Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #851  
Vanha 19.11.2015, 23:15
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

joo mut en kauas valehtele jos sanon et sitä on tuossa 150mm, säätövaraa siis, ainakin. miusta se on kohtuu paljon, jos annetaan joku 2" ikkuna mihin se osus, kun tuuman korotus vaatii jonku ykkösmillien pidennyksen panhardissa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #852  
Vanha 19.11.2015, 23:37
hitsaa hitsaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Stadi
Viestit: 420
Perusasetus

Tämä hyvä kaipa se tommonen pitää sitten laittaa..

Amerikassa suositeltu IRO double shear ois $200 + $125 kuljetus eli veroineen 400e pääkallopaikalta tilattuna

Viimeksi muokannut hitsaa : 19.11.2015 23:40
Vastaa lainaten
  #853  
Vanha 20.11.2015, 00:45
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

taitaa löytyy 4x4 partsilta suoraan hyllystä, bracketteineen, eikä maksa tuo rubicon vissiin neljää sataa piti nyt sen verran tarkastaa ihan kuvista, ettei muisti tee tepposia, oisko tuossa säätövaraa se 70mm jos ajatellaan, että 30mm pitää olla lukituksen "takana" pitovaroina. kuva ohessa..


alapää tällänen, tuossa se on sen 3,5" korotuksen kaverina, eli aika vaaterissa tulee orkkis kiinnitykseen viellä.



sen verran siitä laadusta, et kyllä kestäny omassa, vissiin ainua osa mikä ei (viellä) ole antanu periksi, kaikki muuhan tuossa on hakenukin jo uusia paikkoja tuon oman brackettinsä kanssa tulee sitten se ongelma, että korin kiinnitys on liian heikkoja voi hakea kovemmassa ajossa paikkaansa, vaikka kuinka vetää lukitteella kiinni, mut tanko ja ite kiinnitysrauta on niin lujat, että grandin kori repeytyy ennen, ennen ku tuo tanko porsii. vaikka autossa on +100kg ylimäärästä keulapainoo ja 33" uusiokumit beadlockeilla..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #854  
Vanha 20.11.2015, 05:19
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Aina voi viritellä poikittaisen tuen panhardin kiinnikkeen juuresta repsikan puolen koriaisaan. Painoa ei tule kuin max. 2-3 kilon verran, mutta estää hyvin panhardin aiheuttamaa leikkaavaa voimaa repimästä kuskin puolen aisaa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #855  
Vanha 20.11.2015, 07:30
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

niin tai hitsaa sitä vahviketta runkoon ensialkuun. tosiaan se mitä nuo amerikan joet myy nimenomaan XJeeppiin, siis tuollasta lisärautaa on ollu mielessä ja nyt kun syyläri siirtyy pois edestä, niin jotain siihen varmaan tulee laitettua viellä extraksi, koska tuo panhardin korin kiinnikkeen heikko kiinnityspaikka on akilleen kantapää ZJ:n muuten ihan hyvin toimivassa jousituskokonaisuudessa.
vakiossahan se pelaa ihan hyvin ja korotetussakin kevyessä käytössä, mutta reilu korotus, isohkot renkaat ja rajumpi metsäkäyttö vaatii kyllä hiukan paneutumista asiaan, tai tilaa itselleen ongelmia..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #856  
Vanha 20.11.2015, 08:56
hitsaa hitsaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Stadi
Viestit: 420
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
taitaa löytyy 4x4 partsilta suoraan hyllystä, bracketteineen, eikä maksa tuo rubicon vissiin neljää sataa
308 + rahti
Vastaa lainaten
  #857  
Vanha 20.11.2015, 10:57
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitsaa Näytä viesti
308 + rahti
Nii mut jos se on 250$ valloissa ni tulleineen veroineen se on vähintään saman euroissa ja kai kaupan pitäs joku katekin tehhä? Eli kiitosta vaan kotimaan verottajalle
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #858  
Vanha 20.11.2015, 11:39
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Juu, hyvinkin kohtuuhintainen on ottaen huomioon lähtömaan hinnan ja kotimaan veroasteen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #859  
Vanha 20.11.2015, 14:27
hitsaa hitsaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Stadi
Viestit: 420
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
Nii mut jos se on 250$ valloissa ni tulleineen veroineen se on vähintään saman euroissa ja kai kaupan pitäs joku katekin tehhä? Eli kiitosta vaan kotimaan verottajalle
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Juu, hyvinkin kohtuuhintainen on ottaen huomioon lähtömaan hinnan ja kotimaan veroasteen.
No nyt En minä Jarnon bisneksiä kritisoi (tietenkään) vaan juuri sitä että tässä esimerkissä palikka maksaa vähemmän kuin kuljetus ja byrokratia päälle Toista se oli silloin pari vuotta sitten kun öljy oli kallista ja dollari halpa vai miten se meni.

