![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Nykyään tulee oltua tosi tarkkana kuinka vastaa jos puhelimessa jotain kaupataan
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 15.04.2015 17:07 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]()
Mitä hyötyä voi olla mun tilinumerosta ja nimestä? Joku mosesc mosesc haluaa ostaa mazan multa näkemättä kuriiri tulee kuulla hakeen kunhan saa tilin ja nimen. Viestistä huomaa selvästi että käännetty translatella
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
||||
|
||||
![]()
Joo ei voi mutta eipä oo rahaa näkyny miksköhän jaksaa tuhlata aikaa kyselemällä.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sepä rakentaa niistä valtakirjan itelleen, ja koht sitä rahaa ei tosiaankaan näy
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ilmeisesti jonkinlaisesta identiteettivarkaudesta kyse...
|
|
||||
|
||||
![]()
Miten tommonen homma käytännössä onnistuu? Luulis että ei ilman tunnareita onistu millään tai jos onnistuu ompi pankin moka?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joskus eräs yön timo halusi ostaa multa 14.00-20 maastokuorma-auton renkaita. Maaginen "cash paymend only"-sana katkaisi kuitenkin viestittelyt... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ääni identiteettivarkaudelle täältäkin, tavoitteena kenties luottokortin hankinta tai vähintään verkkokauppaostoksia alkuperäishaltijan piikkiin?
|
|
||||
|
||||
![]()
Myin vanhan leikkuupuimurin "Sergeille" joka niitä ilmottelee MaaseudunTulevaisuudessa ja vie Puolaan.No tää sergei kävi kattomassa puimuria löi 800e tassuun ilman mitään papereita (7.1.-14) ja sano että hakevat keväällä.No soitin vapun tienoilla ja sanovat että tulee hakemaan ens viikolla.Ei kuulunu sen jälkeen mitään.Nyt n. 1,5vuotta myöhemmin toi Massikka lahoo vieläkin tossa pellonlaidassa eikä mitään o edelleenkä kuulunu.Äsköi koitin soittaa siihen numeroon mut ei vastannu.
Mitä tässä pitäis tehdä?Olis sillä muitakin ostajia mut en arvaa myydä uudestaan ettei tuu mafia kimppuun ![]() ![]() E: just soittikin tuntemattomasta numerosta takasin,olivat unohtaneet koko kaupan..
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa Viimeksi muokannut hutikka : 29.06.2015 10:16 |
|
|||
|
|||
![]()
Viimeaikaisten kokemusten perusteella nettiauton kautta autoa myydessään täytyy varautua puhumaan mm. seuraavia kieliä: svahili, ugga bugga, englanti, mandariini kiina....jne...
Paras "ostaja" oli kuitenkin suomea murtaen puhunut kaveri, joka soittele hiluksista kolmena päivänä putkeen ja kolmannella kerralla lupasi ostaa ja tulla hakemaan auton jo seuraavana aamuna kun kuulemma kuumilla tasangoilla oli tarve juuri sellaiselle hiluksille mikä minulla on. Tarjosi jopa varausmaksua, johon totesin, että se vain passaa! Kysyessäni hänen pankkiaan esitti hän vastakysymyksen että mikäs pankki sinulla on. Heitin, että nordea, jolloin hän totesi, ettei pystykkään varausta maksamaan, kun on eri pankki! Jokaisen käydyn puhelin keskustelun taustalta oli erotettavissa 2-3 eri henkilöä auto osto tarkoituksissa. (tinkaaminen myös muilta oli hyvin sinnikästä) Ovela paskiainen ajattelin. Raha kuitenkin vei kiinnostukseni mukanaan, ja sovimmekin kuitenkin auton omistajan vaihdon siten, että menen aamulla häntä juna-asemalle vastaan jossa hän maksaa näppiin minulle HYVIN sopivan summan (melki täyden pyynnin)! Ei näkynyt miestä asemalla, mutta illalla puhelin soi! Ajattelin, että nyt vedätetään äijää, jos se ei vieläkään tajua puhuvansa saman miehen kanssa, jolta hän jo aiemmin oli autoa ostamassa, otinkin käyttöön vanhan kunnon "puhu kämmentä vasten" metodin. Neljännen kerran hänelle selvitettyäni auton historian (tällä kertaa kuitenkin hieman epäselvästi) hän totesi, että oli juuri tänään käynyt samanlaista katsomassa, muttei ollut päässyt kauppoihin kun hinta oli liian korkea. Niimpä hän näkemättä lupasi minulle 3/4 auton pyyntihinnasta ja hakisi sen vielä samana iltana! PASKAPUHETTA totesin hiljaa mielessäni. Paskapuheen jatkuessa kasvoi otsalleni pienen pienet punaiset sarvet, ja ajattelin, että saat kyllä ajella kerta laitoit minutkin ajelemaan turhan takia. Kerroin autolle olevan tulossa katsoja kolmen tunnin kuluttua (joka oli muuten totta-- ainakin niin luulin sillä hetkellä), että jos kerkee ennen sitä Kuninkaantien ABC:lle niin saa auton tarjoamallaan hinnalla... Aiempien puheluiden perusteella arvelin klaanin operoivan pääkaupungin suunnalta, joten matka ei olisi ollut mahdoton taittaa kyseisessä aikamääreessä. Annoin kuitenkin vielä ohjeen soittaa minulle ennen kuin lähtevät "veljen" kanssa matkaan--> ei kuulunut soittoa.... Samalle illalle sovittu tapaaminen toisen vähemmistön edustajan kanssa meni sekin vituiksi... EN ENÄÄ IKINÄ VARAA MITÄÄN MYYMÄÄNI KENELLEKKÄÄN! Onneksi tarinalla oli onnellinen loppu kun valtaväestön edustaja kävi auton sitten myöhemmin viikolla ostamassa. |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla kaks kokemusta auton myymisestä ulkomaille. Molemmissa asenne - nähdään paikan päällä ja käteistä mukaan. Molemmat mennyt putkeen ja auto on lähtenyt ostajan matkaan.
HJ lähti Saksaan ja kaveri olikin varannut kaikki lautat sun muut valmiiksi. Kentältä hain tyypin ja sen kaverin. Hinnasta ei tarvinnut tinkiä kun vinkkasi etukäteen tuosta lautasta. FJ lähtikin sitten Viroon ja ei mitään ongelmaa. Kaveri olisi vielä siirtänyt rahat etukäteen tilille, sanoin kuitenkin, että tule nyt katsotaam mitä ostat ennen kuin maksat. Molemmat meni nettiauton kautta. |
|
|||
|
|||
![]()
Nettikaravaanissa vaunu myynnissä ja nyt löytyi se tosi ostaja (kopio viestistä).
Rakas, Olen kiinnostunut tarjoamaan, en punaista, yksityiskohdat ja tykkään ja olen valmis maksamaan siitä sanoi hinta. Olen yhteyttä sinun luottavaisesti toivoen, että olet luotettava ja luotettava henkilö. Nimeni on tohtori, Karoh: Yakob, lääkäri ammatiltaan / vapaaehtoinen ja Punaisen Ristin edustajana olen Syyriasta. Otin yhteyttä koska pakotteista, joita Yhdysvallat ja EU: N, joka estää meitä turvata meidän rahoitustaloustoimi. Minulla on 9,7 miljoonaa euroa, jonka löysin veljeni Tallenna maahan, myöhään brother Mizrahi valan: Yakob, joka kuoli al Omari moskeija verilöyly. Hän oli erittäin onnistunut urakoitsija Kuwaitin Oil city ja oli yksityisesti kaupankäynti gold dust ja baarit ennen hänen ennenaikaista kuolemaansa. Jatkuva levottomuudet maassa Syyria ovat muuttuneet tulevaisuuteni ja jos tulemme konkreettinen päätös, aion lähettää rahaa voit tallenta kunnes tieni ja johtua jotta kattaa te maassanne hyvin pian, tarvitsen tarjouksen ja siksi otin yhteyttä, auttakaa minua saavuttamaan saavutus tämän. Minä annan sinulle 15 % yhteensä rahaa (9.7million euroa) apua / osallistuminen. Toivon, että olen ollut oikeudenmukainen tämä sopimus joten jos todella kiinnostunut kerro minulle ok. Vilpittömästi terveisiä Dr. Karoh: Yakob.
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
auton tuonti! | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 3 | 22.06.2009 18:35 |
M:hiluxiin välitykset 5.29 Tosi ostaja varasi jo | toytoy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 03.07.2007 10:25 |
BJ:n osien ostaja oat yhteyttä | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.07.2006 03:20 |
Ulkomainen paholaiskauppa turmelee nuorisomme! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 29.10.2002 21:42 |