![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() HDJ käyttökustannuksetMinkäslaisia noi maksut on hodareissa!? Verot sun muut! -Henkilöauto -Huoltoauto antakaapas tietoa jotta voi miettiä että kannattaako ollenkaan ostaa moista!
|
||||
|
||||
![]()
eikös verot oo ollu sen tonnin henkilöautona (2.7e perpäivä)
ja liikenne vaakuutukset noin 600-1200e 0 poonuksella riippuu vakuutus yhtiöstä voi olla 5-600e eroa hinnoissa.. hdj kestää muita saman kokoluokan maastureita paremmin (riipuen edellisistä käyttäjistä ja tureus -sepistä tietysti.) 500tkm taitaa olla vähän ajettu nykyään hdj 80:ssä ja 100set on sisään ajettuja vasta. |
|
|||
|
|||
![]()
Ha verot 980€/vuosi
Pa tais olla jotain 450-470€/vuosi Vakuutukset ilman bonuksia jonkun 1200€/vuosi Kuluttaa vakiona 12l/100 km ja ruuvattuna enemmän, Mulla kevyen koppikärryn kanssa 120€ menee rahaa 500 km ajeluihin nykyhinnoilla. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
manuaalivaihteine menee vakiona matkas 9l/100km ja kaupungis 12l/100km(tai ainaki oma ex-hodari meni)
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Omakotitalon käyttökustannukset? | eituuleimaa | Chit-Chat | 115 | 03.02.2013 21:56 |
Maasturin käyttökustannukset 2010 | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.01.2010 13:29 |