fordin ja käyttää sen vie pumppupajalla niin tulee muutaki ku savua! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrollin syöttöruuvi missä? | Eissä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.10.2007 18:53 |