![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Kukas oli tänään iltapäivällä Espoossa Friisilän mäkkärillä harmaa/musta-kuvioisella hiluksilla ? Aika tyylikäs se syylärin kate
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuomarihan tuo on ollut.
|
|
|
||||
|
||||
|
Bongattu tänään noin 12:00 Nummelan Abc:n pihassa, ite karautin viereen pallukkaportterilla. Kuka tunnustaa..
Ps:Tuliko pelikoneesta voittoa ? ![]()
|
|||
|
|||
|
Kuka on päässy oikein aamulehteen Tampereella?
![]() http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194...uljettaja.html |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Noita kommentteja ku kattelee, ni huhheijaa kyllä taas sai naurut. on ne ihmiset vaan.....
|
||||
|
||||
|
Team Pyykkipoika jumpperi tänää Kouvolassa puolen päivän pintaa.
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 |
|
|
||||
|
||||
Tänään Lopella
Jonkun Hojo repi Jaren Mutakrui$eria kärryllä... Lieneekö menny kaupaks?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Turkkusen suska-jengin (Orvasto) huoltoauto nähty eilen Äkäslompolossa, olivatkohan menossa Pirtukirkolle päivätansseihin ku sinne kääntyivät mun edestä??
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
|
|||
|
|||
|
Tänään tampereella Lielahdesta meni motarille korotettu pajero. Oli isompaa kumia,valoa katolla ja vinssi keulalla. Jonkun firman mainos tarratki ikkunoissa. Ja hyvin ne Kumhon kumit heitti loskaa ja vettä
|
|
|
||||
|
||||
|
Musta Navarra, 4-ovinen, camperilla, katolla mustat tikkaat. Miehilläkin oli mustat vaatteet ja kalustoa enenmänkin
Vantaalla eilen kieppui.
|
|
|
||||
|
||||
|
tais se hojo olla Land Rover ja ei oo myyty
|
|
|
||||
|
||||
|
joku morjesteli mulle punasen jeepin puikoista tänään joskus 6 aikoihin tossa lahden hennalassa, ajelin valkosella hodarilla ja tajusin vähän myöhään
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei nähny juopuneen silmillä niin tarkkaan...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Tänään bongattu Nokialla Nuijamiestentien nesteellä noin kello 13.00 Korotette kirkkaan vihreä HJ. Katolla oli pitkä rivi ämpärin kokosia valoja.
|
|
|
||||
|
||||
|
Taidettiin olla menossa hakemaan mökin avainta avainkaupasta. Taisit olla vinssillisellä läjällä, mutiaisilla? Pisti moinen kapine silmään näiden muiden sitymaastureiden joukosta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään kehä ykkösellä joskus yhen pintaan lintuvaaran holleilla bongattu valkonen camomaalattu suzuki, hurautin runnerilla ohi.. liekö palstalaisia ??
|
||||
|
||||
|
tänään lahdessa ajeli mun perässä joku beigen värinen disco lantikka ja näytti olevan ainaki vinssi keulassa. olin tojotalla muijan kanssa liikkellä
|
|
|
|||
|
|||
|
Tällä viikolla bongattu ala-temmeksen seolla pätkä pajero isoilla renkailla. Jotain kärryhommia värkkäsi toisen auton kans
Kempeleen bilteman pihalla oli perjantaina sininen gen 1 pitkä pajero 33" nakeilla, liekkö joku täältä?? Samassa pihassa kingcab jossa helvetisti valoja ja kaikkea, saman auton oon nähny motarilla jonku kerran Oisko Lerssinen?
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos se oli siinä perjantaina ja oli katolla "parit" antennit niin joo
|
|
|
||||
|
||||
|
perniö-salo akselilla tulee useesti viininpunanen cruiseri vastaan,mainittakoon kattopitkät ja toiota merkistä jäljelle jäänyt toy merkki
|
|
|
|||
|
|||
|
Kukas tänään hinaili Pajeroa trailerin päällä, sininen Patrol? vetoautona Urjalasta Tampereelle päin? vilaukselta näin kun olin Urjalan ABC-asemalla tankkaamassa.....
|
|
|
||||
|
||||
|
Meikäläisen vanha Gr patrolli bongattu kuusaan mörkölinjalla.
KYM#5 |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |