Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 10.01.2005, 10:06
Guest

Perusasetus

Lainaus:
quote:
"käytä searchia nyybi".
Ei toimi toi search nappi tällä nyybillä.En tiedä onko se sitten ominaisuus vaiko peräti ongelmallinen vika? --->OFFIJouni?
Ite ei aina jaksa/kerkeä kirjautua päivisin PS.comiin niin tulee storya heitettyä nyybinä.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vanha 10.01.2005, 12:07
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator

Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
"käytä searchia nyybi".
Ei toimi toi search nappi tällä nyybillä.En tiedä onko se sitten ominaisuus vaiko peräti ongelmallinen vika? --->OFFIJouni?
Ite ei aina jaksa/kerkeä kirjautua päivisin PS.comiin niin tulee storya heitettyä nyybinä.
Veikkaanpa että on nyybin taidoissa vikaa jos se ei toimi olleskaan. Pudotusvalikosta kun klikaat "search" niin pääset hakusivulle. Ja jos kirjautumatta kirjoittelee, niin voihan sinne laittaa nimimerkkinsä perään kumminkin. Samoin jos ei halua kirjautua sisään, voi kuitenkin syöttää viestin kirjoitussivulla käyttäjätunnuksen ja salasanan niille varattuihin kenttiin, jolloin viesti tulee oikealla nimellä.

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten
Vanha 10.01.2005, 12:19
Juniori83 Juniori83 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 05.02.04
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Veikkaanpa että on nyybin taidoissa vikaa jos se ei toimi olleskaan. Pudotusvalikosta kun klikaat "search" niin pääset hakusivulle. Ja jos kirjautumatta kirjoittelee, niin voihan sinne laittaa nimimerkkinsä perään kumminkin. Samoin jos ei halua kirjautua sisään, voi kuitenkin syöttää viestin kirjoitussivulla käyttäjätunnuksen ja salasanan niille varattuihin kenttiin, jolloin viesti tulee oikealla nimellä.

/* Life Begins at 35" */
Kato vaan aina sitä oppii uutta.Ite kyllä laitan aina nimimerkin viestin loppuun.

http://murobbs.muropaketti.com/
http://www.4x4wire.com/mitsubishi/
http://personal.inet.fi/koti/timo.virtanen/
http://www.pocuk.com/forums/
Vastaa lainaten
Vanha 10.01.2005, 17:30
secretary secretary ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 22.09.03
Sijainti: Finland.
Perusasetus

sehän se vanha psykologinen juttu on että kaikkea abstrakstia kohtaan on helpompi kohdistaa vihaa, katkeruutta, turhautumista ja muita negatiivisia tunteita. anonyymiys myös pelottaa kun viestin lähettäjä ei ole antanut "kasvojaan" viestille ja itse on "antautunut" reksiteröitymällä ja siten riskeerannut maineensa, tavallaan avautunut muille käyttäjille. anonyymiä ei voida "rangaista" huonosta käytöksestä. ainoa puolustautumiskeino on leimata kaikki anonyymit ja purkaa sitä katkeraa kokemusta, jonka joku anonyymi joskus aiheutti asiattomalla viestillä.

todellisuus kuitenkin on että saunantakaporukkaa löytyy niin rekistetöityneistä kuin anonyymeistäkin. myös viestin vastaanottajan ärsytyskynnys vaihtelee mm. kokemuksen ja tottumuksen ansiosta; vrt paljon konetta tuijottaneet herkempiä huonosti asetelluille viesteille.

loppujenlopuksi on ihan hyödyllistä että anonyymiys on mahdollista; mitä jos unohtaa salasanan tai muuta ongelmaa kirjautumisessa. ja anonyymin viestin perään on ihan fiksua laittaa joku tunniste itsestä. provoviestit? no joskus tarvitaan ehkä herättelyä, mutta rajansa kaikella...

Aja metsään -se helpottaa
Vastaa lainaten
Vanha 22.10.2005, 11:41
Guest

Perusasetus

Kyllä te jaksatte itkeä.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vanha 22.10.2005, 12:15
samisami2:n Avatar
samisami2 samisami2 ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Vilppula, Finland.
Perusasetus

Se ettei jaksa kirjautua ei pitäis olla mikään ongelma. Itse olen kirjautunut ehkä korkeintaan 6kertaa kun tietokone on syönyt keksin.
Anonyymeissä mua vituttaa nää jotka tulee heittään myynti-ilmoituksiin "vittu että on ruma" kommenteja. Kyllähän anoilta tulee hyviäkin kommenteja en mä sitä kiellä.
Itse jos en jotain viitsi nicillä sanoa niin jätän sen sanomatta.

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 10:38 (GMT +2).