Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.11.2005, 10:38
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Suzukin renkaat ja korotus...


Mahtuuko SJ410:iin (suunnilleen vakio kuntoinen...) pyörimään 30 x 9,5 x 15 kokoiset kumit? Vai olisiko millikooissa jotain suunnilleen vastaavan kokoista mitä kannattaisi ajatella?

Sitten mietin sitä, että olisikohan minkälaista vaikutusta asiaan, jos kokeilisi tehdä suitsaan muutaman sentin pidemmät riipukkeet? Näillähän pitäisi periaatteessa saada jonkinlainen korotus aikaan, mutta onko tuossa hommassa jotain mitä kannattaisi ottaa huomioon..?

Avusta etukäteen kiittäen, Suitsa-Man


Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.11.2005, 10:46
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.059
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mahtuuko SJ410:iin (suunnilleen vakio kuntoinen...) pyörimään 30 x 9,5 x 15 kokoiset kumit? Vai olisiko millikooissa jotain suunnilleen vastaavan kokoista mitä kannattaisi ajatella?

Sitten mietin sitä, että olisikohan minkälaista vaikutusta asiaan, jos kokeilisi tehdä suitsaan muutaman sentin pidemmät riipukkeet? Näillähän pitäisi periaatteessa saada jonkinlainen korotus aikaan, mutta onko tuossa hommassa jotain mitä kannattaisi ottaa huomioon..?

Avusta etukäteen kiittäen, Suitsa-Man


Note! This message was posted anonymously!
Etupuskurin alemmasta kiinnityskohdasta laikkakoneella kulma suoraks ja näin ollen hävinnyt kiinnityskohta itse tehden ylemmäksi, niin jopa sopii kääntymään joustoissakin.

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.11.2005, 12:36
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Ainoo jutska et vakiovanteella ottaa kiinni runkopalkkiin käännettäessä akselin etupuolelta,ainakin mun suikassa.

#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko# Saunalahti rules
SLCK Member #51
kayttaja@offipalsta.com
cruiser60@luukku.com
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.11.2005, 13:06
jnu jnu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.04
Sijainti: Heinola
Viestit: 1.885
Perusasetus

Privaa tai mailaa jos 30x9,5 renkaat (vanteilla tai ilman) kiinnostaa.

**************
Jussi ja Suzuki

Edited by - jnu on 13/11/2005 13:44:36
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukin takapään korotus. Paras vaihtoehto? Palex Tekniikka & Jutustelu 10 28.08.2010 10:20
BJ-40 SOA korotus +renkaat "todistus" Tekniikka & Jutustelu 1 23.01.2008 08:30
suzukin sj 410 korotus/välitysten muuttaminen suzukipoijaat Tekniikka & Jutustelu 5 02.05.2006 02:43
Suzukin korotus & renkaat Iippa Tekniikka & Jutustelu 10 11.04.2005 11:55
suzukin korotus ongelmana Tekniikka & Jutustelu 0 20.09.2003 21:13


Sivu luotu: 01:01 (GMT +2).