![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() AMC 258 -> ChevyTBI + MegasquirtTuli tuossa hankittua kyseinen kakspisteruutta ja nyt ois mielessä sen laitto cherokeehen ms:n ohjaamana. Oisko kellään palstalaisella antaa mittoja imusarjan kaasutinlaipasta adapterin valmistamista varten? Pulttijako ja kanavat? Edit: Tähän tyyliin http://www.sierrajeep.com/howell.htm - Miehän sanoin! - - Kuolema ja verot, kaksi asiaa joihin voi aina luottaa! - Edited by - Cheaprokee on 23/03/2006 15:34:57 Edited by - Cheaprokee on 20/04/2006 00:20:45 Edited by - Cheaprokee on 29/04/2006 16:40:12
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Moro. Ittellä sama projekti menossa.
Imarissa pulttijako 48 x 83 mm kurkut 2 x 37 mm, näiden välissä 2,5 mm ite tein adapterin noin 30 mm pom muovista. Jykä. ------ Jeep Wagoneer-79=80 258/T15/D20/D44F/R/33" ->258TBI/TH4oo/Quadra/... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia mitoista! Itsellä jalka paketissa ja auto lumikinoksen sisällä niin ei siitä saanut mittoja. Mitäs tuo pom muovi on? Itse meinasin alumiinia jos jostain löytyy sopiva palanen tai sitten jotain muuta(muovia). Projekti vasta ihan alkumetreillä ja osia vasta haalimassa kasaan. Minkälaista pa-pumppua meinasit käyttää?
- Miehän sanoin! - - Kuolema ja verot, kaksi asiaa joihin voi aina luottaa! - |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Oliko se nyt polyasetaalia virallisesti. Hyvä työstää, menee normaali puu ja metalliterillä hienosti. Minä porasin aluksi lähtöreikiä ja sitten käsiyläjyrsimellä pallopääterällä muotoilin loppuun.
Jykä. ------ Jeep Wagoneer-79=80 258/T15/D20/D44F/R/33" ->258TBI/TH4oo/Quadra/... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Näistä se projekti alkaa. Saa nähdä miten kolvailut onnistuu.
![]() ![]() ![]() - Miehän sanoin! - - Kuolema ja verot, kaksi asiaa joihin voi aina luottaa! - |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mullakin tulee megaspruutta jossain vaiheessa, kun ensin saa koneen toimimaan orkkis kaasuttimella. Tuleeko sulle suorasytkä myös? Mä ajattelin sellasen niin ei tartte tuskailla kastuneen jakajan kanssa.
Heikki H. FJDC Montenegros #21 ================================================== Chevrolet K5 Blazer 307+TH350+NP205+D44+14FF |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hep, mitäs potikoita tossa keskimmäisen kuvan oikean reunan pussissa on?
<h3>Just..</h3> |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Megasquirtin rakentamisessa tarvittavan stimulaattorin (testauslaite) osia ne potikat ja muut siinä pussissa.
Jykä. ------ Jeep Wagoneer-79=80 258/T15/D20/D44F/R/33" ->258TBI/TH4oo/Quadra/... |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Juu, siis kyseessä on Partco:lta tilatut megan ja stimulaattorin rakennussarjat(kustanti 155,61€). Alkuun on pelkästään tarkoituksena saada tuo pruutta vörkkimään ja kenties sitten myöhemmin se suorasytkä. Tuo TBI on se yleisin 43mm:n porauksella oleva runko ja suuttimet 40lbs/hr.
Edit: Nyt otetaan vinkkeja edullisesta letkujen väliin tulevasta polttoainepumpusta!? Mielessä on ollu että tekis välisäiliön konehuoneeseen johon originelli mekaaninen pumppu syöttäis aineen ja siitä painepumppu syöttäis ruiskulle ja ruiskulta paluu välisäiliöön. Välisäiliöstä vielä paluu tankkiin. Riittääkö ähky mekaanisessa? - Miehän sanoin! - - Kuolema ja verot, kaksi asiaa joihin voi aina luottaa! - Edited by - Cheaprokee on 22/04/2006 11:22:53 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Minä olen ajatellut ja aika pitkälle jo toteuttanutkin tuon niin, että siellä välisäiliössä on normaali tbi:n uppomallin pumppu. Tbi kun ei tarvii painetta niin paljon kuin monipisteruutta, niin turha kait sinne on konehuoneeseen on laittaa yhtään suurempipaineisia putkia, kuin on oikeasti tarvis. Samoin olen putket ajatellut, kuin sinäkin, mulla tosin mekaanisen pumpun tilalla halpa sähkönakutin.
Jykä. ------ Jeep Wagoneer-79=80 258/T15/D20/D44F/R/33" ->258TBI/TH4oo/Quadra/... |
#11
|
|||
|
|||
![]()
http://www.virtalaracing.com/
Tuolta löytyy kaikkee kivaa ruuttavehkeisiin itse tilasin bensapumpun ja säätimen ja suodattimen. Kova jätkä vinssaamaan! |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Taidan päätyä bilteman pumppuun mistä ollu www.finsquirt.net
foorumilla juttua, ei paha hinta. Mulle ei sillon tullu muutakun pelkkä tbi-ruiskuyksikkö. Siihenkin pitäis saada jostain suuttimien ja tps-sensorin liittimet. Kuvat kun on kuulemma niin kivoja niin laitetaas taas muutama... Megan 1. testivaihe: ![]() Megan 2. testivaihe: ![]() Adapterin alumiini aihio: ![]() - Miehän sanoin! - - Kuolema ja verot, kaksi asiaa joihin voi aina luottaa! - |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Onko MS:n kasaaminen ja testaaminen millainen homma? Kuinka hyvän kolvin tarvii?
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
#14
|
||||
|
||||
![]()
No ei tuo mahdottomalle hommalle tunnu kun perehtyy ensin systeemiin ja kootessa on huolellinen. Tai mikä miä oon sanomaan kun en oo vielä valmiiksi ja toimivaksi sitä saanut. Miulla on kolvina tällainen http://www.vekoy.com/product_info.ph...ducts_id=11708. Onhan tuolla kolvaillut.
- Miehän sanoin! - - Kuolema ja verot, kaksi asiaa joihin voi aina luottaa! - |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olis myydä koko paska... puuttuu muutamia anturoita (en oo ihan varma mitä) mutta toimii ja on kokoajan käytössä... Vaihossa voi tarjota tarjota kaasari/imusarja pakettii 305sbc:n
ei riemulla rajaa ku kasilla ajaa |
#16
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Megasquirt | Tapsa_ja_Dumbo | Tekniikka & Jutustelu | 38 | 13.02.2008 19:52 |
Megasquirt | Traveler | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.11.2005 11:11 |
Megasquirt projekti. | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 24.10.2005 13:45 |