![]() |
![]() |
|
|||
|
|||
![]() EX TABE SLIOOR -64Löytyykö keneltäkään vanhoja lehtiä missä Tabe esittelee autoaan. 0400-624511 / BÄKI Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos löytyy niin ottakaa hyvinkään kisoihin mukaan!
t.sama Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Sattui käsiini Mobilisti 6/2000, jossa on kuva Tabe Slioorista mahallaan ´64 Vetten konemuovilla. Kuva on Jallu 8/67 kansikuva ja autossa on paikoillaan vielä California BBM 580 kilvet.
Huipaisat on Taben jutut ja ohessa lainaus Mobilistisa, joka on lainaus Jallusta: "Se mistä nyt kerro, onkin puoli elämää. Se on uusi, upea, ihana autoni, hopeanharmaa Chevrolet Corvette. Siinä on 425 hevosvoimainen turbofire moottori. Auto on harvinainen Amerikassakin ja on ainoa auto, jonka omistajat tervehtivät toisiaan. Kun aikaisemmin näin jossain tällaisen auton, päätin, että juuri tuo minun pitää saada, vaikka minulla silloin oli upouusi Cadillac. Unelmani on siis täyttynyt ja olenkin omistanut puolet sydämmestäni hopeanuolelleni. Autoni on maalattu maailman kalleimalla automaalilla ja tätä maalia lahjoiti autofirma minulle purkillisen kaiken varalta. Olen tilannut autonni erikoisbaarin, jonka sitten lahjoitan jollekkin poislähtiessäni. Vielä kerron auton erikoisuuksista. Siinä on kiinteä perä ja ykkösellä voi ajaa aina 100 kilometrin tuntinopeuteen saakka. Kun täällä (U.S.A:ssa) on vain 90 km kattonopeus, en voinut ajaa kuin kakkosvaihteella ja vaihteita autossa on neljä eteenpäin. Rakastan ajaa Suomessa kun täällä saa ajaa niin lujaa kuin haluaa. Ajankin hyvällä suoralla ja vapaalla tiellä 180-190km tunnissa. En ole vielä koettanut kuinka nopeasti tämä ihana autoni kulkee, mutta 250 km sillä vakuutetaan päästävän. Sen olen aikonut pian ottaa selville Keimolassa..." On Tabella levottamat jutut, mutta onhan ainakin autolla värikäs historia. Hyvä niin ja onnea hankinalle. |
|
|||
|
|||
![]()
Joo,levottomat kyllä. Toi Jallu löytyy mutta jos löytyis vaikka tietoa muista lehdistä. Jos niitä sitten onkaan?
t.B Note! This message was posted anonymously! |