![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#251
|
||||
|
||||
nytkin joutuu jo kinastelee ittesä kanssa ni ei tuon kimpussa kyl enempää lateja tarvii
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#252
|
||||
|
||||
|
|
|
#253
|
|||
|
|||
|
Sä oot iha väärällä pajalla takomassa jos pikkuLateja tarviit
![]() ![]()
|
|
#254
|
||||
|
||||
|
eipäs ku iha oikeella!
mie kato iteksee harjottelen siel.. tiäks![]() ja pyörittelen boggerin jälkiä lumeen.. älasti
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#255
|
|||
|
|||
|
Mä jätin ne harjotuselokuvat sinne pöyälle. Ethän sä nyt malta mennä kotio ollenkaa
Viimeksi muokannut Tomppaa_ : 13.01.2013 22:01 |
|
#256
|
||||
|
||||
|
äske kävin tonkimas varastoa ja löytyhä sielt hyvät ryhissää olevat etu pakat. viel sinne jäi varalle onneks jokune setti
![]() taka jouset otan ex-porttaali romusta, hion ja maalaan ne ja vetäsen super mällit väliin. pitää resepti kattoo toisesta topikista ku ainesosat unehtunu ![]() samalla ku tein inventaaria sattu silmään orkkis tankki ja siihe jytky orkkis panssari.. hmm.. täs oli tullessaa orgis tankki heivattu mäkeen ja tilalla oli n:60L kantti x kantti tankki taka akselin takana. no se ois menny uusiks muuteki mut nyt kävi himottaa laittaa tuo alkup kokonen sinne ei tarttei iha kokoaja olla tankkaas.. ku meininki oli koppiin laittaa haisemaan joku halpis turvatankki.. kontin täyttää aika tehokkaasti taka vinssi kotelo ja pyöränkaaret.. ja jos sen syylärin viel survoo tonne taakse ööh.. etu ja taka kartaaneihi on nyt sit tuplanivelet olemassa. ja ku kert tallil kävin ni pistin tuon uuven lava rumiluksen käyntiin ![]() kauas se nyt on tuol hanges seissy.. no jokuse viikon ni sehä lähti ku palmun alta ![]() laakin peli. siit pitäs nyt tehä sellane väli rojektin väli rojektin väli rojekti ![]() kytkin siin liiraa nii paljo ettei vaihteet mee kunnol pääle, kone repes kumi tyynyistä ku yritin lipsutella hangesta irti ja muuteki se on ...noh.. hieman kärsineen olonen ![]() siin on kyl iha vetreen tuntune kone ja se T-18 Loota lyhyel ykkösel eli siit lähtee laatikko tähä portto jooppiin. vai pitäsköhä sitteki pitää ekassa versiossa käyttövoima BENSANA! saattas jopa kulkee yli 60km/h ... tätähä Calmari jo ehotteli kauanaikaa sitten..nopeuttas rojektiaki hiukan. tai noh.. on tuol kyl 2 Valmetin koneista koko tekniikka pakettiakin ![]() emt..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#257
|
||||
|
||||
|
runko on jo boXattu ja painettu nii vittu perkeleesti dimplejä et unissaki näkyy kieroja timple reikiä!
jumanskekka et tuli muute hyvä!![]() ![]() orgis tankki ei mahu enää ![]() noh pitää joku "hieno" vivitys keksii tilalle ![]() runko ois etu vinssi petiä ja taka riipukkeitte paikkaa vaille . ens vk lähtee sinkkiin. jouset on retusoitu uutta vastaavaan kuntoon jos ei jopa paremmat ku nyt on jo uutuuttaan liukkarit välissä ![]() kuumimpiä vinssi trendejä vakoiltu virolaisen kaverin kautta voip muute olla et hyde vintturit on jo last seasonia ja pahasti!![]() ![]() traction baariin on nyt 2 vaihtoehtoa taakse.. Range (Phyi helvetti, tuli vähä oksennusta suuhun just) tyyline nylkkäämisen esto tai 20mm reiällä olevia rasvattavia unibooleja BMW:N puslilla höystettynä..? WTF?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#258
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#259
|
||||
|
||||
|
juuh kyl ne uniboolssit sinne nyt tulee
