![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Kanootti (inkkari)Ostettu Olisi kiinnostusta hommata kanootti. Mutta ei tahdo löytyä järkevän hintaista. Josko täällä olisi jollain tarpeettomana, niin ilmoittele.Niin ja olisi vielä kiva jos löytyis Turun lähistöltä. Mikko.0407718405 Ostettu Viimeksi muokannut Micco : 16.09.2008 09:14 |
|
|||
|
|||
![]() KanoottiLainaus:
Moi! mulla olis sulle sopivaan hintaa kanootti myytävänä.. käys katsomassa nettiveneestä Id: 302652 olis halpa ja hyvä. hinta laatusuhde on kunnossa. t. juha |
|
||||
|
||||
![]() kanootti
minulla olisi
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=84641922 |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olisi Suomusjärvellä yksi intiaanikanootti tarpeettomana. En muista sen tyyppiä/mallia eikä ole yhtään kuvaakaan siitä. Kantaa helposti 2 inmistä ja tavarat. On punainen ja sellaista kestävää "muovia", eli kestää melkein mitä vaan. On kevyt, eli on helppo kantaa yksin.
Hinta tuolle voisi olla vaikka 200 e. Jos kiinnostaa niin voin ensi viikon lopulla käydä ottamassa siitä kuvia ja mittoja. Ostin kanootin toissakesänä nimimerkiltä PEE, hän voisi omistaa siitä kuvan. Itse asiassa topicissa: http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=23971 on siitä kuva mutta tuo linkki ei enään toimi, johtuuko tästä uudesta palstan ulkoasusta. Joku moderaattori voisi jelpata........! Soittele jos homma kiinnostaa 050-4068177 tai heikki.jyrama@luukku.com.
|
||||
|
||||
![]()
Vähän homma ohi tän kesän osalta mutta jos Heguli saat kuvan laitettua,mallin ja mahdollisesti mittoja niin katsotaan miltä vaikuttaa, jos vaikka vielä innostuisi hommaamaan ensi kesäksi tällai ajoissa. Ja tuon uazoffroad.n kanootin olenkin jo bongannut tuolta huudosta, taitaa vaan olla lasikuituinen liian painava kanniskella rantaan ja nostelle maasturin katolle emännän kanssa.
Viimeksi muokannut Micco : 17.08.2008 12:21 |
|
||||
|
||||
![]()
Käyn tulevana perjantaina ottamassa kanootista kuvia ja otan siitä mitat. Voipi siitä löytyä joku valmistajan merkki/tyyppikin.
|
||||
|
||||
![]()
Jep, jäädään odottelemaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuli yllättävä työmatka, koitan käydä eni viikolla kuvaamassakanootin. Anteeksi viivästys.....
|
||||
|
||||
![]()
Ok.
Tuossa kaivelin palstan historiaa ja tuli pee.n muutaman vuoden takaisessa osto ilmoituksessa vastaan A-P.n laittama kuva jonka lainasin tähän. Liekö sama kaneetti? |
|
||||
|
||||
![]()
Juu on sama kanuu...
joku RAM - X 17 muistaaksein, pirun sitkeen oloista muovia, ja siisti oli multa lähtiessä, jos 200 eurolla Heguli myy, niin osta heti ! e: jep ! Coleman RAM X 17 http://www.romeosmarine.com/cano17.html ( oikeasti kestävää leikisti avaruusmuovia )
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 28.08.2008 20:57 |
|
||||
|
||||
![]()
Jep. Tiedätkö miten vanha se mahtaa olla? Tosin ei siinä ikä vaikuta vaan kunto, ei tuo polyeteeni auringossakaan juuri haurastu jos vaan on kunnollista eteeniä. Ei nuo Coleman.it mitään ihan huippu vehkeitä ole, mutta tässä on hinta kohdillaan ja on kuitenkin ihan riittävän hyvä tällaiselle satunnaiselle harrastaja melojalle.
|
|
||||
|
||||
![]()
En osaa kyllä ikää sanoa, mulle tuli vissiin 2005 käytettynä...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O : Kanootti | Heguli | O/M/V Muut | 4 | 01.08.2007 09:22 |
suzuki kanootti | Tutka | Chit-Chat | 2 | 08.09.2006 19:56 |