Toi RE:n setti on 20e edukkaampi Puolasta tilaten koska siellä on pienemmät työvoima ja verokulut (esim alvi melkein sama 23%) mutta ennemmin haen Tuusulasta, asiakaspalvelulla on väliä
Vastaa lainaten
  #860  
Vanha 20.11.2015, 20:14
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitsaa Näytä viesti
Toi RE:n setti on 20e edukkaampi Puolasta tilaten koska siellä on pienemmät työvoima ja verokulut (esim alvi melkein sama 23%) mutta ennemmin haen Tuusulasta, asiakaspalvelulla on väliä
kyllä, ihan sama linja olluna itellä osien kanssa ja saa viellä neuvoja ja ideoitakin samalla kun millon ehtii käväsemään paikanpäällä

pakko nyt kyllä antaa kiitosta Jamantinkin suuntaan, jos on ns paskat housussa ja soitat niin neuvoja tulee ja aika eksoottisiakin osia löytyy suoraan hyllystä

ei meillä Suomessa kovin pahat oltavat ole Jeeppien kanssa loppuviimeen, osia ja apuja saa ja vielläpä ihan kohtuu hinnoilla
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #861  
Vanha 22.11.2015, 12:38
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Machist Näytä viesti
raidetangonpää
- ei kestä metsäajoa?
- kuluu suht nopeasti
+ ei vaadi kiinnityksen muuttamista/poraamista
+ ei maksa paljoa ja suht helppo vaihtaa

Eli loppujenlopuksi tuo raidetangonpää on järkevin valinta? jos korottaa lisää niin sitten tuo korikiinnike hommattava.

Auto on kuitenkin 90% maantieajossa ja haen vain säädettäviä panharjeja että akselin saisi keskitettyä + etupanhardi on kulunut, niin etupää on hieman vetelä
Tässä pari kuvaa mitkä selventää tuon pallonivelen käyttäytymistä korotuksen kanssa. Ensimmäisessä kuvassa työkaverin Ram vakikorkeudella:



Seuraavaksi mun auton ~2,5"korotuksella:



Mahtaa niveltä vituttaa kun ajaa ristiriipuntaan ja oikea puoli tippuu alas...

Ohuesti kyllä harmittaa kun kiireessä tuli viime talvena laitettua vakio panhardi tohon mein Jeeppiin, se kun sai tällä viikolla safarointi/vara-auto statuksen No, laitetaan alustaa pikkuhiljaa parempaan iskuun.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #862  
Vanha 22.11.2015, 12:54
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Mystinen latausvika ilmeni viime viikolla. Vaimo soittaa että check gauges palaa ja volttimittari on nollilla, sekä konehuoneessa haisee palaneelle. Kotiin mentyäni laitoin auton käyntiin, ensin toimi normaalisti, mutta hetken päästä oli herjat mittaristossa ja laturi kuumeni huolella!
Laturi irrottaessa huomasin, että paksun virtajohdon liitin oli ottanu lämpöä ihan kunnolla, ja meni se ruuvi poikki avatessa. Laturin hiilet oli kunnossa, samoin diodit, laakerit oli ok. Ihmettelin hetken sitä ja paketti nippuun ja keulalle. Sain virtajohdon vielä kiinni vaikka ruuvi katkesikin, ja epäilin että olisiko se ollut löysällä ja siksi temppuillut. Auto käyntiin ja sama vika; ei lataa kunnolla ja laturi kuumuu, tosin vikavalo ei syttynyt.

Annoin auton olla muutaman päivän, ja tossa eräs päivä sitä siirsin, niin ensin ei ladannut kunnolla mutta hetken käyttämisen jälkeen alkoi toimia normaalisti, eikä laturikaan kuumunut normaalia enempää.

