Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.08.2006, 19:25
Setä Setä ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 26.12.04
Sijainti: Janakkala
Viestit: 538
Perusasetus

Läjän ahtopainemittari?


Terve vaan!
Jaksaisko joku muistaa miten LJ:n alkuperäinen, kahdella ledillä tomiva ahtopaine ilmaisin on kytketty?Siis ilm.imusarjalta,mutta mihin?Kiitoksia!

Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.08.2006, 19:42
Optime Optime ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 10.03.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 23
Perusasetus

Anturit, jotka ohjaavat mittariston ledejä, on yhdistetty T-haaralla ruiskutuspumpun ja paineenvaimentimen väliin. Eli letkuun joka tulee imusarjalta ja kulkee paineenvaimentimen kautta ruiskutuspumpun kalvolle. Anturit on kytketty yhteen, koska ne mittaavat samaa painetta. Toinen antureista mittaa alapainetta, eli että turbo toimii edes jotenkin ja toinen taas yläpainetta, ettei painetta olisi liikaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.08.2006, 12:04
Setä Setä ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 26.12.04
Sijainti: Janakkala
Viestit: 538
Perusasetus

Kiitos tästä!


Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ahtopainemittari kiinni ja toimii.... sippis Tekniikka & Jutustelu 31 23.11.2007 12:16
bj:hin ahtopainemittari Tekniikka & Jutustelu 1 14.08.2007 13:39
M: läjän jakarit lepoantti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.04.2006 08:37
M: Ahtopainemittari. OFF the market! -P- O/M/V Muut 6 07.12.2005 18:46
Ahtopainemittari naperoon okkiM Tekniikka & Jutustelu 4 03.06.2005 18:50


Sivu luotu: 16:02 (GMT +2).