![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lj-70 murros remonttiHeips. On hieman ongelmia vahvistetun tml murroksen asennuksessa. Voisiko joku valaista asiaa joka tietää enemmän. Elikkä ongelma olkatapin laakeri kantaa murrokseen.?? Olen hionut murroksesta olakkeen pois ja avartanut maljan. Laakeri vioittui kun yritin kasata. Onko ainut vaihtoehto sorvata murrosta vai shimmata laakeripesää ulospäin niin ei kantaisi enään.?
|
|
|||
|
|||
![]()
maljan kannesta upotettiin pronssiholkkia 3mm sisään päin,murroksesta ylimääränen reuna sorvissa pois ja maljasta pörrättiin ylä ja alareunoista muutama minuutti että malja mahtusi paikoilleen. tml hd murros on muistaakseni 3mm pidempi vakioon,enkä suosittele maljasta pörräämään pois turhaan vaan näin säilyy vahvana sekin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt alkoi helpottamaan tuo murros ongelma. Sorvasin 2mm halkaisiasta pois murroksen päältä niin eipä kantanut enää.Vahvistettu murros tietysti heikkenee hieman mutta minun ajossa kestää kyllä ehkä?? Yhdet uudet olkatapin laakerit menetin kun en mittaillut että mahtuuko murros suoraan ilman sorvausta. Murroksen myyjä lahjoitti minulle uudet laakerit kun typeryyksissäni hajotin ne ja kyselin heiltä neuvoja asennukseen. Kiitokset vain myyjälle.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ex.kettuhoojiin katsastus remontti.(katsastettu) | toyota4x4 | Maasturiprojektit | 53 | 28.07.2007 08:59 |
HD murros | Jari | Chit-Chat | 1 | 04.07.2007 18:26 |
tulikohan isokin remontti,mog 411:perään ? | Viitapiru | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 07.11.2005 22:53 |
BJ-40 Murros | Hunter | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.01.2005 15:37 |
Murros | IironSika | O/M/V Muut | 0 | 05.08.2003 14:59 |