Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 12.08.2004, 21:48
Guest

Perusasetus

karmeata - corvette talvella

voikohan C4 coupe/man. ajaa talvella? voiko noita luukkulamppuja jättää auki, kun pysäköi? tai sammuttaa ajovalot ja pitää luukut auki?

ensi talvi jännittää, eipä taida olla muuta vaihtoehtoa - onhan siinä positraction...

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vanha 12.08.2004, 22:28
Guest

Perusasetus

Itse ajelin C4 vetellä muutaman kuukauden talvella ja voin sanoa että eipä tuo kauhean mukavaa ole.Lunta kun sataa tielle vähän enempi ja aurat ei ole käynyt niin sun vette toimii lumiaurana.
Oma corvette lähti kyllä hyvin pakkasillakin käyntiin ja oli yllättävänkin lämmin auto,jotku luulee että jenkit on kylmiä autoja talvella mutta oma corvette on kyllä tosi lämmin.
Kyllä sen kaasun kans saa olla tosi varovainen,perä tuntui karkailevan aika helposti.
Itse en ainakaan lähtis enään talvella vetellä liikenteeseen,mutta kyllähän sillä pärjää kun tiet on aurattu ja ei kauhean kovilla pakkasilla ajele.

Vastaa lainaten
Vanha 12.08.2004, 22:48
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Automaatilla kuulema paljon helpompi ottaa talvella vaikka mäki lähtö. Kyllä musta kovassa sateessakin vettellä tahtoo perä olla aika herkässä jos kaasua erehtyy antamaan liikaa.
Ja kyllä se suola seistyään tekee tuhojaan myös alumiinisiin osiin jos ei pois pese.

Tästäkin on varmaan kättä väännetty miten kukin ajaa, mutta itse pidän autoani silmäteränäni vaikka käyttöauto kesällä onkin. Talven tuskan ajan 500euron Nissan Sunnyllä. Paljon huolettomampaa kuin koko ajan saisin stressata miten vette pysyy kunnossa. Eikä sillä edes voi nauttia kun joudut ajamaan 6kk pintakaasulla. Ei minulle sovi vaikka suomessa kahdesta autosta joutuu maksamaan kuluja ihan liikaa. Mielummin syön puuroa pari kuukautta ja voin pitää vetteäni talviunilla ja ottaa sen keväällä ajoon vieläkin yhtä siistinä.

-The Heartbeat of my Corvette is winning-
Vastaa lainaten
Vanha 13.08.2004, 07:50
akema akema ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 28.03.03
Sijainti: Ii, Finland.
Perusasetus

Sama täällä, talviautona 500 eukan Nissan Sunny 1.5GL vm.-86 eli samanvuotinen kuin vettekin, tosin helvetin paljon huonommassa kunnossa on Nissani 8-)

Ei uskalla ajatellakkaan että lipsauttas veten 30 asteen pakkasella tolppaan > muoviosat pärskistä vaan...huhhuh

Corvette '86
Vastaa lainaten
Vanha 13.08.2004, 14:41
esapee esapee ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 24.01.02
Perusasetus

YES!
Mullakin on talviautona Nissani ja vielä kirkkaan vihreä, vaan ei vireä.
Eilen vaihtelin siihen litkuja, ja tuntui, että hukkaan menee.
Mutta päivittäin autoa tarvitsevana olen todennut, että toinen auto Veten lisäksi on oltava. Keväällä on upea fiilis laskeutua Corvetteen ja ottaa savut.

Vastaa lainaten
Vanha 13.08.2004, 16:55
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 24.03.03
Perusasetus

Mullakin se Nissan Sunny on samaa vuosimallia kuin vetteni eli -90 ja värin on molemmissa punainen=) Tosin Nissani on aika roisissa kunnossa jos vetteen vertaa.
Mutta luotettava oli viime talvena.

Välillä porukalla on hauskaa kun kuulee millä ajan talvella kun kesällä tulee vette aina vastaan=)

-The Heartbeat of my Corvette is winning-
Vastaa lainaten
Vanha 13.08.2004, 17:49
VetteMan VetteMan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 21.06.02
Perusasetus

Itse en vetteä talviautoksi raaskisi ottaa....
Ostaa ennemmin parilla satasella jonkun kinnerin millä siirtää itseään paikasta toiseen.. Keväällä se vettekin tuntuu sitten mukavalta
Sen verran olen talvella sitä tallista siirrellyt että kyllä se lumessakin liikkuu

- I'm not driving fast, I'm flying low! -
- Corvette '84
Vastaa lainaten
Vanha 13.08.2004, 19:50
Guest

Perusasetus

saako ne luukut pidettyä auki, kun auto sammutetaan? voiko valot sammuttaa vaikka luukut on auki?

Vastaa lainaten
Vanha 14.08.2004, 05:28
Guest

Perusasetus

Lainaus:
quote:
saako ne luukut pidettyä auki, kun auto sammutetaan? voiko valot sammuttaa vaikka luukut on auki?

Totta mooses voi , mutta miksi pitäisi ? Jos sulla on Vette luulis mokoma asia olla selvä.

Terv. Jukka

Vastaa lainaten
Vanha 14.08.2004, 07:35
Guest

Perusasetus

Mulla C4:ssa lamput elää omaa elämää oli kone käynnissä tai ei. Eli kun panee valot päälle vaikka ei ole virta-avain lukossa niin luukut nousee ylös ja valot palaa, ja päinvastoin

Vastaa lainaten
Vanha 14.08.2004, 11:02
Guest

Perusasetus

mulla ei ole kokemusta C4:stä, vain C2:sta, jossa ne luukkulamput on poistettu ja korvattu neliskanttisilla valoilla. ajattelin ostaa sen c4:n syksyllä.

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
100% automaattilukko talvella? hiluman Tekniikka & Jutustelu 22 23.11.2005 17:54
chevy talvella Tekniikka & Jutustelu 8 05.09.2005 12:03
SJ:n peräöljyt talvella Suizaman Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2004 12:18
Tarkeneeko talvella? Tekniikka & Jutustelu 9 08.08.2004 16:26
Corvette 50v ja Corvette Club Finland ZR1 Yleiset 0 07.11.2002 21:53

Sivu luotu: 04:28 (GMT +2).