![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ohittamisen estäminen on kyllä syvältä. Mikä perintöosuus siinä menee jos joku ohittaa mut? Tai jos peräti useampi ajaa ohi. Ei voi ymmärtää. Siksi turvaväli, että aina mahtuu siihen eteen audi tai kaksikin. ![]() Joskus olen mielenkiinnosta selvittänyt omistajan, mutta en ole soitellut. Ootan vaan sitä tilannetta kun huonosti käyttäytyneen ajoneuvon omistaja tulee vaikka tarjoamaan firmalle jotain tavaraa tai palvelua. Jostain syystä homma ei sitten ihan etenekään ![]() Loppujen lopuksi olen havainnut, että mitä sitä turhia pultteja ottamaan liikenteessä. Maailmassa on paljon mielenkiintoisempaa askartelua aivoille ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niin ja kyllä mullakin välillä pinna meinaa mennä ![]()
|
|||
|
|||
![]() Saksasta ostetut jenkkirenkaat, kriminaalit ja "kunttajussit"
Siis ostin ebayn kautta saksasta 285/75-16 coopperit, ja kerittiin vääntään vanteelle, ennenkä hoksattiin että pientä valuvikaa kulutuspinnassa; siis tietysti perjantai iltana viimmeisenä asiakkana.... eipä alettu tasapainoittamaan, kun olisi pitänyt muurata liimapainoja yli 500 grammaa ensimmäiseen renkaaseen.
Ja pakosta/tyhmysissään piti laittaa alle, että pääsi siirtelemään venettä... (ajattelin, että kun sijaantuu, niin pääsee murto-osalla painoista, kuten aikaisemminkin on käynyt..) No sitten auto renkaineen korjaamolle, ja yritettii tasapainoittaa: yli 400 g pahimpaan olisi pitänyt laittaa ![]() ![]() Aiheesta mieli "mustana", kotiin n. klo 18 vaihtamaan autoa, Wararenkaalla hakemaan harrastetavaraa klo 21 ja klo 23 takaisin kotiin; niin joku kriminaali oli yrittänyt murtautua Hodariin ![]() ![]() ![]() ![]() Tuli taas mieleen ne valvontakamerat.... (luontokuvaa siileistä ja siivekkäistä aika paljon, mutta mutta....) Ja nuo "kunttajussit": Minulla oli kahdesta autosta ikkunat auki, kun tosi kuuma helle, ja siitepölyt alkaa olla loppu; Niin ensin tulee traktori virstapasan kanssa, ja "ripisteli" vettä asfaltin reunaan ruutikuivaan "ojaan", joka minun tontin kohdalla on nimenomaan kestopäällysteen raja, koska wiisas insinööri? päätti tehdä/korjata tien niin korkealle, että tiealueen sulamisvedet valuu minun pihalle.... siis suunnitelmat ennen kun minä ostin tämän... Ja sitten tulee harjakone, joka harjaa talvisen hiekoituksen yms. pois tuosta viheralueelta ![]() Että talven kevätsiivous on ohi, ainakin osassa Oulua.... (toki nyt jatkuu minun toimesta; viheralue on n. 2,5 metriä leveä, ja siellä hiekoitussepeliä riittää.... ja kaupunki leikkaa pientareet kerran kesässä, edes minä en viitsi katsoa sitä pusikkoa....) |
|
|||
|
|||
![]()
kun joutuu työttömäksi, tuntee itsensä taas tavallaan "hyödyttömäksi" ja alkaa omanlainen vitutus/masennus, kun ei tiedä mistä sitä käteistä taas sitten nyppäis. sekä mitä/missä töitä tekis seuraavaksi.
