![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() KiekkomittariMoi kaikki! Ammattimaisen autosähköliikkeen asentama w-napa hilun laturissa, kierroslukumittarin toimii vain 2000 rpm:ään asti, ja pysähtyy siihen. Koitettu kaikki mahdolliset säädöt, ja toinen mittari tekee samat temput. Mielipiteitä, kommentteja VOIKO w-navan kytkeä väärin...? Note! This message was posted anonymously!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mittarin perässä W-lukua / säätöä???
Laturissa "kolmivaihe" sähköt, jolloin asetuksella 1 tulee 6000rpm ja luulee olevansa "tapissa"???? $ $ $ /// Jos se ei satu, niin ainakin se maxaa!!! /// $ $ $ |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ittellä vastaavanlainen tapaus: laturin päädyssä merkitty tyhjä W-navan paikka, takapääty irti ja lähimmästä käämin päästä tinaamaan johto kiinni. Kiekkamittari näytti koneen kierroksista riippumatta n. 2000 kierrosta. Käämin päitä on näkyvillä useita eri kohtaa, ja muutin W-lähdön toiseen kääminpäähän, joka tavallaan on uloimpana laturissa. Ja nyt pelittää hyvin!
Tää laturi on Boschin yleismallinen. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jahas, elikkä sen w-navan siis pystyy sittenkin laittamaan ns. väärään paikkaan.. Kolvit siis kätöseen! Tuntuisi olevan tismalleen sama sävel kuin AtteL:lla aiemmin. Ja todennäköisyys kahden käyttämättömän mittarin rikkonaisuudesta tuntuu kaukaa haetulta.
Note! This message was posted anonymously! |