|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Suikkelin öljyistäKun ei tiedä koska tuohon on viimeksi vaihdettu öljyt niin se olisi edessä. Jakolaatikkoon ja periin mene vamraankin ihan normi 80W90 hypoidia, mottiin jotain 10w40 ? Mutta sitten jakiksen ja vaihteiston täyttöproput on niin ylhäällä, että ei sinne saa kaadettua mitenkäänpäin öljyä. Milläs härvelillä ne sinne kuuluis laitella ? 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Sellasella 4 euron 0,5L öljyruutalla, tai sit pillillisellä litran muovisella öljytörpällä, joita on esim monet peräöljyputelit.
		 
				__________________ RUMARACING Esla T4 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 Öljyt vaan sammuttimen sisälle , kansi kiinni ja kompuralla painetta ( SISU sammuttimessa muistaakseni painemittari vakiona ) ja kas ...kahvaa painamalla öljy siirtyy sammuttimesta vaihdelaatikkoon . Ja jos alkaa hipostelemaan , niin sammuttimen letkunpäähän tekee adapterin johon saa toisen raanan ja pätkän ohuenpaa putkea kiinni . Onnistuu myös perien yms. täyttö . Sammutimesta modattu "öljytin" on porakonepumppua huomattavasti kätevämpi käyttää , joskin porapumppu ja akkupora toimii pitkään myös maastossa ... Sammutinta ei sitten suositella muutostöiden jälkeen käytettäväksi tulikukkoa vastaan : ) | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
				__________________ RUMARACING Esla T4 |