Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.02.2012, 16:58
Mika P Mika P ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.08.11
Sijainti: Rääkkylä
Viestit: 203
Perusasetus

Hj etu- ja takaperä


No nyt kun on ajellu tolla hj60:sella ja rupeaa tympimään, kun ei oo lukkoja muutakun onneton kitka takana. Eli vaihtoehto yks ois vaihtaa suoraan 61:seen ja vaihto ehto kaksi etuperän tiivistys on kumminkin pakollinen tuleva remontti. Jostain luin jotta, onko takaperästä kitkalukko mahdollista siirtää eteen ja minkälainen vaiva? Ja jos takaperästä tekis kiinteän kempin tai sitten yrittäs, jos molemmat ois mahdollista kiristää jotta pitäs jollain tavalla.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.02.2012, 17:01
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 789
Perusasetus

Ei niistä kunnolla pitävää saa, pahas paikkaa luistaa kuitenkin. Sitten kun vielä kiristelee lisää niin on umpilukko sen jälkeen ja jos eteen saa hyvin pitävän kitkan niin kyllä se mukavasti rattiin tuntuu ja puskee.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.02.2012, 19:21
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.242
Perusasetus

Vaihtoehto 3 vaihat 61:sen murikat, tai akselit. Saattaa mennä kustannuksiltaan melko samoihin vaihtoehto 1:sem kanssa.

Vaihtoehto 2 kusee jos meinaat vielä leimata. Paitsi ihan kuningas idea olisi leimata se vain toisella takavetarilla, pelkkä sokea laippa laakerin suojana.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.02.2012, 20:27
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 789
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Vaihtoehto 3 vaihat 61:sen murikat, tai akselit. Saattaa mennä kustannuksiltaan melko samoihin vaihtoehto 1:sem kanssa.

Vaihtoehto 2 kusee jos meinaat vielä leimata. Paitsi ihan kuningas idea olisi leimata se vain toisella takavetarilla, pelkkä sokea laippa laakerin suojana.

Ei välttämättä jos ei koita leimata jollain monsteripyörillä että se ei ihan hullusti hierrä vastaan testiajossa, siinä dynamollahan se yleensä huomataan että on 100% lukko kun dynamon rullat lähtee pyörimään eri aikaan ja silloin se ei onnistu niin sammuu kone. Täytyy vain tietää millä konttorilla dynamon rullat lähtee pyörimään samaan aikaan Itse ainakin olen tuollaisilla rullilla saanut 2 leimaa kemppiliimattuun carinaan.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.02.2012, 22:18
Mika P Mika P ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 26.08.11
Sijainti: Rääkkylä
Viestit: 203
Perusasetus

Niihän tuo paikallinen katsastus setäkin sano jotta aika vaikea huomata, ainakin vissiin heiän vehkeillään Nii miekiin luovuin siitä 61:sen akselien vaihosta sen takia jotta on helpompi ostaa koko auto. Ajo on kumminkin metsästys käytössä ja aika vähäistä muutamat tuhat vuoteen. Onko kukaan vaihtanut kitka murikkaa eteen ja tarkotus ois jotta jelppais tuolla hangessa enemmän ja ehkä vähän pahemmissa paikoissa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.02.2012, 05:55
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.344
Perusasetus

Kitka eteen, ei siitä siellä haittaakaan ole, ja aussie locker/lock right siihen avoimeen murikkaan ja taakse. Näky olevan yhellä kotimaisella myyjällä tarjouksessaki ny. Etenemiskyky hyppää uusille lukemille tuolla takalukolla, eikä nivelet pauku eessä pelkällä kitkalla, ja on halvempi ku 61:n käytetyt lukot.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu LJ 70 takaperä ToyotaHj60 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.11.2011 15:52
Ostetaan lj-70 takaperä votkaturisti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.01.2011 13:03
Ostetaan Hj 60 :sen takaperä HJ-Heikki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.09.2010 07:13
O:LJ takaperä Hippo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 06.01.2008 21:00
O:HJ:n takaperä asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 13 11.10.2006 17:18


Sivu luotu: 05:37 (GMT +2).