![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Joo, tääkin tais TAAS kääntyä tohon "jokuseen" koffiin.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
No minä ilmottaudun kans, "muutama" karhu.
Työttömänä on kiva ottaa tiistaikännit. Tai no oikeastaan ollaan jo keskiviikon puolella |
|
||||
|
||||
![]()
hommien jälkee hain 24 koffia
![]() ![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Työviikko ohi, ja hemmetin nätti keli. Kai sitä pahimpaan janoonsa voi pikku huikulia ottaa..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lonkeroa ja black minttiä pohjustellaan huomista tukivarsien vaihto rumpaa Roveriin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Noi naapurit näyttää ihan silt et tääl on koht joko valkotakkiset tai poliisit..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Onko pesu asusteet mallia late voi olla kattovat pitkään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Puhallin ja pari mittarii..
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ollu..
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jos ny sit huomisen vaparin takii ihan vaan pari ottais, pirkkoo ja kohvii, sitä mitä sattuu löytyyn...
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
||||
|
||||
![]()
Missä kaikki on?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ohan tässä pari viikkoa taas menny ryypätessä ja samoilla linjoilla jatketaan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kyä näino, 1.5 kuukauden raittiusjakso oli kyllä kaikinpuolin saatanasta.. täytynee korjailla tilannetta ny.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kaik mököttää... ite sorruin alkoholin perkeleeseen kytätessäni pähäma hela reissu topikkia...
![]() Siitä suivaantuneena kun en reissuun päässyt ni leikkasin kukkapuskat matalaksi....
|
||||
|
||||
![]()
Skumppaa juotu pari pulloo, alkaa oleen rairai.
Ainiin, 1.5.2013 alkaen olen ollut kuulemma "Project manager"... ![]() Onhan tässä oltu nyt jo kotona hiukan aikaa laakereilla levätty. ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
olet siis pitänyt puutarhastasi huolta ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nuo suluissa olevat on omia tulkintojani... itse lukeudun älyttömien joukkoon ![]() Mut on muuten aika loistaa juoda jallua kuksasta mistä on yleensä vain kahvia tullu juotua... maistuu pikkasen jalokahvilta... varsin miellyttävää.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 08.05.2013 21:59 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mutta positiivista, takapihan vanhat aidat kaadettu, noin 1000 naulaa naputettu irti niistä, uudet aidat pystytetty (en minä ![]() Tämän lasin viiniä olen ansainnut! |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Taala on kaikki!
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 22.04.2013 19:32 |
Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! | Rompe1 | Chit-Chat | 2543 | 18.03.2013 22:59 |
Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 7 | 01.03.2013 10:03 |
olut ja sit sätti | junnu78 | Chit-Chat | 3171 | 12.04.2012 08:20 |
AUTOVEROMUUTOS 1.4.2012 JA AJONEUVOVEROMUUTOS 1.1.2013... | Kylmit | Chit-Chat | 9 | 10.10.2011 15:40 |