hauska ku ei mitää käsitystä mistäpäin benaria nuo puslat on saatikka mistä mallista mut ei se mitää kauheen mukava aikanaa käyvä metästää uusia![]() uskomattomia ongelmia tuli ku taka jousia mallailin tänää ja siinä käviki sellai et ovatki hiukka pitemmät nuo retusoidut ku vanhat.. ja miehä tein vanhoje mitalla runkoa kokoajan + koppaki oli lyhennetty niitte ehoilla ![]() "hiukan" piti laikkaa huudattaa et sai jotaki järkeä tuohon hommaan joku heikko hermosempiha ois voinu vaik ettiä alkuperäsen pituset jouset? ei nyt sellaselle oo aikaa![]() tää jousi remonttiha lumipalloutu sellai et riipukkeen käännön ku teen johtuen uusista jousista ni koppaa pitää kolota ja paljon > taaimmaiset korin kiinnikkeet ei mahu oikee enää yms pientä.. siihe tulee nyt sit intekroitu taka puskuri, vinssipeti, korinkiinnike, riipukkeitten paikat tyylinen hyvin hyvin hämärän tuntune systeemi mut luulen et saan sen joteki sinne viel sopimaan. eipähä oo toista samanlaista ja tosi kiva kasata / purkaa pultit auki ni tipahtaa puol autoo lattialle![]() ja edellisestä jeepistä viisastuneena laitoin nyt jarru putkille ja löpö letkuille PALJON kaiken näkösiä korvakkeita mihi saa niitä kiinni. ja tähä tulee jopa pohja panssarille korvakkeet ![]() ![]() kuvia ei oo vielkä. en oo viittiny ottaa ku tuntuu et ei mitää kuvaamisen arvosta oo tapahtunu. loppu viikost koitan niit räpsiä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#260
|
||||
|
||||
Otsikko: :okkistO
runko on sinkissä, tai no varmaa jo sinkitty. haen sen ens vk alussa
loput ZN hilppeet menee sitämukaa ku kerkee saamaa valmista, esim pohja panssarit puskurit yms.. meisinki oli käyttää paljun kautta kaik helposti sinkittävä partsi eipähä tartte sit hitsailla saatana!![]() par päivää sitte varmistu American car show reissu! sinne sit potkimaa renkaita! ja perkele halliin vien ajamalla mie en tuota työntämään rupee![]() jonkunnäkösiä sponsori hommeleita on tänäki vuonna koitettu haalia vaikkakin Off Road Team KeTTu TyTöT on voittoa tavoittelematon tiimi vähä niiku yleis urheilu maa joukkuekkin. ja suomessa ei tod näk kisoja ajeta ens vuonnakaan mut koitetaa jotai sohellyksiä saaha aikaan itä rajan tuolla puolen![]() ![]() no eni keis... runko tuotti loppujelopuks nii paljo hommaa et oisin melkeestä vääntäny pitkäst tavarast uuven samassa ajassa vähä kuppaa siel tääl ja saatananmoista vatulointia ku ei iha ollu mitoillaa mihikkä suuntaa ni hiukkasta vaikee sit koittaa uutta tehä.. nooh.. iha hyvähä siit loppuje lopuks tuli ja niiku sanonta menee : sinkki paskan peittää![]() eli jousista tuli nyt eka kertaa jotki muut ku mustat. oliki jo aika vaihtaa väriä ja tommosia rosteri latta,pakan leviämis lirpukkeita tein jokusen. en muista ny mitä lattaa toi oli mut pitäs kestää. 8mm pultti menee läpi ja hytikka letkusta pätkä päälle ettei hinkuta jousta. näkymättömissä on ala puolel pien tappi mikä pitää ton käikäleen paikoillaa ettei vaeltele niiku noi orgikset. iha prototha noi on jos ei rabota ni keksitää jtn tilalle. ja siis latissa on joku reikä just noil kohil alkup kulutus muoveille. en suotta poraillu mitn lisä reikiä.tuollasia nyt eka kokeiluun tractin barseihin hoitamaa rungon pään jointtia. ja sama tässä jos ei toimi laitetaa jotai muuta RETROA! jotku kerho tarrat kyl pitää ruinata tähä jooppiin ja ISOT!![]() kerraki sellane pensa tankki et miulki riittää pujetti vetää kiulu täytee! ![]() eli täst lähtee pensa tekniikka veks> laatikot tähä portto hirmuun ja> valmis hyvä Valmetin koneine teknik tilalle.. saahaa puutarha jyrsin ja voi sit hitsailla tähä mitä lystää lanoja ja muit tärkeit juttuja kesäl ku kerkee ainaki joku nosturi siihe tulee. oli taas laakin peli ku ajoin pihalta pakkasesa talliin kone toimii kyl ku munuainen!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 27.01.2013 22:32 |
|
#261
|
||||
|
||||
American Car Show 2013
ACSouhun tarvii autot tuoda autot 28.3 ja näyttely on 29.3-1.4.2013 eli sinnehän on aikaa vaikka kuinka.
