Tommonen -90:nen XJ 2.1 Rellun turbodieselillä menee purkuun, osa osista jo mennyt (kun on kimppa-purkuauto), toistaiseksi melko täydellinen auto, perjantaina alkaa tosipurku, kunhan kimpan osapuolet tulee ottamaan omansa, kaikkea ylimääräistä, mitä tuohon jää, voi kysellä.... Ja voi kysellä muutakin... o4oo-812 535 [Vastaus]
Alkuperäinen kirjoittaja Janex:
Mulla saattas kans kiinnostaa tuo jakis mutta tarvis olla c-malli, vai onnistusko tohon vaihtaa se sisäänmeno ratas 27-booriseksi?
Kelpaiskos sulle NP-233C?? Olis yksi sellainenkin... [Vastaus]
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT:
Kelpaiskos sulle NP-233C?? Olis yksi sellainenkin...
Aivan uus tuttavuus mulle, mutta kelvannee seki jos 2,7 tai hitaampi välitys ja 27-boorinen sisäänmeno. Mitä eroa 231C:hen tai 241C:hen? Onko mekaaninen vai sähkönen ohjaus? Minkä hintanen? Laita vaikka YV. [Vastaus]
Aivan uus tuttavuus mulle, mutta kelvannee seki jos 2,7 tai hitaampi välitys ja 27-boorinen sisäänmeno. Mitä eroa 231C:hen tai 241C:hen? Onko mekaaninen vai sähkönen ohjaus? Minkä hintanen? Laita vaikka YV.
On sähköinen ohjaus, spooreista en osaa vielä sanoa, pitää laskea... [Vastaus]
OK, vähän arveluttaa laitta tuota sähköä tuonne auton alle, mutta lienee muutettavissa mekaaniseksikin. Mutta laskeppa splinet ja laita hinta.
-Janne-
Oliskohan 27 spoorinen ja hinta sama kuin tolla toisella, projektilaatikot on ton hintaisia, ihan niinkuin runkoveloitus on nettikaupassa koskien noita tehdaskorjattuja jakolaatikoita.... [Vastaus]