![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#527
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
purin loppu koneen tänään palasiks. tuota e85 tervaa imusarjassa lukuun ottamatta muuten on pysynnyt hyvässä kunnossa yläkerta. |
#528
|
||||
|
||||
![]()
Oliko noi kannet ja männät noin puhtaat vai onks niitä hinkattu jo kuvissa? Jännä miten kiiltäviä noi palotilat ja männän laet suurimmaks osaks on. Tai toi venttiili, niinkuin ei olis ollut koneessa ollenkaan.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#529
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tuo ole ihan noita E85 ominaisuuksia, huuhtelee varsin tehokkaasti paikat.
Miten muuten etanolin käyttäminen on näkynyt öljyissä?
__________________
~~~~~~~~~~~~~~~~ Finnish Jeep Drivers' Club ~~~~~~~~~~~~~~~~ Suzuki 4x4 Club Finland ~~~~~~~~~~~~~~~~ Offiblogi: Tarinoita tosia Suzukeista Suzuki tarinoita: Pääosassa SJ413 avo Suzuki sivut: Paljon juttuja ja vielä enemmän kuvia |
#530
|
||||
|
||||
![]()
juu suoraan purettuna 5 vuotta offatut osat. 3 bensalla ja 2 etskulla.
|
#531
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
öljy haisee hieman etskulle muuten pysyy öljyt puhtaina. etanoli ei sekotu öljyyn, jos sitä menee öljypohjaan niin se pysyy siellä omana kerroksena. |
#532
|
||||
|
||||
![]()
siintä se idea sit lähti...…..jos puolmetriä murikan alla rupeis riittää
|
#533
|
||||
|
||||
![]()
vanha setti lavalle ja kierrätykseen
|
#534
|
||||
|
||||
![]()
Pitääkö päästä kyntää spoorit syvemmiks vai kivikkoa ajatellen enempi maavaraa?
![]() Meinaatko saada pidettyä auton yhtä matalana kuin suorilla akseleilla, nythän se näytti pelaavan vauhdikkaassakin menossa.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#535
|
||||
|
||||
![]()
täytyy yrittää pitää matalana jos mahollista, meinasin jos taaksekki laittas kääntyvän ni vois sit ajella vaikka trialia protoissa ja pääse jyystää kunnon kivikkoon
|
#536
|
||||
|
||||
![]()
Sulla taitaa olla nyt sitten mutka-akseleilla murikan alla jokseenkin saman verran tilaa mitä minulla nykykulkineen helman alla
![]() Suht samoihin piti itsellä aikanaan tulla putkirunko- Cherokeen korkeus (peltiperät ja 42" renkaat), mutta silloinen talonrakennusproggis vei rahat ja ajan joten akselit ja projektiaihio lähti muualle.. olisi ollut mukava tietää millainen olisi ollut ajaa. ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#537
|
||||
|
||||
![]()
sovittelua.
alemmas ei mee ku runko tulee vastaan ja pinjoni menis koneen korvaan pinjoni menee just koneen ohi akselin murikkaan 50cm ja putkeen 60cm pohja joustossa tötterön korkeus 185cm kattoon ja 40cm mahan alla. ajo korkeudessa tulis olee 200cm kattoon ja 55cm mahan alla. miinus mitä maastopaineinen rengas lytistyy auton alla |
#538
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
#539
|
||||
|
||||
![]()
Olenkin harmitellut kun tätä ei ole trial-kisoissa nähty - ehkä nyt sitten...
|
#540
|
|||
|
|||
![]()
Tai topakka vinssi ja viron puolelle koittamaan miten menee pehmeässä kaasulla.
|
#541
|
||||
|
||||
![]()
On kyl mielenkiintone projekti seurata.. Hienoo rakenteluu kaikin puolin.
Jää vähä sellane kuva, ettei oo iha puhas harjottelija kyseessä ![]() Paljos tollaset mokin akselit painaa?? Painavammat kuitekii ku volvolaiset ja tietty vahvemmat.. |
#542
|
||||
|
||||
![]()
250kg
|
#543
|
||||
|
||||
![]()
aksulat soviteltu alle.
noin ajokorkeus pohja joustossa |
#544
|
||||
|
||||
![]()
Näyttää mainiolta, eikä äkkiseltään näytä nousseen yhtään kun en ruvennut vertailemaan vanhoihin kuviin. Paljonko ajokorkeus muuttui mitattuna?
Kääntyvyys varmaan ainakin paranee ![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#545
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
joo vanhoissa oli kemppit mokeissä kytkettävät ja nää mokit kääntyy yli 45 astetta...… |
#546
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan vekslaaminen vähenee radikaalisti kun hyödyntää takaohjausta. Samoin tommonen taskuparkkeeraus tallissa onnistunee helpommin!
![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#547
|
||||
|
||||
![]()
Alkaa oleen kohta haasteet vähissä
![]() Hienosti säilynyt mataluus vielä, ajovideoita ootellessa! |
#548
|
||||
|
||||
![]()
iskarit ja pohjaus pamput löys paikkasa
|
#549
|
||||
|
||||
![]()
täytyy jatkaa taas tätäkin rojektia. tuli pidettyä tommonen vuoden tauko rakentelusta.
akseleihin tulossa ohjaus osia. taka akselin ohjaus sunnitelma etupäähän erilainen akseleiden sisukalut on viellä palsina pöydällä |
#550
|
||||
|
||||
![]()
Eiks sopis olemaan toisinpäin noi kääntöpäiden varret niin kääntyis sisempi rengas enemmän? Nyt menee päinvastoin, ei Ackermann-geometrian mukaan.
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty MB G raidetanko tai mikä se mersuissa lieneekään nimeltään. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 06.12.2009 19:16 |
Nite Life | bono | Baarit | 0 | 23.05.2002 15:00 |
Life as a House | mikk0 | Movies | 0 | 16.04.2002 21:37 |
Half-Life / CounterStrike | Lars | Computer Games | 0 | 08.01.2002 12:14 |