![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
LT:n kävijöitä tuli sunnuntai-iltana useita vastaan. Mieleen ei kyllä jäänyt kuin valko-ruskea (tms.) suikka trailerilla ,ja muutama HJ sekä joku jeeppi...
|
||||
|
||||
![]()
pulu ja lj 73 bongattu tänään lahdessa tankkaamassa.
|
|
||||
|
||||
![]() Huomasin
Aslaakki Sampsoniten aarreaitalla purkuhommissa.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bongattu mun puolesta eka FJ Cruiserin livenä eilen illalla. Tummanvihreä kapistus matkalla eteläänpäin 8 tiellä olisko ollut Mynämäen kohdalla ehkä (Muisti pätkii vähän) näytti hieman korotetulta...
Ja tietty pressan uus paatti. (On se ruma...) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja pressan paatti.. Varmaan sama suunnittelija kuin Volvo C30.. |
|
|||
|
|||
![]()
Aamulla töihin olin menossa niin tuossa limingantullissa joku ajo punasella suikalla perässä, olisko ollu jopa sj410.. niin ja offroad Oulu tarra lasissa..
|
||||
|
||||
![]()
Kukas Ylöjärvellä ajelee mustalla Ramchargerilla. Pyörinä näyttäs olevan Boggerit jons en väärin nähnyt.
|
|
|||
|
|||
![]()
Maanantaina tuli muurlassa ykköstiellä asuntoauton perässä trailerilla sininen metsää nähnyt range rover .
|
|
|||
|
|||
![]()
Tänään jossain sodankylän nurkilla bongattu porttaali-volvo jonkun talon pihalla ja hylätyn(?) näkönen bj heinikossa suurinpiirtein samoilla seuduilla. Sitte sodankylän ja ivalon välillä tuli vastaan patrolli(?) jossa ainaki satavarmasti snorkkeli oli mihin huomion kiinnitin.
- Matias - |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja onneksi siitä, muuten ei tulis myytyä ku... jaa-a ties mitä Volvo C30:ia ehkä? On sekin kai hieno mutta ei sovi mun makuun....
![]() Ja tuli tänään bongattua kovakalun kesäkeksintö , joka paistoi enemmän kuin aurinkoo, asunto-messu-mikä-lie-kaupungin bussiaseman kohdalla 14 tienoilla +/- 2 tuntia... :/ |
|
||||
|
||||
![]()
Bjongattu Make-LJ-BJ-SJ LPR:ssä Myllysaaren parkkipaikalla paljasta ihoa bjongailemassa
|
|
|||
|
|||
![]()
nii miekii olin!
T:retro |
|
||||
|
||||
![]()
Bongattu mattamusta UAZ ja armeijan vihreä (kiiltävä tosin) CJ Helsingissä?
|
|
||||
|
||||
![]()
siisti punainen classic rankku CAH - ??? välillä Karjaa - Lohja -ehkä Hyvinkää
oisko ollu mikki3011 ? jahtasin autonkuljetus voorrttilla tällä kertaa
|
||||
|
||||
![]()
Noita mattamustia uazeja ei varmaan ole montaa Helsingissä ja se yksi on varmaan mun....On sentään sekin bongattu kuitenkin jokapvä liikkeellä.
|
|||
|
|||
![]()
Tollanen bj oli oulun bilbeman pihassa tänään maanataina. Hieno peli mut valot oli päälle jääny. Hope ei ollu huono akku
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Helstsinkin lähiöissä pariin otteeseen pongattu vaaleenpunanen serokee jeeppi, tais olla oikeen insaharat alla...
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
tänään hyvinkäällä vantaankadulta bongattu range.mac ry tarrat ikkunassa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Olikos jonkun palstalaisen Blazeri tänään Hämeenlinnassa pientareella parkissa autotehtaan mäessä? Näytti olevan takakardaani irtipoikki etupäästään. Ketään ei auton luona näkynyt.
|
||||
|
||||
![]()
bongattu keskiviikkona 5 tiellä vihantasalmen kohdilla keltainen uudempikoppainen lj toyota ,
oli isot pyörät alla ja hyvin tuntu jaksavan kulkea ![]() meikä ajeli harmaalla vectralla ohi |
|
||||
|
||||
![]()
Bongattu herkku joskus jossain.. oisko ollut Mikkelin lähimaastossa 29.6.
Saimaan seutuvilla kuitenkin.. ![]() (huomatkaa äärimmäinen faktatarjonta)
|
||||
|
||||
![]()
Toi on muuten Lappeenrannasta, samalta tallilta ku Make-LJ/BJ/SJ ja soranen.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No saleen ei muuten ollu Lappeessa ainakaan tuolloin. Mä vielä kaivan sen paikkakunnan jostain.. siel oli Zetor-kokoontuminen samaan aikaan.. mä kysyn kartturilta,emmä muista ![]() Ja omistaja varmaan huomas ku helmat hulmuten kipitin kuvaamaan...
|
||||
|
||||
![]()
No DAAH!
Auto/kuski on Lappeenrannasta, kuvanottopaikka voi hyvinkin olla jossain yynäisissä... ![]() |
![]() |
Luokat |
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |