![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Jeepin moottori...Mielenkiintoni on herännyt Jeeppiin. Kyseinen Jeeppi on 2.1 turbodiesel. Millanen moottori tuo 2.1-litranen on? Millanen auto tuo yleensä on? Miten kestää jne.? Jos joku kertois minulle, niin olisin oikein kiitollinen...
|
|
||||
|
||||
![]()
Haulla:
jeep diesel http://forums.offipalsta.com/search....archid=1329509 Aika paljon on aikojen saatossa kyseisestä koneestakin juttua ollut.
|
||||
|
||||
![]()
Samanlainen kuin missä tahansa 80-luvun lopun ja 90-luvun alun Rellu 21:ssä tai Rellu Trafic:ssä, eroja vain apulaitteissa yms (vesipumppu, öljypohja, ruiskupumppu, imusarja, pakosarja, turbo, vauhtipyörä, venttiilikoppa, öljynsuodattimen paikka....)!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Mua edelleenkin kiinnostaa tuollainen Jeep Cherokee 2.1-liranen turbodiesel. Mä kyllä tiedän että moottori on Renun jne. jne. Mut sen kestosta mulla ei ole tietoa, kuten ei ole tietoa tuollaisen Jeepinkään kestosta. Siks esitinkin täällä kysymyksen niille, jotka osaavat kertoa asiasta enemmän. Kaikennäköisiä kuulopuheitahan tietysti löytyy, mutta mua kiinnostais enemmänkin niinkuin faktat. Esim. käyttäjä kokemukset. Tekeekö sillä mitään? Onko siinä esim. lukkoja vakiona? Jne. jne. Olis kiva jos joku kertois...
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli 2.1 TD Comanchessa silloin kun se vielä oli käyttiksenä.
Kyllähän sillä ajeli, ei mikään raketti kylläkään ollut. Öljyä se tihkui milloin mistäkin. Edellisellä omistajalla oli öljypumpunakseli katkennut ja kone oli täysrempattu sen jälkeen, ajelin sillä noin 60000-70000 km kunnes yhden kiertokangen laakerit halusivat mennä päällekkäin, vielä tuostakin kone tehtiin kampuran kaula hiomalla ja tekemällä siihen sopivat laakerit. Sen jälkeen matka jatkui n. 30000 km ja vaihdoin tilalle tojon 2L-2:n + CT-20:n ja samalla AX-5:n tilalle vaihtui AX-15 (4.0:n vaihdelaatikko) Ehjänä tuon rellun koneen pois nokalta nostin ja myin pois ennenkuin taas hajosi ![]() Viimeksi muokannut Jeeper : 27.08.2009 16:34 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse auto taasen on hyvinkin kelvollinen katu- ja metsäpeli jo ihan vakiona, ja pienellä rakentelulla menee sitten jokseenkin sinne mihin tarvitsee. Katso haulla Cherokeesta (Jeep XJ), löytyy kyllä paljon tekstiä. |
|
|||
|
|||
![]()
Mites ne lukot? Onko tuollaisessa minkäänlaista lukkoa edessä taikka takana?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kuten jo kerrottu haulla löytyy tietoa, mutta kerrotaan nyt että edessä ei ole lukkoa, takana voi olla kitka.
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty toyota 2l-t moottori turbo -diesel+ varosa moottori 2l-t | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 29.06.2009 19:53 |
Jeepin 4.0 H.O moottori remonttia (se käy taas) | Nemi | Tekniikka & Jutustelu | 63 | 11.06.2009 13:53 |
M:Jeepin moottori 4.2l | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 15.05.2007 07:45 |
M: Jeepin 258 cid 6-moottori | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.03.2007 16:48 |
m.hj 60 moottori ja lister diesel moottori. | hj | O/M/V Muut | 10 | 24.11.2005 22:30 |