![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Mistä suzukiin jakis kiinnikeiden puslat?Morjens. Pyörin yks päivä Suzukin alle kattelemaan tilannetta ja huomasin, että jakiksen kiinnityspulttien puslat on halkeamaisillaan ja on tosi kulahtanut. Siis ne puslat jotka on kiinnikkeen/rungon välissä tai jotain. Pultti liikkuu melko paljon jo. Tarvis siis tietää, että mistä uudet vastaavanlaiset puslat? Olisko mahdollista tehdä uudet itse, esim polyuretaanitangosta? Kiitos _______________ Suzuki SJ410 ´85 OME & Lock-Right
|
|
|||
|
|||
![]()
Ite tein kuljetinkumista...
************** Jussi ja Suzuki |
|
||||
|
||||
![]()
Tämmösestä venetrailerin sivurullasta joka on tehty kumista vois varmaan kans leikata sopivia. Biltemassa eri paksuisia 100-230mm
![]() _______________ Suzuki SJ410 ´85 OME & Lock-Right |
|
||||
|
||||
![]()
Mä laitoin sinnekin puolelle ihan värinänvaimenninkumin, eli sellasen koneen kumityynyä muistuttavan. 25mm korkea, halkaisia 50mm ja M10 pultit siitä töröttää. Sen takia on noin matalat, kun tein jakiksen kiinnikkeet uusiksi ja ne on nyt rungon alalinjan kans tasa. Eli hiukan alkuperäistä ylempänä.
kaukas 4x4`n ski |
|
||||
|
||||
![]()
Tai jos on pakko heti saada tai kiire tai nuuka niikun minä, niin vanhoista iskarien pohauskumeista saa sahailtua pahimpaan hätään...
|
|
|||
|
|||
![]()
Mullakin on juuri noita 25x50 värinäkumeja täpättynä paksuilla rikoilla vakiokorvakoihin.
Reiäthän on vähän isot kympissa mutta älä anna sen hämätä. |
|
||||
|
||||
![]()
Mistähän niitä värinäkumeja saa?
_______________ Suzuki SJ410 ´85 OME & Lock-Right |
|
|||
|
|||
![]()
Mäkelininkadun tarviketorilta oon nuita haeskellu.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Unimogin olka-akselit. Mistä puslat? | Taisto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.06.2006 22:18 |
mistä jousien puslat | savu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.03.2006 07:05 |
mistä puslat suzukin jousiin | joojoomies | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.02.2006 13:50 |
O. Suzukiin (-89) jakis / koko sj | -teemu | O/M/V Muut | 19 | 19.09.2005 07:51 |
Ranchon 4" etujousiin puslat, Mistä löytyy? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.08.2004 21:03 |