ja toinen on taas yrityksen perustaminen, pankin eukko meinas että olen ehtinyt työntekijänä ostaa jo (mahdolisesti tulevan) firman kuorma-auton valmiiksi. sekä tietty olen yritystä varten säästänyt yhden satatuhatta työntekijänä... en ymmärrä oikein sitäkään, ja pisti hieman vituttamaan heidän puhelin soittonsa.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eilen hitsasin pitkän tovin (noin tunnin)
aamulla silmät oli valolle arat et en voinut silmiä aukasta kymmeneen minuuttiin ![]() Sen lisäksi rälläkän kipinä oli palanut silmään kiinni joka terveys asemalla poistettiin joku ruoste arpi sinne jäi ![]() Tän päivän oon kulkenu puol sokeena ja tunkenu voiteita silmiin T puolisilmä Rohmo
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Ruohonleikkurin perkele alko ny mieltään osottamaa.Tai viime kesän lopulla jo alotti.Leikkuupöydän remmi räjähti niin että alko narut purkaan kumin seasta ja mokoma lakkas pyörittämästä teriä.Sillon tällön vähä napsi kii ja pyöräytti.Luulin että oire menee ohi ku vaihtaa siihen kaikki remmit uusiin rähjääntyneiden tilalle ni vielä mitä!!! Ei sitä kiinnosta terien pyörittely sitte pätkääkä.Tossa se pinkoo pitki pihaa että kivet pimppoilee mut siihe se si jää.Mikä tätä laitosta riivaa??!! Tajuaisin jos siä leikkuupöydässä ois joku kiristin pyörä ja se ois lentäny helvettiin mutta kun ei ole..mite se uuski remmi voi käyttäytyä noin ettei pyöritä teriä??? Alkaa jo vituttamaa tälläne iha tosissaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
minnuu on viimeaikona alkanu vituttamaan pihapoliisit.. sen verran kiehahti tänään yli kun hajin postin ja joku vitsiniekka ilmotellu taloyhtiöön, että parkkeeraan autoa pelastustiellä. toki se siinä seisoo, mutta syynä on kyl se, ettei se kulje mihinkään, ennen ko saa varaosat (akseli jousipakoista irti).. joskus sitä miettii et miks vitussa ihmiset ei reilusti kysy jos niillä on jotakin kysyttävää, vaan ennemmin lähetään vittuilulinjalle ja soitellaan isännöitsijälle, että lähettelee sit jotakin uhkakirjeitä, vielläpä omistusasunnossa? mitähän ne luulee saavuttavansa tollasella, varmasti hoituu isännöitsijän kanssa asiat tulevaisuudessa TODELLA hedelmällisesti, kun ei edes vaivautunu kysymään et missä vika, vaan suoraan joku vittuilulappu
![]() ainiin pakko lisätä, auto on pelastustiellä paikassa, joka estää pääsyn miun asuntoon (sairaankuljetus), muualle kyllä liikennöi ihan normaalisti ja paloautossa lie letkua tuo viis metriä, ettei jää sammuttamatta tuon paskalaatikon takia..
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa isosti apinat, jotka valtaa omine lupineen vieraan venelaituriin ja purkaa paskapurkkinsa siihen ajokelvottomaan tilaan. Juu, olen lähdössä hinaamaan sen romun helvettiin juurikin nyt. Häätö annettu eilisiltana.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ps. vaikka omistusasunnossa asutkin, niin taloyhtiö sen pihan ja ne talot omistaa ![]()
|
|||
|
|||
![]() Kannataisko hiukka miettiä missä pysäköi romunsa, voi tulla kalliiksiLainaus:
![]() Kiinteistöjen pelastustiet (Pelastuslaki 11 §) Kiinteistön omistajan ja haltijan sekä toiminnanharjoittajan on osaltaan huolehdittava siitä, että hälytysajoneuvoille tarkoitetut ajotiet ja muut kulkuyhteydet (pelastustiet) pidetään ajokelpoisina ja esteettöminä ja että ne on merkitty asianmukaisesti. Pelastustielle ei saa pysäköidä ajoneuvoja eikä asettaa muutakaan estettä. Sisäasiainministeriön asetuksella annetaan tarkempia säännöksiä pelastustien merkitsemisestä. |
|
|||
|
|||
![]()
juurikin näin, viime kesänä taas kaulasta lähti nahat kun päivän sulatteli minarcilla puikkoja haalarin kaula-aukko suht auki kuumasta ilmasta johtuen.
mutta aina sitä oppii suojautumaan paremmin hitsatessa
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Yyteiden alettua irtisanomista odotti pelolla, ja yyteiden venyessä alkoi pelkäämään ettei tulekkaan irtisanotuksi, mutta nyt miettii miksei minua sitten irtisanottukaan? ;-)
|
|||
|
|||
![]()
Järkyttävä paskatauti alko aamulla...
E: löys oksennuski tien ulos väärästä päästä Viimeksi muokannut Danlig : 10.06.2014 11:57 |
|
||||
|
||||
![]()
"töissä" oleminen ja lagunan jakopää..
![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Poikkeuksellisesti vesisade. Pitäis pajoittaa frouvan kiituria kuntoon, eikä se oikein kaatosateessa tahdo onnistua. (auto pukeilla pihalla joten ei sitä nyt saa talliinkaan ja siellä pesii haarapääsky jota en tohdi häiritä)
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]()
Ihan mielenkiinnosta, mikäs lagunan jakopäässä? Itellä 00vuosmalli ja sen verran vilkaisin koppien alle et älys jättää ite ropaamatta
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Toi vitun Stiga mikä ei lähde käyntiin
![]()
|
||||
|
||||
![]()
EIKÖS SE KARHUHERRA OSANNUT NEUVOA SUA?
Ohops.. Läks näköjään CAPSit päällä. Ja ihan kesken kirjottelun.. Mua jurppii ton J.W. putelin pohjan lähestyminen uhkaavaa vauhtia. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kertaus on opintojen äiti..
![]()
|
||||
|
||||
![]()
TRANSPORTER T4 POLTTOAINEMITTARI! VIIMENEN NELJÄSOSATANKKI HÄVIÄÄ n. 60km MATKALLA JA KUN VALO SYTTYY NIIN 15KM ENNENKU TANKKI TYHJÄ!!! P********!!!!!! TÄÄ SITÄ OLLAAN TIENPOSKESSA
![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |