![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
jeep xj renix kaasuläppäkotelo ja rem lukulaiteOstetaan oisko jollain jäännyt pyörimään renix mallin kaasuläppäkoteloa 4.0l koneeseen..ei tarvii olla ehyt kun menee muokkaukseen. oisko jollain jäännyt pyörimään tuota renixin rem lukulaitetta olisin sellasesta myös kiinnostunut.tarve kajaanissa p.0451350648 Ostetaan Viimeksi muokannut hojo85 : 14.07.2026 07:00 |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla olis renixin kaasuläppä tyhjänpanttina..
|
||||
|
||||
|
mitä se maksais?
|
|
|
||||
|
||||
|
Uusi lyhenne mulle, REM? Mikäs se on tai mitä REM trakoittaa?
Mulla on testeri, joka lukee Renixin dataa, eli antaa jotain arvoja ja tulee vaihteiston ja ABS:ien moduleita, mutta REM??
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei sano mitään, paljon tekstiä, jonka ymmärtää, mutta ei selitetä, mitä tekee??
|
||||
|
||||
|
sillä voit katsoa auton arvoja kun on käynissä esim tps,happi,map ja ym.reali ajassa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Eli sama kuin mun testerillä pystyy....
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| jeep xj renix vilkku ongelma | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 25.10.2025 19:26 |
| Myyty Jeep XJ 4.0 Renix | muuris | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 06.09.2013 12:44 |
| Myyty Jeep Cherokee 4.0 Renix ohjainlaite. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.01.2013 08:21 |
| Ostetaan Jeep renix boksi OSTETTU | HeikkiH | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 13.08.2009 22:17 |
| O: Jeep XJ:iin HO Kaasuläppäkotelo | Jeepster | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.02.2007 11:21 |