![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Oisko kellään pohjosesta päin etelään kulkua? Ois moottori kyytiä vaille täält Haapajärveltä Keravalle. Moottori ei ihan keveimmästä päästä oo ku valurautakansinen neloskone.
Ei ihan heti tarve ole. |
|
|||
|
|||
![]() Kerava - Kuusamo
Huomen Volvo starttaa aamupäivän aikana Keravalta kohti Kuusamoa...
Joku jossain vaihees tarvi renkaille ym. kyytiä.... Soittaa saa ysiin asti ja laita viestiä jos en vastaa oon saunassa.... Aamul voi soittaa kasin jälkeen..... P. 046 85 11 91 |
|
||||
|
||||
![]()
Kysyppä khonkoselta.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Pittääpä Kimmolta kysyy, ja suunnitella sit tekniikan nostamista kolostaan pois. Ku ei oo ku korvakoistaan kii ennään...
|
|
|||
|
|||
![]()
Hylly kotona! Tilanne siis ohi!!
Viimeksi muokannut nuppi : 02.03.2014 21:18 |
|
||||
|
||||
![]()
Yksi 14.00R20 rengas olisi kyytiä vailla Hämeenkyröstä Vantaalle (tai lähistölle). Ihan ei henkilöautoon mahdu, mutta jos joku ajelee jollain isommalla tuota reittiä ja renkaan viitsisi kyytiin ottaa, niin vaikka yv:llä voisi minulle ilmoitella.
Edit: Tämä onnistui hienosti! Alle kaksi vuorokautta ja rengas on jo minulla. Ja jos ei tämän päivän kyytiin olisikaan mahtunut, niin sunnuntaina olisi jo seuraava kyyti ollut. Kiitos kaikille asianosaisille! Viimeksi muokannut vmt : 28.02.2014 21:38 Perustelu: kuljetus löytyi tosi nopeesti! |
|
|||
|
|||
![]()
Yksi rengas/vannepaketti (31/10.5/15) tarvis kyytiä Askolasta Joensuun liepeille.
O40-- 82I267o |
|
|||
|
|||
![]()
Alustavasti 25-26.4-14. Nelostietä Lohjalta Kittilään, transit ja Eurovagonin umpikorinen autotraileri. Mukaan sopii siis vaikka henkilöauto. 050neljä062563
Viimeksi muokannut khager : 05.03.2014 16:12 |
|
||||
|
||||
![]()
Luumäki - Tampere 29.3.2014 aamulla ja alku illasta takaisin luultavasti Hämeenlinnan kautta. Ajokkina korkea Sprintteri.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kemi - tyrnävä kukaan liikkumassa viikon sisään? Yks lamppu pitäs saada kemistä tyrnävälle. Menee ihan vaikka auton etupenkillä, ei ole iso.
050-5611737 / Kimmo Tämä kyyti järjesty!
Huono tie, parempi mieli. Viimeksi muokannut khonkonen : 14.03.2014 16:13 Perustelu: Kyyti järjesty |
|
||||
|
||||
![]()
Maaliskuun aikana tarttis saada 120cm leveä runkopatjasänky Tampereelta Lohjalle. Sattuisko kukaan olla liikkeellä?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tämä kyyti järjestyi!
Huono tie, parempi mieli. Viimeksi muokannut khonkonen : 14.03.2014 16:13 Perustelu: Kyyti järjesty |
|
|||
|
|||
![]()
Liikkuuko kukaan offari ilmajoki - oulu, haapajärvi, jyväskylä, tampere, forssa tai loimaa väliä parin viikon sisään?
Tarvisin pohjanmaan ylijäämätuotteesta neljä kappaletta kelkanreen suksia (1800x200mm kokosia)... Itse ajelen parin viikon päästä joko 21 tai 22 päivä oulu-pyhäjärvi (haapajärvi) - jyväskylä - tampere - loimaa niin voisin ne sillon noukkia kyytiin. Ei tarvitsisi itse tehdä 60 kilsan mutkaa noiden suksien takia. ja 23 päivä takas ouluun samaa reittiä. Niin ja olen henkilöautolla liikenteessä ja kuomukärry (1500x3000) perässä. Menomatkalla kärryssä todennäkösesti vain auton moottori, tulomatkalla vähän enemmän. 050-5611737 / Kimmo
|
||||
|
||||
![]()
Parin viikon sisään vois tavaraa siirtyä hlö-autollisen verran Jyväskylä-Kurikka ja ison farmariautollisen verran Kurikka-Jyväskylä välillä.
päivämäärä vielä auki ja siihen voi jopa vaikuttaa. EDIT: Ajelu ajettu ja lahna on pihassa!
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. Viimeksi muokannut Gary Grand : 18.03.2014 14:31 |
|
||||
|
||||
![]() Oulu-Kokkola
Liikkuisiko joku Oulusta Kokkolaan?
Toiveikkaana kyytiä kyselen BJ konepellille.... ![]() Tomi Ruokonen 040-7608309 |
|
||||
|
||||
![]()
Kysyppä tolta KHonkoselta!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
Vilkase Saku karttaa...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
c303 volvon katolle kyytiä kerava-oulainen, tai etes lähemmäksi.
yv:llä saa kiinni tai 0400213812 timo |
|
||||
|
||||
![]()
Tämä olisi vielä kyytiä vailla. Anyone?
|
|
|||
|
|||
![]()
Sattusko kukaan liikkumaan tuolla ilmajoen suunnalla?
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Tai toisko joku nuo khonkosen sukset Ilmajoelta Alajärvelle?
- Penguin |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
ensiviikolla kni oulu, ehkä roi..
jos ei roi niin kni espoo sitä seuraavalla viikolla. pakettiautolla. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
HOX HOX HOX HOX HOX HOX HOX HOX HOX HOX
Finnoilin paarissa kuulin tänään että khonkosen takasinmeno viivätyi vuorokaudella selvittämättömien promillepoikasen vuoksi, ja näin ollen hänen paluunsa synnyinseudulleen tapahtuu vasta maanantaina 24.3.2014.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 20.03.2014 21:44 |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Intian "offipalsta" | Gravedigger | Linkit | 9 | 17.04.2010 07:59 |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla | Räjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.02.2009 18:29 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |