![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
mä olen edellisen auton kanssa tapellut tosta painojutusta, olis pitänyt saada kilo laihtuun mut ei... ei vissiin ole montaakaan hyvää syytä millä "keinotekoisesti" pystyis muuttaan noita typpihyväksyttyjä painoja, jotkut suuret korimuutokset ja takniikanvaihdot voi vaatia punnnituksen, mutta niistäkään ei ole apua ton kokkaripainon kanssa, kantavuus voi kyllä muuttua
"auto tykkää kun sillä ajetaan..." |
|
|||
|
|||
![]()
Niihin aikoihin kun eu säädös tuli noista valoista niin mulla oli lj:ssä 4 tuikkua eteenpäin katolla. Katsastusmiehille ja poliisille silloin kelpas selitys " että yks pari on lisäpitkiä ja niis on sinisellä valolla katkasin. Toinen pari on punasella valolla olevalla katkasialla ja ne on maastovalot. Nämä valot kertovat sinulle että mitäs tuikkuja saa polttaa missäkin." Tosin kun pisti pitkät päälle ja kummakki napit oli pohjas niin kaikki 4 valoo palo, mutta mitä sitte, erottelu oli tehty asiallisesti ja silloin sai olla yks pari katolla.... ai niin ja lj oli henkilöauto
Turvenuija... siis minä. |
|
||||
|
||||
![]()
Ite oon edelleen sitä mieltä että "työ"valoja saa olla, kunhan kutsumme niitä maastovaloiksi. Tuon http://www.ake.fi/pdf/79-208-2004.pdf AKE:n ohjeen Valomääräyksiä kohtien "1.1 Autossa vaadittavat valaisimet" viimeiseen kohtaan "auton käytöstä johtuvat erityisvalaisimet" ja "1.2 Autossa lisäksi sallitut valaisimet" viimeiseen kohtaan "auton käytöstä johtuvia erityisvalaisimia" perustuen.
Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. |
|
|||
|
|||
![]() Lisävalot lavakaareen
Moi,
Mistähän löytäis siistit ja tukevat telineet lisävaloille lavakaareen? Pitäs nostaa vähä ku katon keskikohta vähä kaaren yläpuolella.. Mtl |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m:lumiestettä katolle | vertti | O/M/V Muut | 2 | 16.12.2007 20:20 |
sähköpistorasia katolle? | cremel | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.12.2007 01:08 |
Teltta maasturin katolle | hector | Linkit | 14 | 31.08.2006 14:17 |
Katolle sähköt | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.01.2006 18:11 |
Katolle asennettavista valoista. | Mhilux | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 30.11.2005 22:15 |