![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Traktorien prosentit?Onkos rekisteröidyissä traktoreissa muutosprosentti hässäkät käytössä? Entäs jos paino muuttuu tai vaihtaa koneen tilavuudelta kuusinkertaiseksi? Ja muutenkin laite muuttuu lähes tunnistamattomaksi? Saako muutoskatsastettua, vai vedetäänkö fiiliksellä kunnes joku kysyy.. ![]() Kaiken maailman finleksejä selailin, ja tieliikennelakikirjakin löytyy hyllystä - ei vastausta. Ps. konttorit on kiinni tänään ![]()
Viimeksi muokannut Hotmower : 21.05.2009 11:51 Perustelu: kirotusvihre |
#2
|
||||
|
||||
![]()
eipä kai tuossa pitäisi olla mitään estettä muuttaa raktoria sellaseksi ku haluaa. kunhan siinä on pakolliset varusteet (valot,heijastimet,hitaan ajoneuvon kolmio ym..)
__________________
________________________________________ ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
ei taida olla autoveroa traktorissa joten ei tiemmä silloin prosenttajakaan laskeskella...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jos kyseessä on siis oikea traktori, ketään ei kiinnosta mitä teet sillä kunhan et riko kovin törkeästi mitään ns. "normaalia" tieliikennelakia. Eli jos halua ja pätäkkää löytyy, voit laitella konetta niin paljon ku kiinnostaa. Esim. rengaskoko tai moottorin tilavuus/teho ei kiinnosta tai edes kuulu kenellekkään jos pysytään ns. "inhimillisissä rajoissa/tieliikkennelain puitteissa".
Mutta viisaammat korjatkoon. ![]()
__________________
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
#5
|
||||
|
||||
![]()
tästä on ollut monestikin juttua, mutta ei kai se auta, kun jonkun kokeilla. Laittaa vaan sen valmetin kilven hojoon ja kattoo miten lakia lähetään tulkitsemaan.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Yli puolet alkuperäisistä osista tulee säilyä, muuten ajoneuvosta tulee uusi ja pitää täyttää uuden ajoneuvon vaatimukset.
Sen enempää ei ole tietoa ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Ei ainakaan taannoin onnistunut, kun teki isosta takavetotraktorista runko-ohjatun metsäkärryn veturin ottamalla etuakselin pois ja laittamalla kiinteä nivelohjattu metsäkärry perään. En tiedä tarkemmin, mutta kilpiin ei saanut. TT |
#8
|
||||
|
||||
![]() mopoautolle haastaja?
tällänen oli munki haaveena viel vuos sitte ostaa joku rattori vaa vaikka takavetonenkin ja siihen ois lyöny scanian hytti ja rekan renkaat periaattees tehny nupin joku turbo mylly keulilla
![]() ostin sitten mopoauton oisha tuollanen viritelmä ollut paljon hienompi ajella kylillä ois päät kääntyny ![]() täst ois kiva saada tietoo joku sano että pitäs olla ainakin turva ohjaamo ja takanostolaitteet pitäis säilyttää hitaan ajoneuvon kilpi ja nopeutta ei saa lisätä? faktatietoo ei oo että miten sitte nää hytittömät raktorit ja sillee.. nopeuttaha sais ku löis kuormauton perän ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
nopeuttahan saa kyllä ku heittää vaan vetävän kärryn perään. majurilla kyllä tulee rajat vastaan jo 30kmh nopeudessa mutta on sellasella 75kmh:kin ajettu vetävän kärryn kanssa, hurjaa menoa.
tosin eihän semmoset kärryt millekkään kakaralle toririnkiin passaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Osien vaihto prosentit? | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.10.2003 23:29 |