![]() http://www.americancarshow.fi/fi/ame...car+show+2013/ Mulla on yksi iso FJDC:n tarra jouten ja sen voin ainakin tuohon luvata. Ja sit on noita uusia logo tarroja normi ikkuna tarrojen lisäksi. Tarvii keskustella josko teetttäis lisää isoja tarroja. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#262
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#263
|
|||
|
|||
|
|
|
#264
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() eihä siul ois muute kuvaa etu tractionista? taakke tuleeki nyt kumminki sellane kolmio malli bemarin puslilla ja uniboolilla tai ford cargon simpukasta varastetulla nivelellä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#265
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#266
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#267
|
||||
|
||||
|
piha jyrsimen masusta löytyki tällänen pökäle! eli kaks suuntanen pto mallia iso. vois sitteki haaveilla mekaanista hyde vinssin tilalle ![]() kartaanit viel irti sit pääsee nostaa tekniikan pois ja vaihtelee stefoja ja muuteki ihmettelee laatikon kuntoa.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#268
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() http://www.7is7.com/otto/countdown.h...Countdown%20To
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
|
#269
|
||||
|
||||
|
tänää laks kone paketti lava härvelin nokalta. oli taas sarjassaan niitä nostoja et onneks ei ollu kukaan näkemässä
![]() laatikot purin irti ja päädyt otin auki et vuotaaks stefat. ei vuotanu ni takas nippuun. pensalla pesin paskat veks ja jarru cleaneria perään ja ohut suoja huntu maalia viel päälle ![]() pto:n melkee otin veks mut en raattinu. Chelsea DANA Corporation P.T.O Division Chelsea Michigan MODEL S 350 F A 10 huomen ettimää sopivaa kytkinkoppaa varastosta. jos ei ola voip tulla pien onkelma viel...
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#270
|
||||
|
||||
|
minkä kokonen on toi unibalssi
__________________
elämä on esileikkiä ennen kuolemaa |
|
#271
|
||||
|
||||
|
m20 jenka 1.5 nousu ja 20mm reikä. iha perseestä tuo rasva reikä, vaihan nipan siihe. kokoja ois ollu 100mm asti mut nuo sopi putjettiin
mitään pöly suoja kumia ei tos oo vaan toi rinkulan reuna vie paskat mennessään.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#272
|
||||
|
||||
|
oli siin puimurista kotosin olevassa koneessa sitteki erillaine koneen takalevy. tuon pulttien sopimattomuuden kans tappelin ex porttaalin kanssa ja ratkasu oli sillo tehä ite sopiva koppa ![]() jostai ilmestyny noita valmetin koneita ja muuta roinaa pihalle ![]() ni kolmesta eri vehkeestä ku otti osia sai yhen käypäsen. eli ex.porton 1500h ajettu puimur machiina + lava pensa kone romusta laatikot ja pihalta yhen valmet koneen perse levy ja tadaa! torstaina vasta saa rungon eli vkl pääsee niputtaa tekniikkaa ja ehkä käynnistelemää jos vaa suinki kerkee olettaen et saan koneeseen kampuran taka ja etu stefat. viel ei lotua mut mie tiiän jo millo seki lysti alkaa jos ton vanhoilla niputtaa.Zyyläriks rupesin vuntsii et pitäsköhä panaa tähäkki vähä letukkaa? uus ku tuo on tai siis käyttämätön ni ei tarvis sitäkä murehtia millo lirauttaa alleen. voi kyl olla et toi on jo liian iso pantavaks kylkeen.. käyttis cäddy vaa meinaa hankaloittaa elämistä ja rakenteluja ku meni hukkaamaan öljynpaineet keske ajon ... muut kylhä se siit virkos ku ei oikeestaa välittäny ja anto soittaa.. ja metka vaiva siin ku pumppu ehtoo puolella ni välil hörskyttää ku veto raktori ja saattaa välil haukata täyvet jenkat ja pöläyttää samal säiliö rekan kokosen sinisen savu pilven ja torstain loppuu puheaika siintä tarviiks joku cäddyä? ei oo kallis ja takaan et on aivan kauhee paska läjä mikä ei kelpaa oikee ees pelto autoks.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#273
|
||||
|
||||
|
no siin on nyt se sopiva väli levy.. ja mitä paljastuikaan tuuman rasva paska kerroksen alta ![]() semmonen pökäle. ja painaa vitusti nyt tuli kone linjan väriks musta vaihteeks![]() rst kiinnikkeillä putket kiinni runkoon. imu ja paluu dieselille. 6 ja 8mm putsareille yhys letkuiks tollasta tekno thyning verkkosukka letkua ku ei muuta ollu ![]() ylitöis meni tää ilta ja vähä koneistus hommissa pensa koneesta tulleessa kopas ei ullukka kahta reikää yhys pulteille et ois käyny valmetin koppaan mut nehä synty helposti ![]() puhelin kuumana soittelin osia ja kylhä ne perjantaiks tulee eli toiveet koe käytöstä elää
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#274
|
||||
|
||||
|
Tehääks myö viikonloppun tää valmiiks?
![]()
|
|
#275
|
||||
|
||||
|
no veivataa ainaki käyntii ja haistellaa palamatonta riisseliä
.. eiköhä tuo ens vkl oo jo menetetty oikeest oli sit sättiä ja pivaa olettaisin ja se hansun suzuki on vieläki särkemättä ... eli ohjelmaa tiiossa hansu nukkuu tos sohval ni uskosin et se just lupas olla kuskin meille![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
| Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |