![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#126
|
||||
|
||||
![]()
Tänään ei kauheesti ehtiny perehtyy ku tarvi mogsuu vähän huoltaa ja siivota oulaisten kisojen jälkeen ku tarvii huomenna mennä taas "peltiroskiksia" hinaileen...
Mutta beadlockkien asennusta alottelin ja työkone vanteissa kun ei ole "humppia" laisinkaan piti sellainenkin tehdä että voi pikku paineillakin ajaa ettei rengas putoo vanteelta koko ajan... Ja Genobi oli hakemassa itselleen gummiloisia ja kuinkas ollakaan myyjä(ylermi) oli sama keneltä itsekin ostin gummit ja genobi kelkkoi munkin gummit samalla reissulla... Noita vielä hetken karpuuttaa vaikka elämää ovat nähneetkin jo... |
#127
|
||||
|
||||
![]()
Näyttää aika mielenkiintoiselta sun humppi? Onks tossa toisesta vanteesta leikattu reunaosa pujotettu vanteen päälle?
Eikun anna mä arvaan. Sulla oli 16" vanteet ja sä ostit 16,5" renkaat, siitä se ajatus sitten lähti. |
#128
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Noissa vanteissa tuo reuna ei ole suora vaan niinku laskee heti sisäänpäin tai miten sen nyt selittäs mut varmaan tiet mitä meinaan, ni putoo rengas tosi helposti pikku paineilla pois kun ossin lantikassa on samanmoiset ja ne putoilee välillä liiankin helposti pois vanteelta... |
#129
|
||||
|
||||
![]()
Norjaan pojaat joskus kans kertoili, että olivat tehneet just samalla lailla sisäreunalle humppia. Sitä en kyl muista, että miten ne sai renkaan pois vanteelta tarvittaessa
![]() Tosta valoraudan kulmista vetäisin kyllä varmuuden vuoks "Norjalais-putket" etukaaren yläkulmiin. Meinaan on paljon mukavampi jysäytellä puiden välistä, eikä mene konepeltikään niin helpolla ruuttuun, jos toi nyt sattuis jostain syystä lipeen katolleen ![]() ![]() ![]() |
#130
|
||||
|
||||
![]()
Tuo putkien vetäminen kävi myös mielessä mutta pirullinen tehdä niin että saa konepeiton pois helposti kun tota perämoottorii tarvii kuitenkin yhtäpäätä olla korjaamassa (:
|
#131
|
|||
|
|||
![]()
Eiks noi perämoottorit ole yleensä ilman konepeltiä nii että samalla linjalla.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#132
|
||||
|
||||
![]()
Joo olis komee ku vielä suorat pystyputket siihen ni olis roheet äänetki ,mut ei piru saa ajaa trialia simmosilla putkilla ):
|
#133
|
||||
|
||||
![]()
ahaa! tästä ei siis tuukkaan pelkkä rymyttelyauto?
__________________
rocky projekti odottaa kesää. |
#134
|
||||
|
||||
![]()
Juu ei ,tuolla jo aiemminkin kirjottelin että tehdään promodified kelpoinen mutta pää tarkoitus autolla on kuitenkin juurikin RYMYTTELY!
|
#135
|
||||
|
||||
![]()
Jotain pientä taas kerenny välillä turaileen...
Tuollanen hahmottuu rattiakselin päähän jollain kartiokiilauraputkisokka meiningillä... Ja ohjaussylkylle jotain suojaa hahmottuu... Tankki ja akku telineet tuli tuommoset ja noista sitten jotkut panta meiningit yli vielä... Ja vanteet valmiit ja vetäsin jätesäkin harmaan vellin niskaan ja jos huomenna koittas renkaita päälle/alle... Ja kehät tutulla ja turvallisella keltaisella... |
#136
|
||||
|
||||
![]()
tänään syntyi pari jarrulaikkaakin niin saa jarruja pikkuhiljaa väsätä myöskin...
Renkaita ei menny toistaiseksi vanteelle kuin yksi,pieniä ongelmia "humpin" kanssa eli ei meinannu mennä oikeen rengas yli kun vuotaa ilma läpi kun ei hitsattu ympäri asti mutta sikakittiä saumaan niin eiköhän se siittä. kuluneimmalla renkaalla uskallettiin tuohon yhteen vanteeseen sananmukaisesti ampua rengas paikalleen kun yksi vanne ei vuotanut,varmaan 6-7kiloo oli painetta takana kunnes pamahti yli "humpin" vihdoin,en haluu edes miettii miten joskus saa sen pois mutta uskallan väittää että ei putoo vanteellta pikkupaineillakaan (: Ei pahasti tuu yli loksun... Etu ylitystä ei havaittavissa ja akseli siirtyy vielä 20-30mm edemmäs kun puuttuneet osat laittaa kartaaniputkeen(kiitokset "kransseista" Vitikaiselle),saa nähdä mihen raapii joustoissa gummit... |
#137
|
|||
|
|||
![]()
renkaan pultit näytti vähä lyhyiltä.
