![]() |
![]() |
|
O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() B2600 Mazdan kytkinkoppa.Ostettu Eli ostetaan Kytkinkoppa vanhanmallin B2600 mazdaan.Sellainen "vanhamalli" johon käy pajeron moottori. Ostettu Viimeksi muokannut Mika_T : 10.02.2017 17:46 |
|
||||
|
||||
![]()
Moro.
Osta koko mazda. lava poistettu, hantin etuvetoakseli poikki ja kytkin luistaa(ainakin 36''tsl:llä) Siinä ekan metsäreissun jälkeiset viat. muuten pelaa. Uutta mm. tankki ja täyttöputki. Ovat siis oikeen mazlaiset ja n.1.5v vanhoja hinta koko kikottimelle 500e Niin ja auto on oletettavasti 89 tai 90 mallinen EI PAPEREITA! Nekin tosin saadaan jos vaivaudun soittamaan entiselle omistajalle... Soita jos kiinnostaa 044-5185990 Auto on raumalla!
|
|||
|
|||
![]()
Ei kyllä ole tarvetta koko pirssille... =)
Kytkinkoppa kiinnostaa jos se on se "vanhamalli" |
|
|||
|
|||
![]()
hep.....
|
|
|||
|
|||
![]()
mistä tunnistaa onko vanhamalli??? Kytkinkoppa 450e ja koko pirssi kaupan päälle... T:suppe nyybinä
|
|
|||
|
|||
![]()
Mua vois kiinnostaa se moottori mikä siin on...
antti.sintonen@kolumbus.fi |
|
|||
|
|||
![]()
Ilmeisesti siitä parhaiten että onko mootori mitsibishin tekele vaiko mazdan omaa tuotantoa. Vanha on mitsun moottorilla.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hep...
Vielä tarvisin kytkikoppaa, Kaasutinkoneisen b2600sen vauhtipyörää+kytkintä. |
|
||||
|
||||
![]()
Vieläkin on mazda samalla paikalla. Kaveri lupas hakee taka-akselin ja lehdet joten joutas koko loppu romu 300e pois!!!
|
|||
|
|||
![]()
mulla on ruiskukone ja kytkinkoppa vm-91 irrallisena, mutta ei taida sopia kaasarikoneeseen koppa?
|
|
|||
|
|||
![]()
Mua vois se kytkin koppa kiinnostaa jos edullisesti kauppaat ilmoittele antti.sintonen at kolumbus.fi
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Mazda B2600 kytkinkoppa | hsp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.04.2009 08:44 |
O: Mazdan 4x4 B2600 loota | BJV-8 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.12.2007 22:38 |
O:Mazda B2600 4WD 88-91 kaasarin kytkinkoppa | jura | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.10.2007 00:32 |
M:15" Mazdan talvikumit | k81 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 26.10.2007 14:14 |
Mazdan jakopää | metsästäjä | Chit-Chat | 1 | 21.01.2007 15:42 |