![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#476
|
||||
|
||||
![]()
Miksi et tuohon vapautukseen sitä paineilmaa käytä ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#477
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Feston kääntösylinterit löytys kyllä, tilanpuute meinaa vaan iskeä, pitääpi suunnitella vielä. ![]() |
#478
|
||||
|
||||
![]()
Voihan sen vapautuksen kehitellä vaikka jollain jäykällä vaijerillakin, jos sen paremmin esiin haluaa.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#479
|
||||
|
||||
![]()
mulla on comeupissa vaijeri tosin siihen riittää vetävä, jota kiskotaan ulosoton vivusta. toimii kesällä, mutta talvella meinaa välillä jäätyä, taakse tulossa runva johon olis tarkoitus tehdä joko vaijeri, tai ilma vapautus. mistä niitä ilma hässäköitä saa edullisesti ja onko joku tietty malli mikä soveltuu runvaan parhaiten?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#480
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
180 asteen kääntösylinterin siihen tarvitsee, itse hommasin käytettynä kaks paria, make-lj:n näpräili Suzukiinsa yhden keulille. Voimaa siinä sylinterissä tuntuu olevan ihan sen verran että käsineen ei pysty vastaan laittamaan. Sylinterin toimintaperiaate on sama kuin VBG:n servokidassa. |
#481
|
|||
|
|||
![]()
ite ainaki kiinalaisia hitsannu ja hyvin toimii
|
#482
|
||||
|
||||
![]()
Juu kiinalainen ainakin kestää hitsattuna.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#483
|
||||
|
||||
![]()
No eipä ihmeitä saanut tänään aikaiseksi, 95 neliömillimetrin kaapelia akulta etuvinssille ja ohjauspiuhat, eli nyt toimii molemmat vinssit. Kummasti hiljaisempi tuo etuvinssi kun lurautti desin GL 4:sta planeetan sekaan vs. pari kertaa vinssattu avaamaton takavinssi. Ero on huomattava!
|
#484
|
||||
|
||||
![]()
se öljy muuten sit pääsee sieltä planeetasta ton "vetoakselin" reijästä sinne rummun sisään jarruun??? voipi tulla jossain rinnevinssauksissa oho elämyksiä
![]() |
#485
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ensin takavinssi, sen jälkeen etuvinssi. http://youtu.be/DWY8Kw48H1s Viimeksi muokannut Repro : 30.12.2013 22:34 |
#486
|
|||
|
|||
![]()
Mahtava projekti, ja vielä niin hyvän värinenkin.
![]()
__________________
T: Harri |
#487
|
||||
|
||||
![]()
Kiitti!
Missähän vika kun lämpimäksi käytetty moottori sammutettu ja sit häviskin kipinä taas vaihteeksi johonkin? Ymmärtääkö noiden ohjelmoitavien moottorinohjauksien päälle joku? |
#488
|
|||
|
|||
![]()
En ymmärrä.
![]() |
#489
|
||||
|
||||
![]()
Ecun releet kun vaihtoi uusiin niin taas kipinöi, mut nyt lyö startatessa vastaan niin perkeleesti.
|
#490
|
||||
|
||||
![]()
Taas kone käy, oikein selvää vikaa ei löytynyt mut kartturi Kruuse tuli Espoosta käymään ja ohimennen korjasi toimimattomat hätävilkut sekä töötin, ja paikallisti että puolan virtapiuhan liittimessä on vikaa.
Ei oo mies turhaan DI:ksi itseään lukenut. |
#491
|
||||
|
||||
![]() 09.01.-14 -31.03.-14 Työkeikkaa
Tullaan köröttelen sinnepäin. Maaliskuun loppuun asti olis kuulemma duunin tynkää
Voitas tulla joku ilta oikein porukalla tutustuun kamppeeseen.
__________________
-POJAT ON POIKIA JA TYTÖT TEKEE LISÄÄ- www.kuljetustommipoussa.fi Facebook: Poussa Special |
#492
|
||||
|
||||
![]()
Pitää sitä ennen siivota talli että siellä mahtuu enemmän kuin yks ihminen liikkumaan.
![]() Pirauta. |
#493
|
||||
|
||||
![]()
Oulraidithen
__________________
-POJAT ON POIKIA JA TYTÖT TEKEE LISÄÄ- www.kuljetustommipoussa.fi Facebook: Poussa Special |
#494
|
||||
|
||||
![]()
Aamulla malttamattomana ja pelon sekaisin tuntein odottelin trailerikyytiä make-lj:ltä.
Auto testipaikalle. Pientä alustan säätöä monttuisia teitä pitkin, alkuunsa oli iskareiden jäykkyyssäätö ihan tiukalla, muuten kiva mut selkä meinas katketa montuissa. Jousituksen korkeus ja iskarit kun oli säädöissään niin pysty aika vauhdilla jo laskemaan, ohjaus vaan jää auttamattoman hitaaksi, ei kerkeä veivaamaan niin nopeasti kuin mitä alustalla pystyisi ajamaan. Kattokin tuli haettua appiukkokokelaan tallista jossa se oli säilytyksessä. Ja sehän on pikakiinnikkeillä. Työvalot ois tarkoitus asennella siten ettei tarvitse mitään johtoja tai liittimiä asennella jos katon ottaa pois tai laittaa paikoilleen. make-lj vähän testaa isolla puolella, ei oo jääny pelkosyndroomaa hiekkarinteestä. ![]() http://youtu.be/W3c0XvBKqIM Rajoitinta vasten jos vetää niin kone meinaa tukehtua eikä sen jälkeen oikein herää. Ilmenee paremmin videosta jossa on pikkupuoli päällä. http://youtu.be/droOU20kV40 |
#495
|
||||
|
||||
![]()
Ai niin ja takavinssille tuli tunnit täyteen kun narua kelattiin sisälle.
![]() Pitää ottaa moottori auki jotta näkee onko siellä paljon hapettumia. |
#496
|
|||
|
|||
![]()
Aivan sairaan hieno ja voimaaki tuntuis olevan! Koha saat kunnon säätöihi nii varmasti mukava laite
![]() Viimeksi muokannut GrapL : 04.01.2014 18:35 |
#497
|
||||
|
||||
![]()
Pakko vaan sanoa että hienosti se menee!!!
Joko se myöntää että sitä vituttaa ku myi tän sulle ![]() |
#498
|
||||
|
||||
![]()
Ei vituta juuri ollenkaan
![]() |
#499
|
||||
|
||||
![]()
1384kg?
|
#500
|
||||
|
||||
![]()
1299kg
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |