![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() ehkäpäs m/v hj60 -81 3+3 heng pakuSaattaisimpa myydä tuon hj:n kun työt alkaa ja matkaa pitää taittaa paljon per päivä... eli auto katsastettu lokakuussa kuluvaa vuotta, ja hirveesti ei tarvinnut sitä varten laitella, kaks paikkaa pohjaan ja jarrujen säätö.. rungossa ei ole reikiä ja kone käydä napsuttaa kuin kello, vikoja on, kopassa pari ruoste kohtaa ja takaluukun toinen sarana poikki, ajaessa kuuluu pieni rahina jostain( kts tekniikka et jutustelu..) mut ajan nyt auton talliin ja rupeen tutkimaan.. mä voisin vaihtaa sen isoon farmariin esim merssu 300 tms.. halvempaankin... autossa on alla uudet nokian nastarenkaat, 235 75 16.. ja kesäks on jotkut muistaakseni 33" fires tai bridgestonet ... ai niin.. kampiakselin etustefa myös vähän tiputtaa.. Hinta lienee siellä 2 ja 3 tonnin välillä... katselen mitä tarjoillaan... vaikka niitä vaihokkeja ... jos tulee jotain mieleen soittele 0500-132293 ja auto kököttää Ristiinassa, Mikkelin kupeessa..
|
|
|||
|
|||
![]()
joooo... tuli mieleen että autossa on takana ilma iskarit ja aksuloitten päälle on lisätty kierrejouset.. eli auto on hyvinkin ryhdikäs ja hyvähkö ajaa... ja vaikka itse sanonkin niin yleis ilme on oikeasti ihan siisti... paitti että väri on se kamala tummahko ruskee...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kiinnostaisiko vaihto vw polo 1.9d vm.96. pieni ruokainen ja ok kunto.
lehtinen_matti@luukku.com tai 040 7604580 Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
ei se polo muutu mersuks vaikka voissa paistas... enkä minä mahu semmoseen...siis poloon.. kaks koiraa ja kolme kersaa ja kamat vaatii tilaa... paljon tilaa...ja nainen.. sese tilaa vasta ottaakin, vaikka on kooltaan kovin pieni, niin on suuri persoona!
|
|
||||
|
||||
![]()
moro! hei kuuleppa,saattoi nyt kiinnostus herätä hieman,pystyisitkö laittamaan mulle kuvia siitä autosta sillee niiku sisältä ja päältä,et näkis missä kuosissa kaaret,helmat,luukut+ovet on?
patriot4x4@hotmail.com -Schillinger- |
|
|||
|
|||
![]()
mää narrasin vahingossa.. ne renkaat onkin tossa alla noi 235 75 15! eli empäs sanokaan ne kesärenkaatkii sattaa sit olla vaik 31" .. mää otan kuveja kuhan ehin eli viitsin .. mulla on nyt vaan vähä hankalaa, kun on ajurit kameralle ja muut systeemit eri koneilla.. ja sit kun jos ehkä mä rupeen tätä ihan tosissaan myymään, mä laitan sit komeet kuvat nettiautoon.. kun mä oikeasti tykkään tästä autosta. Mun ei ole ehkä paljoakaan järkeä tätä pitää.. mutta silti, mulle tän käyttöarvo on niin iso-- mikäs voi olla parempi kun menee mökille, kelissä kun kelissä?? eli en mä toisaalta tiedä onks mun paljon järkee taas luopuukan tästä??
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m hj60 -82 3+3 paku | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.05.2008 17:06 | |
M/V hj60 -81 3+3 paku | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.04.2008 12:16 | |
M: HJ60 -82 3+3 paku | Klasu | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 30.03.2008 13:18 |
M hj60 3+3 paku vm-81 | linttala | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 06.02.2008 19:47 |
M: HJ60 paku | RankkaAnkka | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 02.01.2007 20:06 |