![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vetokoukun korjaaminen hitsaamalla.Pitäis korjata tollasesta henkilö volvosta vetokuokku kun leimalla tuli huomautus Siitä että poikki putkessa On mätä reikä.uutta ei viitsis ostaa kun koukkua tarviaa ehkä 1-2kertaa vuodessa. Saako ton korjata hitsaamalla jos ottais irti ja putsais ja löis 4mm lapun päälle? Kelpaakohan tämä leimalle?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
onks hankala jos vaihtais koko putken? eikös laissa lue että asiallinen hitsaus sallitaan.. et kait sen paikanki saa siihe räkiä. |
|
||||
|
||||
![]()
vaikee kai sitä muutenkaan on korjata ?
koukunhan saanee nykylain mukaan tehdä itsekin, ja tekijä vastaa ratkaisun kestävyydestä, ei insinööri joka leiman lyö... eli kuumaliimaa vaan
|
||||
|
||||
![]()
mulle ei ainakaan sanoneet mitään kun tehin rhs palkista koko rungon rockyyn uusiksi, siis sen mikä pultataan siihen perään kiinni nupin leikkasin vanhasta ja räin kiinni.
|
||||
|
||||
![]()
periaattessahan tuossa ei muuteta koukun rakennetta ,niin kaiken järjen mukaan sen saa hitsata.
|
|||
|
|||
![]()
Mulle sanoi katsuri viime vuonna voortista, kun uusintatarkastukseen tempastiin rälläkällä koukku pois, että ei sitä olisi saanutkaan hitsaamalla korjata. Oli kiinnikkeet sulanu molemmilta puolin..
|
|||
|
|||
![]()
Jos raskaan kaluston puolella saa hitsata vetoaisaan silmukan vaikka kotiverstaalla niin miksei saisi tuota palkkia hitsata. Jos ei muka kelpaa niin miksi näitä autojen runkojakaan sitten saa edes hitsata.
|
||||
|
||||
![]()
sen saa hitsata vain asiallisesti! asiattomasti ei saa
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
silloin perävaunun aisa oli niin pyhä, että ainoastaan johonkin letkujen kannakkeen pultin alle sai laittaa boksin kiinni.... Ja se ei ollut varmaankaan perävaunun valmistajasta kiinni, sillä oli tilaustyö... (yritettiin että olisi saatu pistää pannoilla putkeen, mutta ei käynyt eikä aisojen pääty kolmioon saanut hitsata eikä porata. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kytkinkoppa modifikaatiot hitsaamalla? | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 21.10.2010 21:09 |
Ostettu G mersun vaihdelaatikkoon kardaanin kiinnityslaippa. Kestääkö hitsaamalla muutetut? | M.M | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 09.03.2009 08:50 |
Vitosvaihde hitsaamalla kiinni ? | nepra | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 22.12.2008 00:34 |
Akseleiden vahvistus hitsaamalla | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 22.11.2007 07:33 |
Kyljellään korjaaminen | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.04.2004 22:59 |