Säädinhän on PCM:män sisällä. Voisiko se oireilla? Pitää johdotukset tutkia notta onko niissä jotain. Ja akulla tais olla lämpötila-anturi, eikö sekin voi aiheuttaa ongelmia lataukseen?
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #863  
Vanha 22.11.2015, 14:03
qaw qaw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.07
Sijainti: Kempele
Viestit: 155
Perusasetus

Ettei nyt kuitenkin vaan laturi olisi tullut tiensä päähän? Toivottavasti, meinaan itsellä oli täsmälleen samat oireet kuukausi takaperin. Vaihdoin laturin, eikä ole sen jälkeen ongelmaa ollut. Kop kop...
Vastaa lainaten
  #864  
Vanha 22.11.2015, 14:45
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Voi hyvinkin olla laturi kaput, mut ei sitä viitti kokeilumielessä vaihtaa.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #865  
Vanha 23.11.2015, 10:15
apupoika:n Avatar
apupoika apupoika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.04.11
Sijainti: lappeenranta
Viestit: 366
Smile

Löytyykös täältä kotomaasta zj:n taka akselille tuota panhardia säädettävänä..? Tai mites tuon teko, löytyykö tankoon säädöllä olevia päitä jotka sopisivat suoraan noihin alkuperäisiin kiinnikkeisiin,, tässä vaiheessa en ole muuttamassa noita kiinnityksiä..vielä

Sen verran on akseli takana sivussa että kun on nuo levittävämmät vanteet niin kurkkaa jo mukavasti toiselta puolelta kumi ulos lokarista..

Ja siis kysyin SUOMESTA löytyviä.. maailmaltahan kyllä löytyy.
__________________
---------------------------
Apupoika Hessu
jeep grand cherokee-97 4.0
Finnish jeep drivers club,,
Vastaa lainaten
  #866  
Vanha 24.11.2015, 08:35
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

samat sanat kun jokaseen jeepin "tuunausosaan" 4x4parts.fi ja Jarnolta kysäset, hyllyssä ns "stock" viripalikat _kaikki_ ja eksoottisempaa sit nopeella toimitusajalla maailmalta..

takaseen ei saata olla säädettävää, mutta siihen saa drop bracketin, jolla se palautuu aika likelle oikeeseen kohtaan ja muistelen, ettei tarvinnu mitään silpomisia, senkun pulttaa paikalleen ja panhardi takas kiinne.. se sit PITÄÄ asentaa ohjeen mukaan ja KAIKKI pultit aluslevyineen paikoilleen, tai käy niinko allekirjottaneelle et korkkaa kiinnitys ja rikkoo korin pään kiinnikkeen.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #867  
Vanha 24.11.2015, 09:30
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Korin päästä vain ei kannattaisi tiputtaa, mielummin sitten nostaa akselin päästä ylöspäin.

Kyllä taaksekin säädettäviä löytyy sen kymmentä eri sorttia, muistaakseni myös Rough Countrylta mitä 4x4 Parts myy. Itse vierastan/ kammoksun noita alkuperäisiin kiinnikkeisiin lisättäviä kiinnikkeitä, ne tahtoo aina olla aika huonoja kompromisseja monessakin suhteessa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #868  
Vanha 24.11.2015, 09:42
apupoika:n Avatar
apupoika apupoika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.04.11
Sijainti: lappeenranta
Viestit: 366
Talking

Juu ei tule mitään erillisiä lisäpalikoita kiinni alkuperäisiin...
Eli nyt on haussa säädettävä panhard.. koska alkuperäiset kiinnikkeet kyllä muuttuvat jossain vaiheessa ja viimeistään silloin tuo säädettävyys on parempi/tarpeen. Ja saapahan nuo akselit oikeasti keskelle eikä melkein.
Ostaisin vaan mieluusti suomesta mitä voin ja sitten vasta jostain kauempaa.
__________________
---------------------------
Apupoika Hessu
jeep grand cherokee-97 4.0
Finnish jeep drivers club,,
Vastaa lainaten
  #869  
Vanha 24.11.2015, 09:49
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Kuten jo ehdotettiin, kysy sieltä 4x4 partsista.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #870  
Vanha 24.11.2015, 10:19
apupoika:n Avatar
apupoika apupoika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.04.11
Sijainti: lappeenranta
Viestit: 366
Wink

Juu.u Jerkkuun olen kyllä vielä yhteydessä, kunhan ensin kartoitin tätä muuta runsasta kotimaan tarjontaa..

