![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Äsken bongattu Arne ja Roar sekä Siggi Jonsson teameineen Kangasalan Prismassa, eli tod. näk. ovat jo montulla.
|
|
|||
|
|||
![]()
Onko tänäkin vuonna haitaribussi kyyditsemässä parkkipaikalta?
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo kiinostas kanssa kun ton jälkikasvun kanssa ei kaukaa jaksa kävellä.
|
|||
|
|||
![]()
Ennakkolippujen mukana tulleessa lapussa luki että bussi kulkee parkkipaikan ja kisapaikan välillä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mäki offroad racing team tuli jo aamulla vastaan turun aamulaivaruuhkassa. Meitsi meinaa pakata perheen aamulla karavaanikoppiin ja lähtee kohti kisakuoppia.
Teiden tukko. |
|
||||
|
||||
![]()
Aamusella kans kohti sorakuoppaa
|
|
|||
|
|||
![]()
Aamulla liikkeelle perheen kera.
Onko montulle koordinaatteja?
|
||||
|
||||
![]()
Tossa jotain.
http://maps.google.com/maps?f=q&sour...7129,24.229745
|
|||
|
|||
![]()
Aamusella lähdetään katteleen.
elhapero |
|
||||
|
||||
![]()
löytönoja keuli komeesti big-willyksen nurin kuvia tuloo kun kotiin päästään
|
|
||||
|
||||
![]()
kaatoi sitten viel kerran
|
|
|||
|
|||
![]() Tulokset
Kilpailun tulokset löytyvät:
http://www.ruijanpallas.com/linkitet...t_22082009.pdf |
|
||||
|
||||
![]()
Kotiin palailtu foffeista, kivaa oli!
Kiitokset vielä muonituspuolen porukoille. Ja muillekkin. |
|
|||
|
|||
![]() Formula offi
Joo, todella hienosti menivät/ajoivat sitä siellä simmut ymmyrkäisinä mamman kans ihmeteltiin. Kyllä kannattaa kaikkien kynnelle kykenevien mennä sunnuntaiks kattomaan...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oli hienoa katseltavaa, pari kuvaa löytyy tuolta: http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2074
|
|
|||
|
|||
![]()
Jep jep. On se vaan näyttävä laji livenä.
|
||||
|
||||
![]()
Hieno päivä! Kiitos järjestäjille, oli mukavaa olla taas katsomassa kisoja.Keli oli mitä mainioin. Harmi kun autoja ei ollut enempää.
|
|
||||
|
||||
![]()
Huomenna on yksi auto enemmän unlimitedissä. Testaili paikalla kun muut oli lähteneet.
|
|||
|
|||
![]()
Hip hip huraa! Enää ei jäädä kun noin kymmenen autoa viime vuodesta! Muuten oli kovin viihteellinen tapahtuma. Reitit tais olla pikkkusen helppompia ku vuos sitten. (Ainakin kaatoja tuli vähemmän.) Huomista innolla odottaen...
|
|
||||
|
||||
![]()
Oli ihan hauska kisa taas katsojan näkökulmasta ja keli oli melko puuduttavan helteinen. No saas nähdä miten huomenna. Harmillisen vähän kilpailijoita vaan.
Lapset otti muutamia kuvia... Oivanen taustalla nurin Hans Mäki Insane autollaan Oivanen oli itse asentanut pyörän laakerit ![]() Haten tiimin perus d44 sulkeiset |
|
||||
|
||||
![]()
Jonkun verran kuvia foffista.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2075 |
|
||||
|
||||
![]()
Vähä lasikuitu paikkausta niin hyvä siitä tulee.
The BOSS Kuka donkkaa tykimmin?? |
|
||||
|
||||
![]()
TUOLLA muutama kuva myöskin tämänpäiväisistä.
Kuvaa klikkaamalla seuraavaan ja jonkun G- näytää kyllä hieman radio-ohjattavalta. ![]()
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. Viimeksi muokannut Mojoman : 22.08.2009 20:41 |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=lavanelikko;585374]Hip hip huraa! Enää ei jäädä kun noin kymmenen autoa viime vuodesta!
Se on LAMA nyt ![]() Muutama tiimi jäi viime metreillä pois kisasta pahojen teknisten ongelmien takia. Eipähän sekään selitä autojen vähyyttä niin hyvin kuin tää taloustilanne ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Saatanansaatana ku ei pitkällisistä yrityksistä huolimatta pääse paikalle...
![]() Mut pitäkää silti hauskaa ![]()
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KISAKALENTERI (Offroad calendar) 2009 | Saija | Tapahtumat | 2 | 24.01.2010 20:32 |
Vuokatti Offroad 2009, KISA PERUTTU! | Eskimo | Tapahtumat | 84 | 30.06.2009 20:54 |
NEZ Formula Offroad Championship 2009 | Junde | Tapahtumat | 12 | 15.05.2009 23:16 |
RC Formula Offroad Kausi 2009 Kisapäivät | zazukizazazyy | Tapahtumat | 0 | 30.01.2009 16:44 |
Formula Offroad | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.08.2003 07:46 |