![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kuumavesipesuri harrastekäyttöönKuumavesipesuria tekeepi mieli, tuollasia kattellu: http://www.karcher.fi/fi/TUOTTEET/Am...t/10640010.htm http://www.clen.fi/fi_clen_item_54.html Näistä kellään kokemuksia? tekeekö mitään? Joku muu merkki? mikä?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Juuh, no, ei noi kärsän koneetkaan mitään laadun takeita ole. Kränzlen hankittuani en oo joutunu katumaan... Suosittelen, niihin saa varaosiakin, kärsän poppoo ei viitsi edes vastata tiedusteluihin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nuo Kränzlet olis hyviä, mut ei kyllä perse kestä ostaa
![]() Ei taida vielä kolmella tonnilla saada kränzlen kuumapesuria... |
|
||||
|
||||
![]()
mä ostin joku nelisen vuotta sitten isohkon Kärsän, voimavirtakone ja löpöllä tohoaa, oisko HDS895 tjsp ja oon ollu kyllä enempi ku tyytyväinen
masiina käytössä noin puolet vuodesta päivittäin, eikä oo hajonnu ku omista hölmöilyistä, kyllä kai ne nuissakin on nuo isommat mallit ihan ammattipäteviä... aiemmin oli kylmävesipesurina 220 Volttisena kew/alto, käytössä 6 vuotta joka päivä, ei sekään mikään huono ollut osta Tepa sitten mieluummin hiukan isompi mitä ekaks ajattelet, ja tuijota vesimäärää ennemmin kuin maksimipainetta, kuten varmaan tiesitkin... ja varmistu, kuinka paljon hanastasi tulee...
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 05.04.2011 21:42 |
|
|||
|
|||
![]()
Miten tuommosella kuumavesipesurilla lähtee paskat rungosta ja alustasta? Voisko ihan ajatella kunnon kuumapesun jälkeen kuivuttua öljyämistä? Käytössä vain 200 bar kylmäpesuri, eikä sillä kaikki irti lähde, toki osa paikoista on niin hankalia ettei taida onnistua millään ilman korin poistoa...
TT |
|
||||
|
||||
![]()
x 2
|
|
||||
|
||||
![]()
Missä hinnoissa nämä halvat ja sitten "laatutuotteet" pyörii?
Itselläkin olisi jossain vaiheessa kuumavesipesurin osto edessä,mutta ei niistä satunnaiselle käytölle useita tuhansia raskisi maksaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla on just tollanen pikku clen ollu jotain 3 vuotta, eikä mitään ongelmaa vehkeessä, ei edes itse aiheutettua. Laite oli ekan talven kylmässä tallissa glykolit sisässä, eikä ollut siitä huonona. Maksoi n 1200e FT-centeristä Vandaalla. Tossa mallissa saa paineen säädettyä, mutta lämpötilaa ei, kalliimmassa mallissa lisää ominaisuuksia ja toi mun pesuri on kuumavesi, EI höyry, pesuri. Kaikki vehkeet joskus hajoaa, tai tarvii huoltaa, uskon kyseisen myyjän kykyyn ja kiinnostukseen ongelman sattuessa. TEMÄHIK |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Harrastekäyttöön kompura. Tietoutta tarvitaan. | Hessu888 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.12.2009 17:02 |
Ostetaan Tie/harrastekäyttöön, hintaa n2000e | Hipsu | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 25.11.2009 14:49 |
Myydään Kuumavesipesuri Lavor Missour | Von Leka | O/M/V Muut | 11 | 23.01.2009 16:46 |
Ostettu O:Hydrauliprässi harrastekäyttöön | Racingrabbit | O/M/V Muut | 35 | 07.01.2008 22:25 |