Entäs onko noita sopivan kokoisia kumi/uretaanipusla päitä tullut kenellekkään vastaan jos koneistaisi tangon itse,,?? (ja nitäkin kysyn kyllä jarnolta)
__________________
---------------------------
Apupoika Hessu
jeep grand cherokee-97 4.0
Finnish jeep drivers club,,
Vastaa lainaten
  #871  
Vanha 24.11.2015, 22:29
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Eli olette nyt sitä mieltä että tämä sopiva mulle ja parhaasta päästä

http://www.4x4parts.fi/alustanosat/1...ettava-hd.html
http://www.4x4parts.fi/alustanosat/1...utossarja.html

Pitäs vielä taakse miettiä sopiva.. ja niihin alkuperäsiin kiinnikeisiin.

Mitähän mää tolle nykyselle tangolle teen? heitän vesilintua?
Tuli vähän hätäisesti ostettua, mutta tuskinpa se Jerkku tiesi että tuo malli ei ole kovin hyvä
160e kustantaa jos joku haluaa..
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook
Vastaa lainaten
  #872  
Vanha 25.11.2015, 10:26
apupoika:n Avatar
apupoika apupoika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.04.11
Sijainti: lappeenranta
Viestit: 366
Talking

Taakse sovitellaan tuota kunhan käsiini saan.

http://www.4x4parts.fi/myymala/1377-...able-trac.html
__________________
---------------------------
Apupoika Hessu
jeep grand cherokee-97 4.0
Finnish jeep drivers club,,
Vastaa lainaten
  #873  
Vanha 25.11.2015, 11:26
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apupoika Näytä viesti
Taakse sovitellaan tuota kunhan käsiini saan.

http://www.4x4parts.fi/myymala/1377-...able-trac.html
Tuo uniball toisessa päässä tuskin tulee olemaan kovin pitkäikäinen Suomen suolq- ja rapakeleissä.. flexjointti olisi paljon parempi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #874  
Vanha 25.11.2015, 11:32
Machist:n Avatar
Machist Machist ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.05.11
Sijainti: Pohjois-Karjala, Juuka
Viestit: 455
Perusasetus

Entäs tämä taakse ?

http://www.quadratec.com/products/16009_300_07.htm

Tässähän olisi eteen. Reikää ei ohjeen mukaan tartte porata vaan sinne tulee kartioholkki?
http://www.quadratec.com/products/16007_002_07.htm

Edit.. eiku pitää.. kele
Using a 9/16” drill bit, enlarge the tapered mounting hole in the chassis rail bracket located on the driver-side of the vehicle.


Tällanenki olis eteen..
http://www.quadratec.com/products/76009_700_07.htm
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä

Volvo projektia täällä

Pientila Facebook

Viimeksi muokannut Machist : 25.11.2015 11:54
Vastaa lainaten
  #875  
Vanha 25.11.2015, 12:55
timant timant ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 25.11.15
Sijainti: Helsinki
Viestit: 19
Perusasetus

ajonesto


Tuossa 98 GC:ssä ilmeisesti kaukosäätimen "unlock"- painikkeesta aukeaa kuskin ovi sekä hälytin ja ajonesto pitäisi mennä pois. Itselle tullut kuitenkin tavaksi vielä painaa auton sisällä uudestaan tuota että ajonesto varmasti menee pois.

Kaukosäätimeen pidän mukana aina uusia pattereita että saa auton käyntiin pattereiden loppuessa, mutta mites jos tuo ainokainen avain katoaa/hajoaa? Jotain tarinoita netistä löytyykin, mutta mites täällä porukat varsinaisesti tehneet; saako jostain tuon ikäiseen uuden avaimen tai poistettua koko ajonestojärjestelmän? Itsellä tuo jeeppi käsittääkseni "euro"-malli joka jonkinverran eroaa usa-malleista?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 23:22 (GMT +2).