![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Näin käynnistän auton käynnistyskaapeleillaEhkä kannattaisi opetella käynnistyskaapaleiden käyttö ennen kun niitä alkaa käyttämään tositilanteessa. Tarina: http://www.iltasanomat.fi/autot/varo...424477490.html Ja kuvia: http://imgur.com/a/JSntv EDIT: kuviin ei näemmä enää pääse......
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 01.11.2011 08:38 |
|
||||
|
||||
![]()
Kumpaakohan tuossa on autettu, tuota jeepin irvikuvaa vai kolohvia?
|
|
||||
|
||||
![]()
No hyvin kävi! Mitäköhän vakuutusyhtiö moisesta tempusta tuumaa?
|
||||
|
||||
![]()
No toi kolvihan on siististi tien oikeassa laidassa, joten vois veikata, jotta se on jääny paikoilleen. Sitten tuo kommanderi? on tullu auttaamaan apuvirran muodossa. Ja kärähtäny.
|
|
||||
|
||||
![]()
Sanoisin, jotta patriotti.
Eihän kommanderi edes oikeen täytä tuota aiempaa luonnehdintaa jeepin irvikuvasta. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tuo punainen taitaa olla se alkuperäinen potilas.
Tai ainakin jos minä olisin tuolla punasella tullut avittamaan tuota tuhkaantunutta, niin minä olisin kyllä evakoinut autoni vähän kauemmas... Itse olen kerran nähnyt, kun apuvirtakaapelin miinus kenkää on soviteltu ruiskun bensakiskoon, eikä suulemma näyttänyt ollenkaa vaaralliselta paikalta! Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 01.11.2011 10:41 |
|
|||
|
|||
![]()
onkos tuo auttava ritari 12v vai 24v...? Jos jälkimmäinen niin en yhtään ihmettele...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
näin se käy. | jupe69 | Chit-Chat | 2 | 28.09.2010 18:38 |
Ei näin ;) | Jeeper | Chit-Chat | 4 | 09.11.2006 09:54 |
(ei) näin... | Joske | Linkit | 15 | 02.10.2006 20:03 |
Ei näin.. | Topi | Chit-Chat | 6 | 02.06.2006 09:20 |
Ei näin! | uaz | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 07.08.2004 20:44 |