|
#138
|
|||
|
|||
![]()
Jeps jospas tutkailisit uusia sääntöjä ennen kuin oot tehny!! Vaikka ny kohta 3.7.3.4
Ja muistakaa ny kaikki automatic laatikon omaavat et uusissa säännöissä auto saa lähteä käyntii vain P ja N asennossa!!! Ei jarruista enää!!!!! Per........e On muutenkin hyvä katsella uudet säännöt kokonaisuudessa varsinkin pisteytys, jottei tule ylläreitä sit kilpailussa!!! 4.7 raisiossa seurojen väliset kilpailut!! tervetuloa ensimmäisiin kotimaisiin keppi karkeloihin ![]() |
#139
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja eiköhän raisioon mennessä ole hyvinkin kunnossa jo (tavote olis koeajot ennen juhannusta) ja jos ei niin mogsulla tulen sitten kikkailee melkoisella varmuudella seljälleen asti (: Jaa nii ja jotain tänäänkin eli renkulat vanteille ja kokeiluun alle ,raideleveys näillä gummeil 203cm luokkaa ja vattan alle jää 60cm tosin takajouset uupuu vieläkin ,kuvassa takapäätä nostettu tunkilla vähäsen ylös... Ja jotain pikku hommii/siistimisii tuli näpräiltyy mut ei jaksanu kuvailla olemattomii... Viimeksi muokannut kares : 29.05.2009 16:49 |
#140
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä meininki!! Mut miten tuo näyttää jotenki korkealta? Ettei vaan tulis semmoinen "kallisteleva" toitsu?? Vähä niinku Marjoniemellä? Eikös sekin tykänny olla melko paljon kyljellään
Tosta "tykkää olla kyljellään" hommasta tuli mieleen, ku Matssonin Jeeppi aikoinaan meni pari kertaa kyljelleen, niin sehän laitto sen sit halliin kyljelleen koko talveks.....jos oppis sit olemaan pyörillään ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#141
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Koitetaan ajotyylillä(rodeo) korjata tilannetta ettei kerkeis meneen kyljeellen jos uskallan niin pahaan paikkaan ajaa että voi kaatuu... Ei toi kyllä oikeestaan vierestä seistessä hirmu korkeelta vaikuta mutta ei siittä kyllä niin matalaa saatu millään mitä oli ajatus mutta vaikka jouset tuosta nöyrtyis niin että olis pohjaanlyöntikumeja vasten kokoajan niin 80-100mm laskis alas mutta tuskin jouset niin paljon nöyrtyy mutta eiköhän ne hiukan tuosta vielä laske ja takaa tosiaan ne vielä puuttuukin ja ajatus olis että aavistuksen jäis keulimaan koko laitos mutta tiedä sitten miten jouset muokkautuu parin ajokerran jälkeen mutta tuskin haittaa menoo oli jouset miten vaan tai auto välil kyljellään (; |
#142
|
||||
|
||||
![]()
Komia peli tulee tästäki
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#143
|
||||
|
||||
![]()
Vaikee kysymys muuten, hintahaitari niin laaja mut oliskoyleinen keskihinta 1500-2000e ehkä mut liian kalliita jokatapauksessa sillä hintaa kun pitäis saada kyl koko moggikin ja on saanutkin (;
|
#144
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#145
|
||||
|
||||
![]()
jotain askarrellu tähänkin välillä...
Kauhee peltipömpeli tuli väsättyy takaosan peitteeks että tankki ja akku on sääntöjen mukaisesti(ainakin käsittääkseni),tankinkorkin kohdalle toki tulee joku kansi vielä... Ja laatikon jäähdytys verme löysi uuden kodin tuolta takaa... Penkkien kiinnitykset tuli tehtyy ja takapanhardi toinenkin pää tehty,takajouset uupuu kun ei ole sopevia yksilöitä löytynyt vielä... Pieniä juttuja/siistimisiä vielä hyttiin ja sitten irrotettavat romut irti hytästä ja hyttä pois rungolta ja puhallukseen varmaankin vielä tällä viikolla ja sitten runkoon vielä tukia ym. ja tekniikka ym irti ja sekin puhallukseen mutta se varmaankin menee ens viikkoon ja sitten vellit selkään romuille ja sitten alkaakin kauhee niputus ja letkun ja putken veto ja vaikka mitä muuta ,meinaan juhannuski on juur pian ja heikolta näyttää juhannukseen mennessä tuo koeajo... |
#146
|
|||
|
|||
![]()
tuleeko tähän surge tankkia väliin.......meinaan muuten ei pysty jyrkkiä ylämäkiä ajamaan
![]() |
#147
|
||||
|
||||
![]()
En edes uskaltas ajaa jyrkkiin ylä- tai ala mäkiin /: ni ei taida tulla ainakaan alkuunsa ,katotaan miten nyt muuten toimii kun alkuunsa jää ihan kaasarikoneeks tuo perämoottori ni ei kuitenkaan kauheita kallisteluja kestä ku ei oo ny ruiskuvermeitäkään jääny nurkkiin...
|
#148
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#149
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas ja jotain tällekki tapahtunut välillä ku kiiruilta/mogsun remontilta kerenny...
Hyttä matkalla romulavalle... Jaa eipäs kun hiekkapuhallukseen joskos se tulis ikäänkuin sivutuotteena puhkuttuu... Ja mottikin pois rungolta ja pikku vahvikehitsuutuksia sinne tänne ja ne "kranssit"akseliputkiin ja sitten gummit pois ja puhallukseen... Juhannuksena ei kyllä ajeta vielä likikään kun tuo mogsun malmin lettaaminen vähän aiheutti ylimääräsiä hommia... |
#150
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitä siitä juhannuksesta ressaat, ku olet kuitenki päissäs. Mutta kai tää TMK:n trialiin tulee?? Voitais vaikka kattoo, että onks tommone 2009 vuosimallin portaali auto parempi, ku 1993 tehty suora-akselinen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ 80 ( Rock sliderit) | Samick | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.03.2007 09:24 |
ROCK | offbros | Chit-Chat | 23 | 09.01.2007 14:18 |
Jeep roll over | Hippo | Linkit | 1 | 20.09.2006 18:25 |
Roll over Beethoven | ZeiZei | Linkit | 2 | 01.01.2005 09:47 |