![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Apuwa... th 700 sekoilee...elikä... mulla on 6,2d blazeri jossa se th 700 laatikko (vai mikä se nyt oli). kuitenkin se missä on se ylivaihde. ja kun maantiellä ajelee semmosta noin 80km/h tuntuu kun loota ei osais päättää millä vaihteella etenis. isot pojat väitti että noi 35"renkaat voi aiheuttaa moista vaivaa?... en oikee tiiä että vaihtaako se vaihdetta kokoajan vai mahtaisko vika olla turbiinin lukossa(menee päälle mutta putoaa heti pois)? kuitenkin seilaa kierroksia ylös ja alas...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Voi olla kumpaa vaan, mutta kannattaa kysellä noista jenkeistä paremmin tuolla: www.overdrive.fi
Löytyy osaajia enemmänkin... ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä th700:n sielunelämästä hirveän paljoa, mutta omien kokemusten mukaan kyllä noi automaatit tuntuu toisinaan seilaavan vaihteiden tai lukko päällä/pois välillä kun on sopiva nopeus ja rengas/ välitysyhdistelmä.
Jos laatikko muuten toimii ihan normaalisti, ei luista, öljyä on oikea määrä ja on oikean väristä eikä haise palaneelle, niin tuskin siinä vikaa on. Se sitten vaan, että vaikka tomaatti jaksaisikin kiskoa autoa eteenpäin liian pitkillä välityksillä niin ei se kuitenkaan hyvää tee. Ja onhan se vähän ittensä kiusaamista ku auto tuntuu kumihihnavetoiselta ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
öljyt katoin just ja siistin punaset ne oli ehkä muutaman millin maximin yläpuolella.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ajele tota vauhtia D vaihteella eli kolmosella ja vasta kovemmissa nopeuksissa (100-120) laitat OD eli nelosen tupaan. Ei humppaa vaihteita eikä turbiininlukkoa sököks. Järkevää olis tietty laittaa tiuhemmat perävälitykset jos meinaa enempi niillä 35 nakeilla ajella.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
ei ole tuota OD:tä juurikaan tullu käytettyä kun tuo pätkä mitä yleensä ajelen on tota 80.. samallaista seilaamista D:llä ja OD:llä... Mitenkäs mahtaa toi kulutus puoli käyttäytyä tolla tiuhemmalla välityksellä? kun tuli hommattua tää niinkun "käyttöautoksi"...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
th 350 sekoilee | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.06.2011 17:44 |
apuwa hilux ln46 | Harmi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 18.09.2009 15:56 |
XP sekoilee??? | samisami2 | Helpdesk | 20 | 01.08.2006 23:32 |
Firefox sekoilee | HeikkiH | Chit-Chat | 9 | 04.07.2005 21:10 |
BJn mittarit sekoilee? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 19.04.2005 22:18 |