![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mihin leimata laillisesti unimog leveät peltiperätTommoiset leveet peltiperät rantautuu vaihtokaupassa ensi viikonloppuna pihaan. oma maasturiprojekti on jo ollut mielessä pitkään. ja tästä se sitten lähtee ![]() Mihinkäs autoon voisi saada laillisesti nuo akselit leimattua leveyden puolesta? Levyjarrut jo valmiina etuakselilla ja takaaksellilla käsijarruin. Nyt kun ei ole vielä sitä aihiotakaan, voisi katsoa samalla vähän leveemmän korin niin saisi ehkä joskus katsastettua. Onko joku palstalla jo ko muutoksen tehnyt?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kait ne saa vaikka suzukiin kun aikansa paloittelee
![]() mutta jos lähdetään hakemaan leveätä autoa niin varmaan joku blazer tai dodge ram olis passeli? Etuperässä tuottaa sitten päänvaivaa se murikka kun se on vasemmalla. Vissiin avokardaaneilla tulee? |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mites moggilaiset muuten toimii matka-ajossa, lämpeneekö portaalien öljyt (muistelen jostain lukeneeni siitä)?
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan sellainen määräys vielä olemassa, että kuorma-autojen akseleita ei saa sotkea henkilö- tai pakettiautoihin?
Volvon akselit onnistuu kun niitä oli henkilömalleja. Kaikki Mogit taitaa olla kuorma-autoja ja esim. isoja amerikkalaisia, jotka on rekisteröity kuorkiksi kohdellaan korotus- ja rengassäännöissä kuin henkilö tai pakettiautoja. Saakohan niitä akseleitakaan sitten niihin vaihtaa? Jos kumpikaan yllä olevista ongelmista on poistunut, niin kohta ilmaantuu kilvellisiä Sisu -akselisia safaripelejä. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Pykälistä ei kylläkään mitään hajua. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toi on käsittääkseni ollut joku konttorin tulkinta eikä mikään lakipykälä. Matti tarkentaa varmaan katsastusnäkökulmaa. Luulis että painot ja mitat ratkasee, vaikka aksli olis ollu alunperin missä tahansa. |
#7
|
|||
|
|||
![]() ![]() Joku Ramin tyylinen värkkihän vois olla aika miehekäs portaaleilla ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tollanen rami olis kyllä retee
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Joo mitään kavennushommia en ala kyllä tekeen. mutta etsitään nyt koppakin ensin...
Mitä tuollainen peltiperä kestää? Jenkkifoorumeilta luin huonolla englannilla että kipuraja renkaiden puolesta menisijossain 44tuumaisissa riippuen tietysti kuviosta. sitten alkaa porttaaliboxit halkeamaan. Niihinhän on tehty jotain vahvistuksia? Miten? |
#10
|
||||
|
||||
![]()
mä en laittais peltiperiä noin painavaan autoon, riippuu tietysti miten rauhalliseti meinaat ajella!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Unimog peltiperät, mistä vetarit leveään? | Timo_L | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 29.09.2011 21:23 |
Myyty mogin kapeat peltiperät. | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.02.2011 10:03 |
onnistuuko soa+75mm korinkorotus leimata hj61;seen? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 28.10.2010 21:41 |
Mogin peltiperät / nelipyöräohjaus | T-J | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.08.2007 18:59 |
Pitääkö "snorkkeli" leimata? | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.11.2004 09:16 |